eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTŁOCZENIE PŁYT FILMOTEKA SZKOLNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Warszawa: TŁOCZENIE PŁYT FILMOTEKA SZKOLNA
Numer ogłoszenia: 130915 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne, ul. Wiejska 12A, 00-490 Warszawa, woj. mazpwieckie, tel. 022 6214031, fax 022 8264425.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TŁOCZENIE PŁYT FILMOTEKA SZKOLNA.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie produkcji płyt DVD, wraz z drukiem poligrafii, dostarczeniem opakowań, wykonaniem konfekcji do postaci gotowego produktu oraz zapakowanie do wysyłki dla Polskiego Wydawnictwa Audiowizualnego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SPEŁNIENIE WARUNKÓW SPECYFIKACJI
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Akceptowany formularz zakresu usługi ( pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Akceptowany wzór umowy (parafowana każda strona, pieczęć i podpis na ostatniej stronie formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 4. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) 5. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) 6. Oświadczenie o wykonywaniu analogicznych usług w okresie ostatnich pięciu lat (wypełnienie tabelki, pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający - załącznik nr 7 (załącznik własny) 8. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 (załącznik własny) 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 (załącznik własny)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.PWA.GOV.PL

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WARSZAWA, UL WIEJSKA 12A.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 11:00, miejsce: WARSZAWA, UL WIEJSKA 12A.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.