eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceWykonanie prac drogowych na terenie Gminy Siechnice w podziale na 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Siechnice: Wykonanie prac drogowych na terenie Gminy Siechnice w podziale na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 130935 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac drogowych na terenie Gminy Siechnice w podziale na 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontu dróg na terenie Gminy Siechnice, w podziale na 4 zadania: 1) Zadanie 1: Przebudowa ul. Zacisze w Groblicach w celu podniesienia standardu drogi transportu rolnego, poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się na danym odcinku drogi, a także poprawy dostępu do pól. wg projektu wykonawczego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Groblice ul. Zacisze opracowanego przez forProjekt spółka z o.o. stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 2) Zadanie 2: Remont ul. Stawowej, Starowiejskiej i Polej w Radwanicach w celu podniesienia standardu drogi transportu rolnego, poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się na danym odcinku drogi, a także poprawy dostępu do pól. wg projektu wykonawczego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Radwanicach, ul. Stawowa, Starowiejska i Polna, Gmina Siechnice opracowanego przez forPROJEKT spółka z o.o., stanowiącym Załącznik nr 2B do SIWZ 3) Zadanie nr 3: Remont nawierzchni bitumicznej ul. Prawocińskiej w Siechnicach w zakresie opisanym w opisie robót - ul. Prawocińska, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ. 4) Zadanie nr 4: Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach w zakresie opisanym w opisie robót - ul. Kościuszki (opis prac w układzie kosztorysowym pn. Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach), stanowiącym załącznik nr 2D do SIWZ. 2. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizacji budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy i organizację ruchu zastępczego. 4. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności uzgodnienia, opinii, decyzji, itd. jej przedłużenie należy do obowiązku Wykonawcy. 5. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. W sytuacji gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej (np. część opisowa i rysunkowa, SIWZ, załączniki, itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. 7. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. zrealizowanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 9. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: Dla zadania 1: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Dla zadania 2: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Dla zadania 3: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), Dla zadania 4: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ, dla każdego z zadań na które wykonawca składa ofertę osobno. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. Zamawiający informuje, że kasa Urzędu Miejskiego w Siechnicach w terminie od godz. 11:00 do 12:00 jest nieczynna. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - prace drogowe na terenie Gminy - zadanie nr [wpisać nr zadania]. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. 5. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnej informacji z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a od osób fizycznych oświadczenia, o którym mowa w pkt. 5.2.11 SIWZ. UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć wypełniony wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 Wykaz robót budowlanych do SIWZ . Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie lub 2) jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa niniejszym punkcie. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że dla każdego z zadań dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą na stanowisku Kierownika budowy tj. osobą: 1) posiadającą wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 2) posiadającą co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji zadania/zadań polegających na budowie i/lub przebudowie drogi lub ulicy klasy minimum Z.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszego postępowania. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi obejmować, co najmniej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej: 1) Dla zadania 1: 500 000,00 zł, 2) Dla zadania 2: 500 000,00 zł, 3) Dla zadania 3: 100 000,00 zł, 4) Dla zadania 4: 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać roboty budowlane, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujące co najmniej: 1) Dla zadania 1: co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy lub budowy drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości minimum 500.000,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. prace zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 2985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 460 z późn. zm.), 2) Dla zadania 2: co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości minimum 500.000,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. prace zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 2985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 460 z późn. zm.), 3) Dla zadania 3: co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. prace zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 2985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 460 z późn. zm.), 4) Dla zadania 4: co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. prace zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 2985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 460 z późn. zm.), UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie Zamawiający uzna za spełnienie ww. warunku wskazanie w wykazie robót budowlanych zamówienia o wartości największej spośród wymaganych dla zadań, na które wykonawca składa ofertę.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 Wzór oferty do SIWZ. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z dokumentacji i z zalecanej wizji w terenie, 2. Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone - Załącznik nr 12 Oświadczenie o materiałach do SIWZ 3. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum 4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze 5. oświadczenie o zaakceptowaniu stawek i narzutów do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających i/lub zaniechanych - Załącznik nr 11 Oświadczenie o stawkach i narzutach do SIWZ. Integralną częścią oświadczenia stanowią kosztorysy ofertowe, o których mowa w pkt. 6. 6. Wypełniony kosztorys ofertowy dla każdego z zadań, na które wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio: 1) Dla zadania 1: Załącznik 11A do oferty - zadanie 1 kosztorys ofertowy Groblice - Zacisze.xlsx, 2) Dla zadania 2: Załącznik 11B do oferty - zadanie 2 kosztorys ofertowy Radwanice - Stawowa.xlsx, 3) Dla zadania 3: Załącznik 11C do oferty - zadanie 3 kosztorys ofertowy Prawocińska Siechnice.xlsx, 4) Dla zadania 4: Załącznik 11D do oferty - zadanie 4 kosztorys ofertowy - ul. Kościuszki w Sichnicach.xlsx, Kosztorysy na poszczególne części zamówienia (zadania), na które wykonawca składa ofertę, stanowią jej integralną część. Niezłożenie wraz z ofertą kosztorysu/ów stanowi naruszenie wymagań SIWZ i stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp. 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 4.1.2 i 4.1.3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 5.2.2, 5.2.3, 5.2.8 SIWZ oraz w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia w ofercie: 1) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów zawierających powyższe zobowiązania (oryginały), 2) oświadczenia Wykonawcy o charakterze stosunków, jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej; 3) oświadczenia Wykonawcy o zakresie i okresie udziału podmiotów, o których mowa powyżej przy wykonywaniu zamówienia; 4) dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował, w szczególności w zakresie powiązań między składającym ofertę a podmiotem trzecim oraz potwierdzające zawarcie ubezpieczenia przez podmiot trzeci na rzecz podmiotu składającego ofertę - dotyczy spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez powoływanie się na zasoby innych podmiotów, UWAGA!! Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawiając dowody na dostępność zasobów podmiotu trzeciego przedstawił wybrane przez siebie dokumenty potwierdzające istnienie skutecznego zobowiązania podmiotu trzeciego względem wykonawcy do udostępnienia określonych zasobów. W oświadczeniu stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający wskazał minimalny zakres informacji jaki powinien wynikać ze zobowiązania do udostępnienia zasobów. Wykonawca musi w sposób realny dysponować przekazanymi mu zasobami na etapie realizacji zamówienia, a od wykonawcy zależy jaki wybierze on sposób zaprezentowania realności udostępnienia. Zamawiający oceniając otrzymane zobowiązanie będzie ustalał, czy wykonawca posiłkując się potencjałem (zasobami) podmiotu trzeciego rzeczywiście uzyska jego wsparcie na etapie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Po stronie Wykonawcy leży ciężar udowodnienia Zamawiającemu rzeczywistego sposobu wykorzystania potencjału przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, kancelaria - parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Zacisze w Groblicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przebudowa ul. Zacisze w Groblicach w celu podniesienia standardu drogi transportu rolnego, poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się na danym odcinku drogi, a także poprawy dostępu do pól. wg projektu wykonawczego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Groblice ul. Zacisze opracowanego przez forProjekt spółka z o.o. stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty ziemne, b) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, c) wykonanie nowej konstrukcji jezdni, d) wykonanie poboczy, e) projekt przewiduje wykonanie remontu istniejącej jezdni polegającego na wymianie nawierzchni na nową - bitumiczną o długości 966 m o zmiennej szerokości do 4,50 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ul. Stawowej, Starowiejskiej i Polej w Radwanicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Remont ul. Stawowej, Starowiejskiej i Polej w Radwanicach w celu podniesienia standardu drogi transportu rolnego, poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się na danym odcinku drogi, a także poprawy dostępu do pól. wg projektu wykonawczego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Radwanicach, ul. Stawowa, Starowiejska i Polna, Gmina Siechnice opracowanego przez forPROJEKT spółka z o.o., stanowiącym Załącznik nr 2B do SIWZ Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty ziemne b) zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego c) wykonanie nowej konstrukcji jezdni d) wykonanie poboczy e) projekt przewiduje wykonanie remontu istniejącej jezdni polegającego na wymianie nawierzchni na nową bitumiczną o długości 895,93 m i szerokości zmiennej od 4,00 do 4,50 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni bitumicznej ul. Prawocińskiej w Siechnicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Remont nawierzchni bitumicznej ul. Prawocińskiej w Siechnicach w zakresie opisanym w opisie robót - ul. Prawocińska, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Odcinek 1: a) Frezowanie nawierzchni o grubości do 10 cm 288 m2 b) Zdjęcie nadmiaru materiału - warstwa 7 cm podbudowy 20,16 m3 c) Ułożenie warstwy klińca o frakcji 5/20 mm o grubości 8 cm - 288 m2 d) Stabilizacja podbudowy cementem w ilości 20 kg/m2 - mieszanie na miejscu po ułożeniu klińca - 288 m2 wraz z pielęgnacją podłoża do uzyskania wytrzymałości minimum 4 MPa - 288 m2 e) Skropienie podbudowy emulsją C-60 w ilości 0,85 kg/m2 - 288 m2 f) Ułożenie warstwy nawierzchni wiążącej o grubości 6 cm - 288 m2 g) Ułożenie warstwy nawierzchni ścieralnej o grubości 4 cm - 288 m2 2) Odcinek 2: a) Frezowanie nawierzchni o grubości do 7 cm 820 m2 b) Ułożenie warstwy klińca o frakcji 5/20 mm o grubości 8 cm - 820 m2 c) Stabilizacja podbudowy cementem w ilości 20 kg/m2 - mieszanie na miejscu po ułożeniu klińca - 288 m2 wraz z pielęgnacją podłoża do uzyskania wytrzymałości minimum 4 MPa - 820 m2 d) Skropienie podbudowy emulsją C-60 w ilości 0,85 kg/m2 - 820 m2 e) Ułożenie warstwy nawierzchni wiążącej o grubości 6 cm - 820 m2 f) Ułożenie warstwy nawierzchni ścieralnej o grubości 4 cm - 820 m2 g) Wykonanie poboczy utwardzonych destruktem z frezowania nawierzchni o szer. od 0,75 - 1,00 m - 260 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach w zakresie opisanym w opisie robót - ul. Kościuszki (opis prac w układzie kosztorysowym pn. Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach), stanowiącym załącznik nr 2D do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie konstrukcji drogi o długości 150 m i szerokości 3,50 m obejmujące: a) Korytowanie na głębokość 13 cm - zdjęcie nadmiaru gruntu dla wykonania konstrukcji z rozbiórką odcinka 38,0 m nawierzchni asfaltowej. b) doziarnienie pozostałego gruntu kruszywem kamiennym - dopuszczalnie LRC - warstwa 8 cm - frakcji 0/31,5 mm ze stabilizacją cementem (mieszanie na miejscu na głębokość 22 cm) w ilości 12,5 kG/m2 c) skropienie wykonanej podbudowy emulsją - 0,80kg/m2 d) Nawierzchnia z MB - warstwa ścieralna = 5 cm e) Pobocza tłuczniowe chłonne o szerokości 0,75 jednostronne (całość konstrukcji ze spadkiem = 2 % w kierunku północnym), skrzyżowanie w kierunku wału powodziowego - spadki obustronne od osi jezdni - pobocza z kruszywa obustronne f) koszty zabezpieczenia placu budowy i organizacji ruchu na czas wykonania prac:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.