Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Słupsk: Usługi rolnicze na terenie powiatu słupskiego i lęborskiego
Numer ogłoszenia: 130972 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku , ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8439685, 8447835, faks 0-59 8439685 w.47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rolnicze na terenie powiatu słupskiego i lęborskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi rolnicze na gruntach będących w Zasobie GNiAZ Słupsk. - talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i oznaczonych literą R, - skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i oznaczone literą Ł i PS zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie minimalnych norm (Dz. U. 2007 nr 46 poz. 306 z późn. zm.). Zamawiający nie przewiduje możliwości mulczowania pokosu. Zmiany postanowień umowy w niniejszym postepowaniu mogą dotyczyć: terminu, wykreślenia zadania w związku z zajęciem (uprawianiem) gruntu przez osoby trzecie, wykreślenia zadania w związku z długoterminowymi opadami deszczu powodującymi podtopienia - brak możliwości przeprowadzenia usług rolniczych. Warunki dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy: a. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek o konieczności zmiany postanowień umowy w trybie natychmiastowym po stwierdzeniu zaistnienia okoliczności, która powoduje zmianę umowy, b. Wykonawca we wniosku, o zmianę postanowień umowy wskaże stan faktyczny powodujący konieczność wprowadzenia zmiany do umowy, c. Zamawiający sprawdzi stan faktyczny wskazany we wniosku wykonawcy i sporządzi na tę okoliczność protokół określający konieczność lub brak konieczności zmiany umowy, d. zmiana postanowienia w zakresie terminu wykonania może dotyczyć tylko przypadku klęski żywiołowej (ustawa 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej Dz.U. 2002 nr 62 poz. 558.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00 - Usługi rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania gospodarczej działalności rolniczej i są uprawnieni do wystawiania rachunków lub faktur VAT, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na talerzowaniu gruntów ornych i/lub koszeniu i usunięciu pokosu, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują potrzebnym sprzętem służącym do talerzowania gruntów ornych i koszenia oraz dysponują osobami zdolnymi do obsługi tego sprzętu i do usunięcia pokosu lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób, 4)najdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług rolniczych, dotyczące szkód powstałych w trakcie wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia. 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.) tj. przedstawią oświadczenie stanowiące załącznik nr 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności rolniczej należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokumenty muszą dotyczyć każdego podmiotu. Wykonawcy składający ofertę wspólnie powinni dołączyć do oferty pełnomocnictwo o ustanowieniu pełnomocnika po reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług rolniczych polegających na talerzowaniu gruntów i/lub koszeniu i usunięciu pokosu (w zależności od zakresu usług na jakie składa ofertę), o wartości odpowiadającej usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie - zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument może dotyczyć jednego podmiotu lub kilku podmiotów wspólnie - podpisany przez ich pełnomocnika. 3. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument może dotyczyć kilku podmiotów wspólnie - podpisany przez ich pełnomocnika. 4. Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał lub kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług rolniczych ważnej na dzień składania ofert. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty do przedłożenia polisy Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług rolniczych obejmującej okres do dnia odbioru prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument może dotyczyć kilku podmiotów występujących wspólnie lub każdego podmiotu oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wraz z ich tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/pl/section/zp_gdansk_przet.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk pokój 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: ANR Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R, skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczone literą Ps.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczone literą Ł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczone literą Ł i Ps.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R, skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczone literą Ps.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R, skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczone literą Ps.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R, skoszenie i usunięcie pokosu wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczone literą Ł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerzowanie gruntów ornych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ i oznaczonych literą R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rolnicze - koszenie i zbiór lucerny oraz traw w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Usługi rolnicze - oprysk herbicydowy kukurydzy w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Koszenie łąk wraz ze zbieraniem i uprzątnięciem oraz mulczowaniem traw będących własnością Gminy Lubaczów, użytkowanych przez Zakład Gospodarki Nieruchomościami w Dąbrowie
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ zarządzanego przez Nadleśnictwo Gołdap w roku 2025."
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej na terenie Nadleśnictwa Rymanów w 2025 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.