eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiekierczynUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 300 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów i pożyczek w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Siekierczyn: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 300 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów i pożyczek w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 130989 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106523 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, faks 075 7221750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 300 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów i pożyczek w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 300 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn niżej wymienionych zadań inwestycyjnych: a) Wymiana pokrycia dachowego na budynku położonym w Zarębie ul. Jana Pawła II 2 , b) Budowa placu zabaw przy szkole w Zarębie, c) Budowa świetlicy wiejskiej w Wyrębie, d) Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Łączny koszt ww. inwestycji wynosi: - 641 100,00 zł Źródła finansowania inwestycji: środki własne gminy- 24 000,00 zł środki z dotacji- 317 100,00 zł kredyt bankowy: - 300 000,00 zł Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 01.07.2015 r. do 30.10.2015 r. 2.Charakterystyka kredytu: 2.1.Kwota kredytu 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych ). 2.2.Okres kredytowania - 10 lat i 2 miesiące, tj. od 15.09.2015 do 14.11.2025 r. 2.3.Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 15.11.2016 r. 2.4.Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy, a ostatecznym terminem uruchomienia kredytu, który upływa 30.10.2015 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 2 transzach. 2.5.Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat. 2.6.Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 30 października 2015 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 2.7.Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,5%. 2.8.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco . 2.9.Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 2.10.Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 2.11. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M. 2.12.Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ tj.- rozdziału III - opis przedmiotu zamówienia. 2.13.Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 2.14.W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 2.15.Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu. 2.16W terminie 3 dni od otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogramy spłaty kredytu i odsetek oraz projekt umowy kredytowej, zgodny z postanowieniami niniejszej SIWZ dla kredytu (załączniki własne). 3.Zamawiający informuje że: 3.1.Wszystkie sprawozdania budżetowe i finansowe za lata 2013, 2014 i I kwartał 2015 roku oraz opinie Regionalnej izby Obrachunkowej i uchwały budżetowe dostępne są do pobrania w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Siekierczyn (BIP) pod adresem www.bip.siekierczyn.pl., zakładka- budżet, 3.2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może udostępnić dodatkowo inne sprawozdania i prognozy będące w posiadaniu Gminy, 3.3.Gmina nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z żadną instytucją, 3.4.Gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych, 3.5.kredyt będzie przeznaczony na bieżące finansowanie zadań inwestycyjnych, pn.: -Wymiana pokrycia dachowego na budynku położonym w Zarębie, ul. Jana Pawła II 2, -Budowa placu zabaw przy szkole w Zarębie, -Budowa świetlicy wiejskiej w Wyrębie, -Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych. 3.6.Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu, ul. Spółdzielcza 10, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127611,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36753,11

  • Oferta z najniższą ceną: 36753,11 / Oferta z najwyższą ceną: 39568,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.