Ogłoszenie z dnia 2016-07-12
Warszawa: Transport dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 130991 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: muzea/inne instytucje kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis zbioru obiektów klasy III Klasa III - pozostałe zasoby magazynowe zróżnicowane rzeczowo i objętościowo. I. Na obiekty klasy trzeciej składają się następujące podklasy: 1. Gotowe wystawy; 2. Elementy ekspozycyjne i architektury wystaw; 3. Makiety architektoniczne; 4. Elementy instalacji artystycznych (traktowane jako elementy zastępowalne); 5. Oświetlenie i systemy oświetleniowe; 6. Elementy wyposażenia biur; 7. Audytorium; 8. Sprzęt audio-video; 9. Narzędzia i materiały do produkcji wystaw; 10. Kopie wystawowe dzieł; 11. Elementy wyposażenia magazynu. II. Całkowitą wielkość III klasy obiektów w zamówieniu uzupełniającym wynosi 125 m3. III. Transport obiektów klasy III odbywa się do dodatkowego zewnętrznego magazynu technicznego, ul. Jagiellońska 82, Warszawa. IV. Transport obiektów klasy III odbywa się z głównego magazynu w piwnicach dawnego pawilonu meblowego Emilia (ul. Emilii Plater 51, 00-125 Warszawa) V. Usługa transportu obiektów III klasy obejmuje: 1. Dostarczenie i wykorzystanie opakowań do zapakowania obiektów wg. uznania Wykonawcy, jednak z uwzględnieniem specyfiki przewożonych. 2. przygotowywanie dokumentacji związanej z transportem realizowanym w każdym dniu wykonywania usługi. 3. Zapewnienie bezpieczeństwa obiektów podczas przenosin, zgodnie z najlepszą wiedzą Wykonawcy i dobrymi praktykami stosowanymi przy wykonywaniu tego rodzaju usług w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. koordynację wszystkich ww. czynności. VI. Zamawiający nie stawia żadnych wymogów technicznych w odniesieniu do pojazdów, które będą wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji transportu obiektów klasy III. VII. Zamawiający przyjmuje, że rozliczenie przeniesionych obiektów klasy III odbywa się wg. stawki z oferty Wykonawcy za 1 m3 (metr sześcienny) przewożonych obiektów klasy III pomnożoną przez ilość faktycznie przeniesionych m3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RENESANS TRANS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"RENESANS TRANS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Renesans trans sp. z o.o., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9225,00
Oferta z najniższą ceną: 9225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9225,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z postępowaniem przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy: 2/MSN/PN/2016). Na: Transport dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Zamawiający oświadcza iż, istnieje potrzeba kontynuacji usługi w przedmiotowym zakresie. Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o Zamówieniu przewidział możliwość skorzystania z Usług uzupełniających tzn. zawarł zapis w brzmieniu: - Zamawiający przewiduje udzielenie Zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6. (Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) zamówienie uzupełniające będzie polegało na rozszerzeniu podstawowego przedmiotu zamówienia W zw. z powyższym Zamawiający podjął decyzje o wszczęciu postępowania przetargowego w trybie wolnej reki na zamówienie uzupełniające dot. Transportu dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - zamówienie uzupełniające.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.