Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Jelenia Góra: KONTYNUACJA PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ZABYTKOWYCH ORGANACH ADAMA HORATIUSA CASPARINIEGO
W KOŚCIELE PARAFIALNYM P.W. ŚW. ERAZMA I PANKRACEGO
W JELENIEJ GÓRZE PRZY PLACU KOŚCIELNYM 1-2
Numer ogłoszenia: 130995 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego, Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7522160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia.jelenia-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONTYNUACJA PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ZABYTKOWYCH ORGANACH ADAMA HORATIUSA CASPARINIEGO W KOŚCIELE PARAFIALNYM P.W. ŚW. ERAZMA I PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY PLACU KOŚCIELNYM 1-2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Program planowanych prac konserwatorskich obejmuje następujące działania: 1. Miech. Warunkiem uzyskania optymalnych parametrów powietrza potrzebnego do napędu organów jest przeprowadzenie remontu miechu. Prace konserwatorskie obejmują: demontaż miechu, rewaloryzacja i impregnacja środkiem owadobójczym wszystkich drewnianych elementów, naprawa i zamocowanie spodniej części jednego ze skrzydeł podawacza. Całkowita wymiana poszycia skórzanego, rewaloryzacja zaworów i konduktów. Regulacja ciśnienia. Rewaloryzacja całej komory miechowej. 2. Kontuar. Remont całości kontuaru: czyszczenie, konserwacja środkami owadobójczymi drewnianych, zewnętrznych elementów kontuaru, pokrycie ich warstwą lakieru. Podobnej konserwacji należy poddać żaluzje zamykającą kontuar. Czyszczenie klawiszy wszystkich manuałów, regulacja klawiatury, kaszmirowanie, zmiana ofilcowania. Czyszczenie i malowanie klawiatury pedałowej, zmiana nakładek startych klawiszy. Czyszczenie i konserwacja podestu i ławki. Rewaloryzacja instalacji elektrycznej oraz wszystkich urządzeń elektrycznych należących do traktury organów, które znajdują się wewnątrz kontuaru. 3. Wiatrownice. Remont wszystkich wiatrownic: demontaż piszczałek, rozebranie poszczególnych elementów wiatrownic, czyszczenie impregnacja, wymiana uszczelnienia. Naprawa i czyszczenie wszystkich kanalików, kompletna wymiana mieszków. Naprawa i regulacja stożków. Naprawa kloców oraz ławeczek. Montaż wiatrownic. 4. Traktura. Remont całości traktury klawiatur oraz traktury registrowej organów: całkowita wymiana mieszków, rewaloryzacja wszystkich relajsów i konduktów. Rewaloryzacja instalacji elektrycznej, wymiana uszkodzonych elektromagnesów wchodzących w skład całej traktury organów. 5. Sekcja brzmienia. Remont wszystkich sekcji brzmieniowych instrumentu: demontaż piszczałek, konserwacja drewnianych oraz metalowych piszczałek, usunięcie uszkodzeń mechanicznych, połączenie rozlutowanych elementów, uzupełnienie brakujących elementów. Rekonstrukcja prospektowych piszczałek wykonanych ze stopu cyny. Rekonstrukcja pojedynczych piszczałek w końcowej części rzędów w sekcji III Manuału.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, przy czym warunkiem udziału w postępowaniu jest: a- wykazanie dysponowania osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności- w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po zakończeniu studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków - dzieł sztuki , a tym co najmniej 1 osoby posiadającej dyplom mistrzowski w zakresie organmistrzostwa wydany przez Izbę Rzemieślniczą do prowadzenia prac konserwatorskich instrumentów zabytkowych , posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu konserwacji organów liczone od chwili uzyskania uprawnień ( dyplomu), b- wykazanie co najmniej jednego wykonanego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, posiadającego dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia_ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad. 1) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2) a) - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik 3.1 do IDW. b) - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie . ad. 4) - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej j.w. lub w wersji papierowej po uprzednim- telefonicznym zapotrzebowaniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 12:15, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka Św. Erazma i Pankracego, 58-500 Jelenia Góra,Plac Kościelny 1-2 - Kancelaria lub za pośrednictwem np. operatora publicznego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.