Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Lublin: Wykonanie operatów szacunkowych lokalu mieszkaniowego oraz zabudowanych nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Lublin w celu ustalenia opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu - V części
Numer ogłoszenia: 131026 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych lokalu mieszkaniowego oraz zabudowanych nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Lublin w celu ustalenia opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu - V części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.część I - wykonanie operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego położonego w Lublinie przy ul. Tomasza Strzembosza 1/73, o pow. 77,96 m2 KW LU1I / 00313870 / 4 przeznaczonego na potrzeby Domu Dziecka im. Ewy Szelburg- Zarembiny w Lublinie, 2.część II - wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 2.1.ul. Wileńskiej 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 30/4 (obr. 21, ark.5) o pow. 3203 m2 objętej KW LU1I / 00158564 / 1 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 2.2.ul. Okrzei 11, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 113 (obr. 14, ark. 10) o pow. 3743 m2 objętej KW LU1I / 00168887 / 4 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 3.część III - wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 3.1.ul. Piłsudskiego 17, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 40/5 (obr. 22, ark. 4) o pow. 5002 m2 objętej KW LU1I / 00178321 / 2 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 3.2.ul. Puławska 7, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 13 (obr. 26, ark. 4) o pow. 4121 m2 objętej KW LU1I / 00147106 / 3 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 4.część IV - wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 4.1.ul. Sowia 4, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 11 (obr. 19, ark. 9) o pow. 3606 m2 objętej KW LU1I / 00146769 / 1 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 4.2.ul. Kruczkowskiego 12, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 75 (obr. 9, ark. 14) o pow. 3062 m2 objętej KW LU1I / 00149105 / 0 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 5.część V - wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 5.1.ul. Braci Wieniawskich 10, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 13 (obr. 6, ark. 9) o pow. 4885 m2 objętej KW LU1I / 00130418 / 1 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 5.2.ul. Nałkowskich 102, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 120 (obr. 43, ark. 10) o pow. 2801 m2 objętej KW LU1I / 00150975 / 9 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwa) rzeczoznawcy majątkowego oraz wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców zgodnie z art. 193 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 4, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Iwona Furmaga - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14 p. 712, telefon 81 466 27 30. 2.W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon 81 466 30 20.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego położonego w Lublinie przy ul. Tomasza Strzembosza 1/73, o pow. 77,96 m2 KW LU1I / 00313870 / 4 rzeznaczonego na potrzeby Domu Dziecka im. Ewy Szelburg- Zarembiny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: .1.ul. Wileńskiej 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 30/4 (obr. 21, ark.5) o pow. 3203 m2 objętej KW LU1I / 00158564 / 1 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 2.ul. Okrzei 11, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 113 (obr. 14, ark. 10) o pow. 3743 m2 objętej KW LU1I / 00168887 / 4 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 1.ul. Piłsudskiego 17, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 40/5 (obr. 22, ark. 4) o pow. 5002 m2 objętej KW LU1I / 00178321 / 2 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 2.ul. Puławska 7, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 13 (obr. 26, ark. 4) o pow. 4121 m2 objętej KW LU1I / 00147106 / 3 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 1.ul. Sowia 4, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 11 (obr. 19, ark. 9) o pow. 3606 m2 objętej KW LU1I / 00146769 / 1 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 2.ul. Kruczkowskiego 12, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 75 (obr. 9, ark. 14) o pow. 3062 m2 objętej KW LU1I / 00149105 / 0 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Lublin, położonych w Lublinie przy: 1.ul. Braci Wieniawskich 10, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 13 (obr. 6, ark. 9) o pow. 4885 m2 objętej KW LU1I / 00130418 / 1 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, 2.ul. Nałkowskich 102, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 120 (obr. 43, ark. 10) o pow. 2801 m2 objętej KW LU1I / 00150975 / 9 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.