Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Poniatowa: Budowa ulicy Szkolnej i ulicy 020KL w ramach Projektu Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej
Numer ogłoszenia: 131037 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniatowa , ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204162 w. 15, faks 081 8203573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.poniatowa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Szkolnej i ulicy 020KL w ramach Projektu Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Szkolnej na odcinku od km 0+510,00 do km 1+380,09 i ulicy 020KL na odcinku od km 0+000,00 do km 0+390,97 wraz z oświetleniem ulicznym, kanalizacją deszczową, kanalizacją teleinformatyczną i przebudową kolizji energetycznych oraz uzbrojeniem terenu w sieć wodociągową i sieć kanalizacji sanitarnej. Inwestycja realizowana będzie przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 , Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.1. Tworzenie terenów inwestycyjnych, Nr 01.10-UDA-RPLU.03.01.00-06-003.10-00-0505 Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej W stanie istniejącym budowana ulica Szkolna posiada nawierzchnię utwardzoną na długości 275m, dalszy odcinek ulicy Szkolnej i ulica 020KL przebiega przez teren częściowo zalesiony, nieuzbrojony w urządzenia podziemne i niezagospodarowany. Budowane drogi będą klasy technicznej L, kategoria ruchu KR3 (115 kNxoś) , prędkość projektowa 40 kmh. Zakres zamówienia obejmuje: 1) w branży drogowej: a) roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - roboty rozbiórkowe - przebudowa i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury (przebudowa linii nn w ul. 020KL, zabezpieczenie kolizji sieci uzbrojenia ternu z nowobudowanymi ulicami) - wycinkę drzew z karczowaniem pni - wykonanie włączenia drogi 020KL do dróg nadrzędnych: powiatowej i wojewódzkiej. b) wykonanie jezdni na całej długości ulic - 7784,20 m2 - roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne - wykonanie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa o gr. 10cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 7 cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm c) budowa zatok parkingowych o nawierzchni z kostki brukowej - 496,8 m2 d) budowa chodników o nawierzchni z kostki brukowej - 2144,30 m2 e) budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej - 1650,17 m2 f) budowa opaski bezpieczeństwa nawierzchni z kostki brukowej - 249,42 m2 g) urządzenie zieleńców - 6609,31 m2 h) roboty wykończeniowe oraz oznakowanie poziome i pionowe ulic 2) w branży sanitarnej: a) budowa kanalizacji deszczowej w systemie rur PP dwuściennych o parametrach: - kolektor DN/ID 250 - 471,40m - kolektor DN/ID 300 - 537,00m - kolektor DN/ID 400 - 620,50m - przykanaliki do wpustów DN/ID 200 - 227,00m - studnie PP O600 - 24 szt - studnie PP O1000 - 25 szt - wpusty uliczne wraz z osadnikami - 76 szt - separator lamelowy substancji ropopochodnych zintegrowany z piaskownikiem - ciek skarpowy z prefabrykatów betonowych b) budowa sieci wodociągowej: - sieć wodociągowa PE100 typ SDR 17 o średnicy O160 długości 1043,80m - sieć wodociągowa PE100 typ SDR 17 o średnicy O100 długości 156,30 - hydranty nadziemne DN80 - 11 szt - przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych na trasie nowobudowanej sieci. - oznakowanie sieci c) budowa kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC-u O200-300mm długości 563,85m - studnie kanalizacyjne włazowe z PE DN 1000 - 17 szt - na włączeniach do istniejącej sieci studnie włazowe D1200 i D1400 z kręgów żelbetowych - 2 szt 3) w branży elektrycznej: - demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z kablem zasilającym - 6 szt - wykonanie nowych słupów oświetleniowych metalowych - 40 szt - wykonanie nowej linii kablowej oświetleniowej długości ok. 1479m - zabezpieczenie istniejących i nowobudowanych kabli energetycznych rurami osłonowymi i rezerwowymi przepustami - przebudowa 100 m napowietrznej sieci kolidującej z nowobudowaną ulicą 020KL 4) w branży teleinformatycznej: - wykonanie kanalizacji teleinformatycznej długosci 370mb z rur DVRF 110-7,0, dwuotworowej z zastosowaniem studni SK-2 - 8 szt Informacje dodatkowe: a) W celu dokładnej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonania oględzin terenu, na którym będzie realizowana przedmiotowa inwestycja. b) Na terenie objętym zamówieniem nie występują obiekty objęte ochroną na podstawie ustawy o ochronie zabytków. c) Materiały z rozbiórki istniejących nawierzchni należy pozostawić do dyspozycji Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa : a) Projekt budowlany - zagospodarowanie terenu : b) Projekt budowlany - branża drogowa c) Projekt budowlany - branża sanitarna d) Projekt budowlany - kanalizacja teleinformatyczna e) Projekt budowlany - oświetlenie uliczne i przebudowa kolizji nn f) Projekt budowlany - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej g) przedmiary robót Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia . Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów 45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SIWZ) Wymagania minimalne: wykonanie przebudowy lub budowy drogi długości minimum 1200 mb wraz z chodnikami z kostki brukowej i oświetleniem drogowym oraz budowy sieci wodociągowej długości min. 1000m i kanalizacji sanitarnej lub deszczowej długości min. 1000m. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest wykazanie się, że wykonawca: - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 600 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - wystąpienie przeszkód wynikających ze struktury geologicznej gruntu, przeszkód podziemnych lub przeszkód prawnych wymagających dokonania zmian w dokumentacji technicznej. 2. Okoliczności opisane w ust. 1 powinny być udokumentowane poprzez wpis kierownika budowy do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.poniatowa.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poniatowej
ul. Młodzieżowa 2
24-320 Poniatowa
pok. 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 24-320 Poniatowa pok. 103 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana będzie przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 , Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.1. Tworzenie terenów inwestycyjnych, Nr 01.10-UDA-RPLU.03.01.00-06-003.10-00-0505 Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 2636L, 2640L, 2639L o łącznej długości 3,258 km
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Potulickiej w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid. 235 i 237 w obr. 42
- Budowa odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową infrastruktury technicznej oraz budową lewostronnego chodnika
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- "Budowa dróg gminnych 1.KDL i 3KDD w miejscowości Tuszów Narodowy"
- Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska nr 35112 oraz odbudowa drogi powiatowej nr 1504 K Ropa - Wawrzka - Florynka w km 7+786-7+860 wraz z odbudową przepustu w km 7+810 w m. Florynka
- Budowa ul. J. Długosza i Krańcowej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.