Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Maniowy: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Czorsztyn
Numer ogłoszenia: 13104 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czorsztynie z siedzibą w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. (018) 27 508 83, faks (018) 27 509 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Czorsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Czorsztyn z podziałem na trzy części: I.Szkoła Podstawowa w Maniowach - szacunkowo 17 ciepłych posiłków dziennie Gminne Publiczne Gimnazjum w Maniowach - szacunkowo 15 ciepłych posiłków dziennie; II.Szkoła Podstawowa w Kluszkowcach - szacunkowo 15 kanapek lub drożdżówek dziennie; III.Szkoła Podstawowa w Sromowcach Wyżnych - szacunkowo 10 ciepłych posiłków dziennie Szkoła Podstawowa w Sromowcach Niżnych - szacunkowo10 ciepłych posiłków dziennie Gminne Publiczne Gimnazjum w Sromowcach Niżnych - szacunkowo 5 kanapek lub drożdżówek dziennie. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wytwarzanie i dostarczanie: a) jednodaniowych gorących posiłków, w opakowaniach jednorazowych, gotowych do spożycia dzieciom i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej w Sromowcach Wyżnych, Szkoły Podstawowej w Sromowcach Niżnych, Szkoły Podstawowej w Maniowach, Gminnego Publicznego Gimnazjum w Maniowach oraz b) kanapek i drożdżówek dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Kluszkowcach i Gminnego Publicznego Gimnazjum w Sromowcach Niżnych. 2.Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 01 lutego 2010 r. do 22 grudnia 2010 roku z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). 3.Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to 72 dzieci (liczba ta w trakcie roku 2010 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Dzienna ilość posiłków: 20 kanapek lub drożdżówek, 52 ciepłe posiłki. Łączna szacunkowa ilość posiłków ciepłych w okresie trwania umowy to 9 048 zaś posiłków w formie kanapki i drożdżówki - 3 480. 4.Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych naczyń i sztućców jednorazowych. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 5.Wykonawca zobowiązany jest podać cenę kosztów transportu w/w posiłków do punktów szkolnych. 6.Każdy ciepły posiłek będzie składał się z jednego gorącego posiłku. Posiłki dostarczane będą na przemian: zupa z wkładką i drugie danie z surówką. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 450 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g, mięso 100g i surówka 150g. Pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety - 200g. Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal. 7.Posiłek w formie kanapki i drożdżówki dostarczany będzie na przemian: 3 razy w tygodniu po 1 kanapce dziennie oraz 1 razy w tygodniu po jednej drożdżówce dziennie i 1 raz w tygodniu po jednym pączku. Wymagany skład pojedynczej kanapki: bułka sucha 100 g, masło 15g, wędlina lub ser 40 g, warzywo 2-4 g; łączna waga kanapki 160 g. Drożdżówka z nadzieniem czekoladowym 110 g, pączek z marmoladą 110 g. Wszystkie bułki i kanapki powinny być zapakowane pojedynczo w folię spożywczą. 8.Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. 9.Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 10.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Maniowach Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia i dostarczany Dyrektorom szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez wykonawcę. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania obciążają Dyrektorów placówek szkolnych. 11.Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1) W zakresie kompletności i jakości oferty: pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano przynajmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech lat o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej od wartości zamówienia. Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami wystawionymi przez odbiorców usługi. 3) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowane będzie, w formie oświadczenia, dysponowanie środkami transportu umożliwiającymi wykonanie zamówienia. 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej: pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wystawi oświadczenie, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów lub uzupełnienia dokumentów. Sprawdzanie dokumentów i oświadczeń odbędzie się na zasadzie : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnione formularze oferty cenowej (wzór - zał. nr 1 do specyfikacji). 2.Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.W przypadku osób fizycznych - Informacje Z krajowego Rejestru Karnego potwierdzające, że Oferent ( w przypadku spółek cywilnych wszyscy wspólnicy) ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Oferenta lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust 1, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do specyfikacji) 6.Według wzoru zał. nr 3 do SIWZ wykaz wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie zbiorowego żywienia - należy dołączyć referencje. 7.Wypełniony i podpisany na każdej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) zał. nr 4 do SIWZ - wzór umowy 8.Oświadczenie o sytuacji finansowej oferenta wg zał. nr 5 do SIWZ. 9.Informację o posiadanych środkach transportowych wymaganych do realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków - wg zał. nr 6 ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach
34-436 Maniowy
ul. Gorczańska 3
pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach 34-436 Maniowy ul. Gorczańska 3 pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rządowy Program - Pomoc Państwa w zakresie dożywiania.
INNE PRZETARGI MANIOWY
więcej: przetargi MANIOWY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.