Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Koszalin: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV
Numer ogłoszenia: 131062 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV w lokalach i budynkach zamieszkałych będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie ZGM 1, 2, 4 i 5 zgodnie z: * przedmiarem robót, * specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, * szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 1. - ZGM nr 2 (pozycje: cena, wartość - należy traktować jako zbędne). - ZGM nr 4. - ZGM nr 5 (pozycje: cena, wartość - należy traktować jako zbędne). * siwz Zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych z PCV w ilościach: 280 szt., tj. 546,31m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 257 szt., tj. 497,84m2 - po oknach zespolonych: 17szt. tj. 31,98m2 - po drzwiach balkonowych: 6 szt. tj. 16,49m2 - demontaż starych i montaż nowych okien i drzwi balkonowych. - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 315,18 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi, zgodnie Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 3 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na wstawianiu stolarki budowlanej (okna, drzwi) z PCV lub wymianie stolarki budowlanej (okna, drzwi) z PCV w lokalach mieszkalnych lub użytkowych. Wartość każdego z zamówień (każdej umowy) nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto (z VAT). Za wykonane zamówienie zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot zamówienia (umowy) został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 3 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 3 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 3 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający żąda, aby wykonawca będący osobą fizyczną dołączył do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do oferty np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane stolarka okienna i balkonowa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: - kompletną aprobatę techniczną na profile oraz dokument stwierdzający prawo do posługiwania się tą aprobatą przez producenta okien ( w przypadku braku wykazu producentów w aprobacie) lub dokument równoważny, - kompletną aprobatę techniczna na okucia lub dokument równoważny, - kompletną aprobatę techniczną na nawiewniki okienne lub dokument równoważny, - atest higieniczny na profile, - klasyfikację ogniową na profile.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 122,00 PLN
Siwz dostępna bezpłatnie na ww. stronie internetowej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, yl. Połczyńska 24, pokój 301 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 4/TP1/SZP-2/2025 Zakup subskrypcji do kolekcji książek elektronicznych w wersji pełnotekstowej na platformie internetowej.
- Wykonanie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach budynku Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- "Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych - cz. I"
- Preparaty dezynfekcyjne do powierzchni i narzędzi
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (zad. częściowe 1)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby KARR S.A. w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (8 pustostanów - 8 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.2.2025
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu z przeznaczeniem dla nowego oddziału przedszkolnego
- Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie "MALUCH + 2022-2029 - ETAP I"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- ul. Zakole 5 w Gdańsku - Remont oraz docieplenie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z wewnętrzną instalacją gazową w ramach projektu p.n. "STOP SMOG".
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy budynku szkoły podstawowej w m. Zapałów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.