Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Tarnów: Zakup i dostawa : Defibrylator-Histeroskop diagnostyczno operacyjny
Numer ogłoszenia: 131063 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, fax 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa : Defibrylator-Histeroskop diagnostyczno operacyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 DEFIBRYLATOR SZT. 1. Zakres 2 HISTEROSKOP DIAGNOSTYCZNO-OPERACYJNY Z TOREM WIZYJNYM I WÓZKIEM DO JEGO TRANSPORTU SZT. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości : 1 050,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćdziesiąt zł ) lub na poszczególne zakresy : Zakres nr 1 : 250,00 PLN Zakres nr 2 : 800,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty ( koperta B ) : a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) - (załącznik/i do koperty B min. 3 dostawy potwierdzone 3 referencjami). f)Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane, g) Kopia dowodu wpłaty wadium np. przelew lub oryginał gwarancji - ( załącznik do koperty B W terminie do dnia 27. 06. 2008 r. do godz. 10.00)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SPZOZ ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów tel/fax 014-6315404.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SPZOZ ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów (Pawilon D II piętro ) Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - Defibrylator szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Histeroskop diagnostyczno-oparcyjny z torem wizyjnym i wózkiem do jego transportu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 2 - Histeroskop diagnostyczno-oparcyjny z torem wizyjnym i wózkiem do jego transportu kpl. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków różnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
- dostawa aparatu densytometrycznego dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o. w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup sterylizatora parowego dla Centrum ATTIS Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa dwugłowicowej strzykawki automatycznej do podawania środków kontrastowych
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.