Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Szczecin: usługę doradztwa z zakresu opracowania Planu założenia i działalności spółdzielni socjalnej (biznes planu) pn. Mój plan na biznes dla maksymalnie 61uczestników/uczestniczek projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 131098 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A. w Szczecinie , ul. Św. Ducha 2, 70-205 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4882488, faks 91 488 2626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługę doradztwa z zakresu opracowania Planu założenia i działalności spółdzielni socjalnej (biznes planu) pn. Mój plan na biznes dla maksymalnie 61uczestników/uczestniczek projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługę doradztwa z zakresu opracowania Planu założenia i działalności spółdzielni socjalnej (biznes planu) pn. Mój plan na biznes dla maksymalnie 61uczestników/uczestniczek projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, iż dysponują (będą dysponować) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają następujące warunki: a)dla części 1 - co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa oraz przeprowadzenie w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 100 godzin doradztwa z zakresu Planu założenia i działalności (biznes planu); b)dla części 2 - co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa oraz przeprowadzenie w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 100 godzin doradztwa z zakresu Planu założenia i działalności (biznes planu)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do niniejszej Umowy w przypadku: 1)zmian Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2)niezrealizowania przez Zamawiającego szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości socjalnej w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 5 - w zakresie terminu doradztwa, 3)zdarzenia o charakterze losowym - w zakresie zmiany osoby Doradcy, z zastrzeżeniem, że nowy Doradca posiada kwalifikacje co najmniej takie same jak Doradca zastępowany, 4)zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub wytycznych. W przypadku niezrealizowania przez Zamawiającego szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości socjalnej w terminie tj. 13 - 17.05.2013 r. oraz 20 - 24.05.2013 r., termin realizacji zamówienia może ulec przesunięciu, lecz nie dalej niż do końca lipca 2013 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Św. Ducha 2
70-205 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 12:30, miejsce: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Św. Ducha 2 70-205 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółdzielnie dla przedsiębiorczych nr umowy UDA-POKL.07.02.02-32-005/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: doradztwo z zakresu tworzenia Planu założenia i działalności (biznes planu) spółdzielni socjalnej pn. Mój plan na biznes w maksymalnym wymiarze 120 godzin, w tym 20 h/1 grupę, dla 6 grup liczących maksymalnie 8 osób każda (Grupa nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: doradztwo z zakresu tworzenia Planu założenia i działalności (biznes planu) spółdzielni socjalnej pn. Mój plan na biznes w maksymalnym wymiarze 120 godzin, w tym 20 h/1 grupę, dla 6 grup liczących maksymalnie 8 osób każda (Grupa nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: doradztwo z zakresu tworzenia Planu założenia i działalności (biznes planu) spółdzielni socjalnej pn. Mój plan na biznes w maksymalnym wymiarze 120 godzin, w tym 20 h/1 grupę, dla 6 grup liczących maksymalnie 8 osób każda (Grupa nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 i nr 12).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: doradztwo z zakresu tworzenia Planu założenia i działalności (biznes planu) spółdzielni socjalnej pn. Mój plan na biznes w maksymalnym wymiarze 120 godzin, w tym 20 h/1 grupę, dla 6 grup liczących maksymalnie 8 osób każda (Grupa nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 i nr 12).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- EP/220/42/2024 Stały nadzór techniczny nad aparaturą medyczną tj. aparatami do hemodializy, uzdatniaczem wody w Stacji Dializ i w innych jednostkach organizacyjnych SPWSZ w Szczecinie
- Ogrodzenie siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- TP_24_24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Królowej Korony Polskiej 20 i historycznego ogrodzenia
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.