eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieSprzęt jednorazowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Opole Lubelskie: Sprzęt jednorazowy
Numer ogłoszenia: 131106 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt jednorazowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego i sprzętu medycznego do magazynów Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. - szpital w Opolu Lubelskim przy ul. Szpitalnej 9 i szpital w Poniatowej ul. Fabryczna 18 Zadanie 1 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1. Aparat do płynów infuzyjnych z komorą wykonaną z materiału nie zawierającego PVC, dren długości min. 150 cm. szt. 22000 2. Aparat do przetaczania krwi z komorą wykonaną z materiału nie zawierającego PVC, dren długości min. 150 cm. szt. 400 3. Kubek na mocz jednorazowego użytku 100 ml sterylny szt. 5000 4. Papier do Ascard A4 112x25 mb szt. 300 5. Pojnik dla chorych szt. 50 6. Szczoteczki do cytologii umożliwiające pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki, kanału szyjki i strefy transformacji. szt. 600 7. Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku rozmiary S,M,L szt. 1250 8. Wieszak do worków na mocz szt. 100 9. Kranik 3 drożny ( do venflonów) z drenem 7 cm sterylny szt. 350 10. Przedłużacz do pompy infuzyjnej 150 cm sterylny szt. 350 11. Korek do venflonu sterylny szt. 750 12. Pianka do pozycjonowania głowy pacjenta, dla dorosłych szt. 25 13. Golarka medyczna jednorazowego użytku szt. 200 14. Komplet pościelowy jednorazowego użytku w składzie: poszewka na poduszkę, powłoka na koc i prześcieradło. kpl 250 Zadanie 2 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1. Chusteczki do dezynfekcji i czyszczenia głowic usg. o wym. około 20 cm x 20 cm, każda chusteczka odrywana pojedynczo a. 200 szt/op op. 35 2 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni urządzeń i przyrządów o wym. około 14cmx18 cm, każda chusteczka odrywana pojedynczo a.150 szt/op op. 75 Zadanie 3 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Dren do ssaka długość 350 cm, 24 CH (5,6 /8,0 mm) podłużnie prążkowany, końcówki typu lejek z zabezpieczeniami anty zagięciowymi, końcówka od strony ssaka uniwersalna, docinana 8-18 mm do wszystkich typów ssaków, pakowany podwójnie, całkowicie zamknięty w perforowanym worku foliowym, zewnętrzne opakowanie papierowo- foliowe. szt. 850 2 Końcówki do odsysania typu PinPoint, sterylne, 12 CH (2,6 )4,6 mm), z uchwytem ergonomicznym, pasująca do oferowanych drenów, pakowana podwójnie, całkowicie zamknięta w perforowanym worku foliowym, zewnętrzne opakowanie papierowo-foliowe. szt. 175 3 Końcówki do odsysania typu YANKAUER sterylne, 20 CH (4,6 ) 6,5 mm), z uchwytem ergonomicznym, pasująca do oferowanych drenów, pakowana podwójnie, całkowivie zamknięta wperforowanym worku foliowym, zewnętrzne opakowanie papierowo foliowe. szt. 750 Zadanie 4 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki 1 l )sztywny, odporny na działanie wilgoci i mechaniczne uszkodzenie szt. 350 2 Pojemnik na zużyty sprzęt medyczny 0,7 l, sztywny, odporny na działanie wilgoci i mechaniczne uszkodzenie szt. 150 3 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki 2 l, sztywny, odporny na działanie wilgoci i mechaniczne uszkodzenie szt. 650 4 Pojemnik na zużyte strzykawki 5 l, sztywny, odporny na działanie wilgoci i mechaniczne uszkodzenie szt. 750 Zadanie 5 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Szyna Kramera 1800x70 szt. 20 2 Szyna Kramera 1000x100 szt. 20 3 Szyna aluminiowa do palca 230x20 szt. 500 Zadanie 6 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Majtki jednorazowego użytku bez otworu szt. 500 2 Majtki jednorazowego użytku, z otworem, do zabiegów endoskopowych szt. 400 3 Myjka higieniczna foliowo-włókninowa szt. 250 Zadanie 7 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń - dwukanałowy 7Fx20 szt. 25 Zadanie 8 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Sterylny zestaw do artroskopii o składzie: 1 x serweta na stolik narzędziowy 152x198 cm (owinięcie zestawu), 1x serweta na stolik Mayo 75x141 cm, 1x serweta135x196 cm, 1x stokineta 23x91 cm, 2-warstwowa, elastyczna, antypoślizgowa, 2x taśma przylepna 10x50 cm, 2x ręcznik chłonny 34x36 cm 1x serweta do artroskopii 221/290x310 cm z obłożeniem ramion stołu, z podwójnym, elastycznym, samouszczelniającym się otworem fi 6 cm, ze wzmocnieniem chłonnym min. 74x90 cm wokół otworu, ze zintegrowaną torbą na płyny z filtrem i portem do ssaka z zatyczką z pionowymi i poziomymi kształtkami usztywniającymi umożliwiającymi uformowanie i utrzymanie kształtu worka oraz z zabezpieczeniem zapobiegającym rozerwaniu serwety lub ubioru operatora na końcach usztywnień torby, 3 zintegrowane organizatory przewodów typu rzep, z podwójną blokadą przypadkowego otwarcia. Serweta wykonana z wielowarstwowej włókniny polipropylenowej SMS o gramaturze 43 g/m2, ze wzmocnieniem chłonnym z włókniny i laminatu o gramaturze min. 115 g/m2, dobrze układająca się na pacjencie, w części niekrytycznej (oddychająca), paroprzepuszczalna. Zestaw zgodny z normą EN 13795-1,2,3 pakowany sterylnie w przezroczystą, foliową torbę z portami do sterylizacji, posiada min. 3 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające: numer katalogowy, numer LOT, datę ważności i nazwę producenta. szt. 125 Zadanie 9 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Zestaw do transfuzji pooperacyjnej: - dwa dreny spiralne z trokarami, - mieszek o pojemności 125 ml za zastawką antyzwrotną, - worek na krew o pojemności 700 ml z filtrem 200 mikronów i zastawką antyzwrotną, dokładna podziałka, zakładka na dren spustowy, - linia krwi z systemem filtracji 40 mikronów, - zapasowy worek do drenażu z zastawką antyzwrotną i kranikiem T do podtrzymania drenażu niskociśnieniowego, - sterylny, jednorazowego użytku szt. 160 Zadanie 10 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny SMMMS o gramaturze 41 g/m2, repelentnej dla alkoholi (min. 7 stopień), wzmocniony włókniną SMMMS na rękawach i na przodzie o gramaturze w miejscu wzmocnień 85 g/m2, łączenie rękawów wykonane metodą ultradźwiękową lub klejone w obszarze krytycznym, rękaw fartucha zakończony mankietem, fartuch po założeniu posiada widoczne oznaczenie stopnia barierowości, wskaźnik odporności na penetrację płynów powyżej 65 cm H2O poza obszarem wzmocnień i powyżej 86 cm H2O w obszarze krytycznym, odporność na penetrację mikrobiologiczną na mokro (Barier Index) min. 5,5 na całej powierzchni, opakowanie zawierające min. 2 szt. ręczników chłonnych, posiadający min. 2 etykiety samoprzylepne do archiwizacji danych, dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. Rozmiary L, XL, XXL szt. 500 2 5 - warstwowy, jednorazowy podkład ochronny na stół operacyjny, przeciwodleżynowy: - warstwa zewnętrzna zintegrowana na całej powierzchni, nie repozycjonowalna, pikowanie w części chłonnej, samo wygładzająca się, wykonana z włókniny polipropylenowej - superabsorpcyjna warstwa środkowa z wkładem żelowym - minimum 40% żelu superabsorpcyjnego, wysoko chłonna, zamknięta w powłoce celulozowej, nie oddający wilgoci, chłonność min. 35 ml)100 cm2 potwierdzona przez producenta, - rozmiar min. 100x229 cm +)- 5 cm, rdzeń chłonny nie większy niż 51x206 cm +)- 5 cm z marginesami uszczelniającymi z laminatu z każdej strony części chłonnej, - warstwa spodnia pełnobarierowa z folii polietylenowej szt. 300 Zadanie 11 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Rękawice w formie myjek do mycia ciała pacjenta zawierające octenidynę. Bez pochodnych guanidyny i triclosanu, opakowanie a. 10 szt. op. 50 Zadanie 12 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Cytofix - płyn do utrwalania badań cytologicznych szt. 5 Zadanie 13 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Igła do nakłuć lędźwiowych PENCIL POINT 26Gx90, 27Gx90 szt. 40 2 Igła podpajęczynówkowa z prowadnicą, standard, 25G x120 - 130 mm szt. 20 Zadanie 14 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Szczotka z rączką do mycia narzędzi chirurgicznych, wielorazowego użytku, 5 mm, okrągła szt. 15 Zadanie 15 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Filtr BACT HME Port, antybakteryjny, antywirusowy, z wymiennikiem ciepła i wilgoci, z portem 6020S, dla dorosłych szt. 750 2 Filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny szt. 125 3 Maska tlenowa z nebulizatorem, sterylna, jednorazowego użytku, rozmiar L i M szt. 150 Zadanie 16 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Anestetyczne maski twarzowe jednorazowego użycia - różne rozmiary szt. 400 2 Zestaw drenów anestezjologicznych jednorazowego użytku, sterylny, bezlateksowy, zawierający 3 rury, trójnik, worek o poj. 2 l - dla dorosłych. szt. 175 3 Zestaw drenów anestezjologicznych jednorazowego użytku, sterylny, bezlateksowy, zawierający 3 rury, trójnik, worek o poj. 1l - pediatryczny szt. 30 4 Silikonowe maski krtaniowe AMBU, jednorazowego użytku / różne rozmiary 3, 4, 5/ szt. 175 Zadanie 17 L.p Nazwa asortymentu j.m. ilość 1 Łącznik anestezjologiczny karbowany martwa przestrzeń 15 / 22 mm szt. 10 2 Łącznik anestezjologiczny karbowany, zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym 15 / 22 mm szt. 10.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=341&Itemid=115
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok.nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia sp.z o.o. 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok.nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.