eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikRewitalizacja Parku im. Jana Pawła II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Kraśnik: Rewitalizacja Parku im. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 131111 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92579 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 8251540, faks 81 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku im. Jana Pawła II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku im. Jana Pawła II w Kraśniku w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Teren budowy położony jest na działkach nr ew. 1/4, 84/3, 101, 132, 133/1, 133/2, 133/3, 133/4, 134/1, 134/2, 134/3, 142/20, 142/23 obręb Ośrodek m. Kraśnik; działkach nr ew. 551/1, 551/10, 552/1 obręb Zarzecze II m. Kraśnik. 2.Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w projekcie budowlanym, wykonawczym oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Budowę alejek parkowych wraz z pomostami dla pieszych na rowie melioracyjnym: 1.1Roboty przygotowawcze: a)karczowanie pni znajdujących się na terenie parku, b)roboty ziemne, c)rozebranie podbudowy, płyt chodnikowych, krawężników, obrzeży betonowych, elementów pomostu z transportem na odległość do 1 km, d)oczyszczenie rowu przebiegającego przez park na odcinku zapewniającym odpływ wody o długości 872,90 m. 1.2Roboty budowlane: a)konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego o pow.1880,82 m2: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka cem.-piask. gr. 5 cm, podbudowa gr. 15 cm z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, warstwa mrozochronna gr. 20 cm z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2, warstwa ulepszonego podłoża gr. 25 cm z mieszanki niezwiązanej 0/11,2 o CBR powyżej 20%, ciąg pieszo - jezdny o szerokości 3,0 m. b)konstrukcja nawierzchni ciągu pieszego i placu widowiskowego: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka cem.-piask. gr. 5 cm, podbudowa gr. 15 cm z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, warstwa ulepszonego podłoża gr. 15 cm z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2, obramowanie ciągu krawężnikiem betonowym 12 x 25 cm ustawionym na podsypce cem.-piaskowej gr. 5 cm i podbudowie nawierzchni, plac widowiskowy o wymiarach osiowych 21,7 x 25,7 m, ciąg pieszy o wymiarach 2,5 i 2,0 m. c)konstrukcja wylotu przepustu: prefabrykaty betonowe z betonu klasy C45/55 odpornego na obciążenie klasy A, fundament pod ściankę z betonu klasy C12/15, ścianka czołowa przepustu z betony klasy C25/30, ława pod przepust z betonu 6-9 MPa, grubości warstwy 30 cm, istniejące kręgi betonowe na długości przebudowy należy zdemontować. d)konstrukcja ogrodzenia rowu: ogrodzenie należy wykonać z trzech rzędów desek nieobrzynanych 25 x 150 mm przymocowanych do słupków drewnianych, wysokość ogrodzenia 1,20 m od powierzchni terenu, słupki wykonane z okrąglaków o średnicy 20 cm okorowanych, zabezpieczonych przed wpływami atmosferycznymi dla czwartej klasy zabezpieczenia, deski z drewna iglastego nieobrzynanego, trzecia klasa zabezpieczenia, kolor impregnatu ciemny orzech lub brąz. e)konstrukcja pomostu dla pieszych: pomost dla pieszych jako typowy leżajowy, którego dźwigary mają postać pojedynczych belek 15x20 cm, wykonywanych z drewna, przęsło składa się z belek ułożonych w odstępach co 50 cm i swobodnie opartych na podporach drewnianych 20 x 25 cm, oczep oparty jest na palach z rur stalowych o średnicy 25 cm, dylina wykonana będzie z desek 5 x 15 cm ryflowanych, poręcze drewniane ze słupkami 12 x 14 cm przymocowanymi do podłużnic i ew. siodełek śrubami M12, rozstaw słupków 1,25-1,40 m, pochwyt drewniany 12 x 14 cm z fazką 1x1 cm, pasy drewniane 5 x 10 cm. 1.3.Roboty zabezpieczające: a)sieć elektroenergetyczna - z uwagi na zachowanie istniejących odległości projektowanych elementów względem infrastruktury elektroenergetycznej nie przewiduje się przebudowy sieci elektroenergetycznej. Zabezpieczeniu podlegają kable elektroenergetyczne krzyżujące się z projektowanymi nawierzchniami. b)urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne - istniejące włazy studni kanalizacji sanitarnej wyregulowane zostaną do projektowanych wysokości kręgami betonowymi o średnicy 1200 mm, i pierścieniami żelbetowymi o średnicy 600 mm. Urządzenia wodociągowe znajdujące się w rejonie budowy wyregulowane zostaną do poziomów projektowanych. Roboty ziemne w pobliżu urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych należy prowadzić ręcznie ze szczególną ostrożnością. c)infrastruktura teletechniczna - istniejąca infrastruktura teletechniczna zabezpieczona zostanie rurą przepustową i ławą betonową pod projektowanymi nawierzchniami. Prace związane z zabezpieczeniem infrastruktury teletechnicznej powinny być wykonane w uzgodnieniu ze służbami technicznymi TP. d)sieć gazowa - zachowane zostanie przykrycie oraz oznakowanie gazociągów. Skrzynki uliczne dostosowane zostaną do proj. poziomu terenu. Przejście gazociągu pod nawierzchniami zostanie zabezpieczone rurami osłonowymi dwudzielnymi z polietylenu PE SDR 17,6 z wyprowadzeniem końców rur 0,50 m poza krawędź jezdni. Końce rur należy uszczelnić. Nad gazociągiem zamontowane zostaną sączki węchowe punkowe. Prace ziemne w pobliżu gazociągu należy prowadzić ręcznie. 2)Budowa oświetlenia parkowego oraz kanalizacji światłowodowej dla systemu monitoringu wizyjnego: 2.1Wykonanie zasilenia złącza oświetleniowego z zestawem gniazdkowym zasilającym scenę. 2.2Dwa obwody oświetleniowe kablem YAKY 5x35 zasilając lampy oświetleniowe. 2.3Równolegle do kabli oświetleniowych ułożyć kanalizację światłowodową ze światłowodem pomiędzy projektowanymi złączami typu ZK1. Nie należy uwzględniać zakupu i montażu kamer do systemu monitoringu wizyjnego. 2.4Latarnie: a)prefabrykowane słupy aluminiowe, 6-metrowe, czarne, okrągłe, gładkie na odpowiednim fundamencie, ze złączem TB z zabezpieczeniem typu Bi 6A dostosowanym do projektowanego kabla, b)oprawa przezroczysta z daszkiem odporna na uderzenia. 3)Zagospodarowanie terenu zielenią i małą architekturą: 3.1Nasadzenia drzew i krzewów oraz obsianie trawą powierzchni wskazanej w projekcie wykonawczym, 3.2Wykonanie wiaty pełniącej funkcje deszczochronu. 3.3Kosze na śmieci szt. 39. 3.4Ławki parkowe szt. 66. 3.5Tablice informacyjne - szt. 3. 4)Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej: 4.1Nasadzenia drzew i krzewów oraz obsianie trawą powierzchni na terenie placu zabaw. 4.2Urządzenia zabawowe - szt. 14: a)urządzenie obrotowe - 1 szt., b)huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., c)huśtawka wahadłowa typu gniazdko - 2 szt., d)huśtawka wagowa typu gniazdko - 1 szt., e)zabawka na sprężynie (bujak) - auto (bryła) - 1 szt., f)zabawka na sprężynie (bujak) - konik - 1 szt., g)zjazd linowy - 1 szt., h)zestaw zabawowy nawiązujący formą do Zamku - 1 szt., i)trampoliny (zestaw) - 1 szt., j)urządzenie sprawnościowe - 1 szt., k)zestaw zabawkowy z domkiem - 1 szt., l)zestaw sprawnościowy z równoważnikami - 1 szt., m)zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 szt. 4.3Urządzenia sportowo rekreacyjne - szt. 6: a)biegacz podwójny lub montażu dwóch pojedynczych urządzeń (pełniących taką samą funkcje) obok siebie - 1 szt., b)wahadło podwójne - 1 szt., c)drążek podwójny - 1szt., d)orbitek podwójny lub montażu dwóch pojedynczych urządzeń (pełniących taką samą funkcje) obok siebie - 1 szt., e)urządzenie koła TAI CHI - 1 szt., f)twister potrójny - 1 szt.. 4.4Mała architektura: a)kosze na śmieci - 3 szt., b)ławki parkowe - 8 szt., c)tablice informacyjne - 2 szt., d)stojaki na rowery - 2 szt. 4.5Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać następujące warunki: a)posiadać minimum trzyletnią gwarancję, b)posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (słońce, deszcz itp.) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia), c)każde z urządzeń musi posiadać kartę techniczną, instrukcję użytkowania i konserwacji, tabliczkę znamionową, d)urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporną na warunki atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń (instrukcja obrazkowa i literowa). Tablica może być zamontowana na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się stosowania naklejek. e)urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami, f)muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, g)materiały wykorzystane do produkcji urządzeń: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń, mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia, h)elementy metalowe, drewniane powinny być pomalowane i zakonserwowane farbami dopuszczonymi do kontaktu z dziećmi oraz odporne na warunki atmosferyczne, i)dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 4.Zamówienie podzielono na dwa następujące etapy wykonalności: 1)etap I obejmujący następujący zakres: 1.1wykonanie infrastruktury podziemnej i nadziemnej w całości, 1.2wykonanie na terenie od rzeki do rowu melioracyjnego: a)karczowanie pni, roboty rozbiórkowe, niwelacja terenu, b)budowa alejek pieszych i pieszojezdnych, c)mała architektura: ławki kosze, wiata i tablice informacyjne, d)plac zabaw, e)nasadzenia drzew, krzewów z wykonaniem trawników. 2)etap II o następującym zakresie wykonania na terenie od rowu do ul. Oboźnej: 1.1karczowanie pni, roboty rozbiórkowe, niwelacja terenu, 1.2budowa alejek pieszych i pieszojezdnych, 1.3mała architektura: ławki kosze, wiata i tablice informacyjne, 1.4oczyszczenie rowu melioracyjnego z wykonaniem kładek, przepustu i ogrodzenia, 1.5siłownie zewnętrzne. 5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 6.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 7.Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.). 8.Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 9.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 10.Okres gwarancji na wykonane roboty - 3 lata. 11. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: I etap do dnia 15.08.2014 r., II etap do dnia 20.10.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.50.00 - 45.32.50.00 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane EKO-DROGPOL Sp. j. A. Markowski, M. Markowska, ul. Partyzantów 32, 23-250 Urzędów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3005860,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2399812,99

  • Oferta z najniższą ceną: 2399812,99 / Oferta z najwyższą ceną: 3497423,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.