eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa i zakup filtrów antyleukocytarnych do Koncentratu Krwinek P³ytkowych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-05-04

Kielce: Dostawa i zakup filtrów antyleukocytarnych do Koncentratu Krwinek P³ytkowych
Numer og³oszenia: 131144 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach , ul. Jagielloñska 66, 25-956 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3359400, 3359418, faks 041 3456421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa i zakup filtrów antyleukocytarnych do Koncentratu Krwinek P³ytkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i zakup filtrów antyleukocytarnych do Koncentratu Krwinek P³ytkowych.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy: a/ posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, Uszczegó³owienie warunku: Wykonawcy posiadaj±cy aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej b/ posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/ znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w przed³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach wymienionych w rozdziale V pkt 1 niniejszej SIWZ. 3. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z w/w warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. Ofertê wykonawcy wykluczonego uzna siê za odrzucon± zgodnie z tre¶ci± art. 24 ust 4 w/w ustawy..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty: a/ aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. b/ pisemne o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, c/ pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert±: - opis przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. 3. Dokumenty, o których mowa wy¿ej w ust.1 i ust.2 mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. 4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 5. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. 6. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, a tak¿e o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia. Powinien on zostaæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Dokument pe³nomocnictwa nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik. 7. Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³prace tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-kielce.com.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Jagielloñska 66 25-956 KIELCE.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Jagielloñska 66 25-956 KIELCE.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.