eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiKonserwacja urządzeń melioracji podstawowych w 2008r. - Inspektorat Jarocin obiekt nr 12 Borownica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Ostrów Wielkopolski: Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych w 2008r. - Inspektorat Jarocin obiekt nr 12 Borownica
Numer ogłoszenia: 131149 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Dąbrowskiego 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 736 28 02, fax 062 7365188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WZMIUW.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych w 2008r. - Inspektorat Jarocin obiekt nr 12 Borownica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne ob. nr 12 Borownica: - rzeka Borownica - rozmiar rzeczowy 4 170 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie robót podwykonawcom. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. 2. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane uprawnienia budowlane dla kierownika robót. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6.Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty Ocena spełnienia warunków: 1. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z pzp. 2. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku i dokonania oceny - warunek nie spełniony - Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 pzp, a złożona przez niego oferta nie bierze udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - zaświadczenie z RZGW o wpisie do Katastru Wodnego lub potwierdzona kserokopia Statutu ZSW (SW) 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych /ZUS/ lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót konserwacyjnych na ciekach i urządzeniach melioracji podstawowych ( doświadczenie zawodowe ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączenia referencji potwierdzonych przez inwestora, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót. 9. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek wykonawcy pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dąbrowskiego 9 (pok.32 w godz.9.oo - 13.oo).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dąbrowskiego 9 /sekretariat II piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.