Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Lublin: Zaplecze kuchenne w DDPS Nr 3.
Numer ogłoszenia: 131152 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej , ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 44 44 166, faks 0-81 747 72 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zddps.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplecze kuchenne w DDPS Nr 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - przebudowa zaplecza kuchennego w Dziennym Domu Pomocy Społecznej Nr 3 przy ul. Pozytywistów 16 w Lublinie. Zamówienie obejmuje: - roboty wyburzeniowe, - wykonanie ścian działowych, - wykonanie podciągów, - wykonanie posadzek z płytek kamionkowych, - wykonanie posadzek z deszczułek na klej, - roboty malarskie, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ( demontaż; montaż rurociągów, grzejników, izolacja, zabezpieczenie antykorozyjne) - dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu składania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. 2. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w branży budowlanej, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia: 1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Uprawnienia w branży budowlanej osób będących w dyspozycji wykonawcy. 3. Zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w/w osób będących w dyspozycji wykonawcy. 4. Dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia tzn. - aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców tj. wypis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (min.2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości minimum 400 tys. zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w obiektach użyteczności publicznej. 6. Referencje określające jakość wykonanych robót budowlanych wymienionych przez wykonawcę. 7. Polisa - OC działalności gospodarczej na kwotę min. 400 tys. złotych. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zddps.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej
20-128 Lublin, ul. Lwowska 28, pok. 101 po wcześniejszym uiszczeniu należności w kwocie 120,00 zł słownie: sto dwadzieścia złotych -Kasa Zespołu pok.104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej 20-128 Lublin, ul. Lwowska 28, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka.
- 7/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy jednorazowych naczyń do maceratora
- Dostawa mat treningowych dla Polskiego Czerwonego Krzyża LOO
- Dostawa taśm i siatek ginekologicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn: "Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176 + 025
- Usługi wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Gwiaździsta w miejscowości Stok Lacki gm. Siedlce
- Nowoczesny, ekologiczny Miejski Dom Kultury w Pieniężnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.