Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Jarosław: Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Poniatowskiego II etap w Jarosławiu oraz budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Grottgera i ul. Siemieńskiego w Jarosławiu.
Numer ogłoszenia: 131172 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6216266, fax 016 6212917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Poniatowskiego II etap w Jarosławiu oraz budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Grottgera i ul. Siemieńskiego w Jarosławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlano montażowych w pełnym zakresie związanych z przebudową i budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami do istniejących budynków. Roboty będą prowadzone na czynnej sieci wodociągowej, w związku z powyższym wykonanie przedmiotu zamówienia należy realizować w sposób zapewniający ciągłość dostaw wody dla dotychczasowych odbiorców. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco : I. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Poniatowskiego II etap w Jarosławiu. - włączenie nowej sieci wodociągowej do istniejącej w węźle 120 (w chodniku przy budynku Nr 47 ul. Poniatowskiego) zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną oraz schematem montażowym zawartym w dokumentacji, - wykonanie nowej sieci od węzła 120 do węzła 134 z rur PEHD Ø 90 mm PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe o długości 187,27 mb- zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, - połączenie nowej sieci wodociągowej z istniejącą wA 80 w węźle 134 (przy budynku Nr 7 Osiedle Wojska Polskiego) zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną oraz schematem montażowym zawartym w dokumentacji, - wykonanie nowego wodociągu od węzła 131 do węzła 142 z rur PEHD Ø 75 mm PE-80 SDR-13,6 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe o długości 24,44 mb- zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Przekroczenie ulicy osiedlowej w rurze ochronnej PEHD Ø 160 mm PE 100 SDR-17 PN 10 o długości L=4,0 m, - wykonanie nowego wodociągu od węzła 133 do węzła 143 z rur PEHD Ø 63 mm PE-80 SDR-13,6 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe o długości 24,89 mb- zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Przekroczenie ulicy osiedlowej w rurze ochronnej PEHD Ø 160 mm PE 100 SDR-17 PN 10 o długości L=3,50 m, - wykonanie nowego wodociągu od węzła 65 do węzła 109 z rur PEHD Ø 75 mm PE-80 SDR-13,6 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe o długości 6,21 mb. Połączenie z istniejącym wodociągiem w węźle 65 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - wykonanie nowego wodociągu od węzła 62 do węzła 102 z rur PEHD Ø 40 mm PE-80 SDR-13,6 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe o długości 37 mb. Połączenie z istniejącym wodociągiem w węźle 62 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 126 do budynku Nr 47 przy ul. Poniatowskiego o długości L=4,60 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm łączonych za pomocą złącz zgrzewanych. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 127 do budynku Nr 4 c na Os. Wojska Polskiego o długości L=20,89 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm łączonych za pomocą złącz zgrzewanych. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 128 do budynku Nr 45 A prim (pawilon) przy ul. Poniatowskiego o długości L=21,89 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 32 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. Przekroczenie ulicy osiedlowej w rurze ochronnej z PEHD Ø 160 mm PE 100 SDR-17 PN 10 o długości L=4,0 m - wykonanie nowego przyłącza od węzła 130 do budynku Nr 5 na Os. Wojska Polskiego o długości L=6,32 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm łączonych za pomocą złącz zgrzewanych. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 132 do budynku Nr 6 na Os. Wojska Polskiego o długości L=6,43 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm łączonych za pomocą złącz zgrzewanych. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 142 do budynku Nr 45 przy ul. Poniatowskiego o długości L=4,0 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 40 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 142 do budynku Nr 45 A przy ul. Poniatowskiego o długości L=3,50 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 143 do budynku Nr 45 B przy ul. Poniatowskiego o długości L=3,57 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej w węźle 143 zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 143 do budynku Nr 45 B prim (pawilon) przy ul. Poniatowskiego o długości L=7,25 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 32 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej w węźle 143 zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 88 do budynku Nr 43 przy ul. Poniatowskiego o długości L=19,27 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 50 mm. Włączenie do istniejącego wodociągu w węźle 88 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 77 do budynku Nr 26 przy ul. Poniatowskiego o długości L=12,40 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 32 mm. Włączenie do istniejącego wodociąg w węźle 77 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 90 do budynku Nr 42 przy ul. Poniatowskiego o długości L=3,81 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm. Włączenie do istniejącego wodociągu w węźle 77 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 105 do budynku Nr 6 przy ul. Poniatowskiego o długości L=4,81 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 50 mm. Włączenie do istniejącego wodociągu w węźle 105 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 109 do budynku Nr 21 przy ul. Poniatowskiego o długości L=39,05 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm. Włączenie do budowanego wodociągu w węźle 109 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 109 do budynku Nr 17 przy ul. Poniatowskiego o długości L=11,21 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 63 mm. Włączenie do budowanego wodociągu w węźle 109 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 102 do budynku Nr 13 przy ul. Poniatowskiego o długości L=10,88 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 32 mm. Włączenie do budowanego wodociągu w węźle 102 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. - wykonanie nowego przyłącza od węzła 102 do budynku Nr 15 przy ul. Poniatowskiego o długości L=31,85 mb z rur PE-80 SDR 13,6 PN-10 o średnicy Ø 32 mm. Włączenie do budowanego wodociągu w węźle 102 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. Łączna długość wodociągu w zakresie średnic Ø 32 mm - Ø 90 mm wynosi 491,54 mb. - dozbrojenie budowanej sieci wodociągowej w hydranty ppoż. nadziemne z podwójnym zamknięciem Ø 80 mm - szt. 2 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, - stosować zasuwy, hydranty, opaski do nawiercania - zgodnie z dokumentacją techniczną lub równoważne, - stosować trojaki żeliwne kołnierzowe produkcji krajowej - zgodnie z dokumentacją techniczną, - demontaż istniejącego wodociągu - zgodnie z dokumentacją projektową, - demontaż odcinków istniejącej instalacji wodociągowej wewnętrznej w budynkach, w których będą przebudowywane podejścia wodomierzowe - zgodnie z dokumentacją projektową, - zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym- zgodnie z dokumentacją projektową, - rozebranie a następnie przywrócenie do stanu poprzedniego chodnika ul. Poniatowskiego i ulic osiedlowych po trasie przebudowywanej sieci wodociągowej i przebudowywanych przyłączy wodociągowych z materiałów z odzysku, - przywrócenie do stanu poprzedniego terenu działek prywatnych po robotach wodociągowych, - wykonanie organizacji ruchu w rejonie prowadzonych robót, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, - zabezpieczenie dojazdów i dojść dla pieszych w rejonie prowadzenia robót, - wykonanie badania stopnia zagęszczenia gruntu w wykopach w pasach drogowych po robotach wodociągowych, - wykonanie prób szczelności nowej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych, - zapewnienie wykonania obsługi geodezyjnej przedmiotowej inwestycji. Wodomierze dostarczy i zamontuje Zamawiający - nie należy ujmować kosztów zakupu i montażu wodomierzy w ofercie przetargowej. Uwagi do realizacji : - stopień zagęszczenia zasypu w wykopach po robotach wodociągowych prowadzonych w pasach drogowych - 100 % w skali Proctora a w terenie zielonym - 95 % w skali Proctora, - prace prowadzić w sposób zapewniający ciągłość dostawy wody dla odbiorców. Włączenia do istniejącej sieci, harmonogram przełączeń sieci i przyłączy (zgodnie z dokumentacją projektową) wykonać pod nadzorem i w porozumieniu z Działem Sieci PWiK Jarosław Sp. z o.o., tel. 6212502, - roboty prowadzić zgodnie z technologią opisaną w zatwierdzonej dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru robót z rur z tworzyw sztucznych oraz zgodnie z instrukcją montażu producenta rur. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. Projekt budowlany przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Poniatowskiego etap II w Jarosławiu - Sieć wodociągowa, Projekt budowlany przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Poniatowskiego etap II w Jarosławiu - Przyłącza wodociągowe, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót - sieć i przyłącza wodociągowe, przedmiarach robót opracowanych przez Zakład Instalacji Sanitarnych Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Stanisław Falkowski, 37-500 Jarosław, ul. Wilsona 6, zatwierdzonej Decyzją pozwolenia na budowę Nr 144/2007 znak: AB.II-7351-104/07 z dnia 24-04-2007r wydaną przez Starostę Jarosławskiego oraz zgłoszeniem do Starosty Jarosławskiego z dnia 31-05-2007r znak: AB.I-7352-251/2007. II. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Grottgera i ul. Siemieńskiego w Jarosławiu. - włączenie do istniejącej sieci wodociągowej Ø 90 mm w węźle Nr 1 zgodnie ze schematem montażowym zawartym w opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji technicznej, - wykonanie wodociągu Ø 90 mm z rur PEHD PE 100 SDR-17 PN 10 od węzła Nr 1 do węzła Nr 2 o długości L=17,96 mb - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, - wykonanie wodociągu Ø 50 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 od węzła Nr 2 do węzła Nr 3 o długości L=22,36 mb - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Przekroczenie ul. Grottgera podwiertem w rurze ochronnej Ø 110 mm PEHD PE 100 SDR-17 PN10 o długości L=4,50 m. - wykonanie wodociągu Ø 40 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 od węzła Nr 4 do węzła Nr 5 o długości L=7,82 mb - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, - wykonanie przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Siemieńskiego Nr 109 Ø 32 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 o długości L=13,08 mb. Włączenie do istniejącej w ul. Siemieńskiego sieci w 100 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Przekroczenie ul. Siemieńskiego podwiertem w rurze ochronnej Ø 90 mm PEHD PE 100 SDR-17 PN10 o długości L=6,0 m. - wykonanie odcinka przyłącza do budynku gospodarczego na działce Nr 1256 przy ul. Siemieńskiego Ø 40 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 o długości L=10,35 mb. Włączenie do istniejącego w ul. Siemieńskiego wodociągu wA 50 i połączenie z istniejącym przyłączem wB 32 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - wykonanie przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Grottgera Nr 84 Ø 32 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 o długości L=12,05 mb. Włączenie do projektowanego wodociągu w węźle Nr 4 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - wykonanie przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Grottgera Nr 90 Ø 32 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 o długości L=3,63 mb. Włączenie do projektowanego wodociągu w węźle Nr 3 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - wykonanie przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Grottgera Nr 88 Ø 32 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 o długości L=12,60 mb. Włączenie do projektowanego wodociągu w węźle Nr 5 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - wykonanie odcinka przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Grottgera Nr 86 Ø 32 mm z rur PEHD PE 80 SDR-13,6 PN 10 o długości L=6,32 mb, zakończonego zaślepką przy granicy dz. nr 1260. Włączenie do projektowanego wodociągu w węźle Nr 5 - zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. - zabudowa na sieci hydrantu podziemnego z podwójnym zamknięciem Ø 80 mm - szt. 1. Lokalizacja i montaż hydrantu w węźle Nr 2 zgodnie ze schematem montażowym zamieszczonym w dokumentacji. Łączna długość wodociągu o Ø 90 do Ø 32 wynosi 107,17 mb. - jako uzbrojenie stosować zasuwy kołnierzowe, klinowe z miękkim uszczelnieniem typu E z obudową teleskopową. - wykonanie w budynkach przy ul. Grottgera Nr 84, Nr 88, Nr 90 oraz budynku przy ul. Siemieńskiego Nr 109 nowych podejść pod węzły wodomierzowe ( wodomierze dostarczy i zamontuje PWiK Jarosław Sp. z o.o.). - wykonanie połączenia nowych węzłów wodomierzowych z istniejącą w budynkach instalacją wodociągową z rur stalowych ocynkowanych. - w węzłach połączeniowych stosować armaturę zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, - zabezpieczenie i usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym ( sieci kanalizacyjne, gazociągi, kable energetyczne), - wykonanie organizacji ruchu w związku z prowadzonymi robotami wodociągowymi w pasie drogowym ul. Siemieńskiego i ul. Grottgera, - przywrócenie pasa drogowego ul. Siemieńskiego i ul. Grottgera do stanu poprzedniego po wykonanych robotach wodociągowych, - uporządkowanie i przywrócenie do stanu poprzedniego terenu działek prywatnych, na których będzie realizowana inwestycja, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, - zabezpieczenie dojazdów i dojść dla pieszych w rejonie prowadzenia robót, - wykonanie badania stopnia zagęszczenia gruntu w wykopach w pasie drogowym ul. Grottgera i ul. Siemieńskiego po robotach wodociągowych, - wykonanie prób szczelności wybudowanej sieci wodociągowej, - zapewnienie wykonania obsługi geodezyjnej przedmiotowej inwestycji, Wodomierze dostarczy i zamontuje Zamawiający - nie należy ujmować kosztów zakupu i montażu wodomierzy w ofercie przetargowej. Uwagi do realizacji : - stopień zagęszczenia zasypu w wykopach po robotach wodociągowych prowadzonych w pasach drogowych - 100 % w skali Proctora a w terenie zielonym - 95 % w skali Proctora, - włączenia do istniejących sieci wykonywać pod nadzorem i w porozumieniu z Działem Sieci PWiK Jarosław Sp. z o.o. tel. 621-25-02, - prace prowadzić w sposób zapewniający ciągłość dostawy wody dla dotychczasowych odbiorców, - roboty prowadzić zgodnie z technologią opisaną w dokumentacji projektowej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru robót z rur z tworzyw sztucznych , zgodnie z instrukcją montażu producenta rur. - fizyczną likwidację i fizyczne odcięcia istniejących przyłączy ( po wykonaniu nowych przyłączy i przełączeniach instalacji wewnętrznej do nowych podejść wodomierzowych ) wykonają służby PWiK w Jarosławiu Sp. z o.o. - Dział Sieci. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. Projekt budowlany sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Grottgera i ul. Siemieńskiego w Jarosławiu opracowany przez Zakład Instalacji Sanitarnych Projektowanie-Nadzór- Wykonawstwo Stanisław Falkowski, 37-500 Jarosław ul. Wilsona 6, zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę Nr 559/2007 znak:AB.II-7351-505/04 z dnia 03-10-2007r wydaną przez Starostę Jarosławskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje również : - zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budów, - przygotowanie i składanie wniosków o zajęcie pasów drogowych do Zarządców poszczególnych ulic w ciągu których będą prowadzone roboty wodociągowe. Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia z 5-cio - dniowym wyprzedzeniem Właścicielom bądź Zarządcom działek wejścia w teren z robotami . W przypadku żądania przez właściciela działki odszkodowania, Wykonawca odwrotnie powiadomi o zaistniałym fakcie Zamawiającego w celu dokonania wizji w terenie przez biegłego do spraw wycen oraz wstępnego oszacowania szkód. Po zakończeniu robót w obecności właściciela bądź zarządcy działki, Wykonawcy, Inspektora nadzoru oraz biegłego do spraw wycen zostanie spisany protokół szkód stanowiący podstawę do wypłacenia odszkodowania. Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do spisania protokołu z Właścicielami bądź Zarządcami działek o przywróceniu terenu po robotach do stanu poprzedniego i pozostawieniu wodociągu i przyłącza wodociągowego na działce. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wytyczenie trasy wodociągu, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazanie Zamawiającemu materiałów końcowych obejmujących dokumentacje geodezyjną wraz ze szkicami uzgodnionych przez inspektora nadzoru i kierownika budowy. Zlecenie obsługi geodezyjnej będzie obciążać Wykonawcę. Zgodę na zajęcia pasa drogowego poszczególnych ulic w ciągu których będzie wykonywany wodociąg i przyłącza wodociągowe, będzie załatwiał Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego (przygotowywał i składał wnioski ) po wcześniejszym uzgodnieniu terminów zajęcia z Zamawiającym. Opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz decyzje formalno-prawne ponosił będzie Zamawiający. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do spisania protokołu o przywróceniu terenu działek i pasa drogowego poszczególnych ulic po robotach wodociągowych do stanu poprzedniego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 6000,- PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował w ramach wykonywanych przez siebie budów, jedną inwestycję o zakresie: - przebudowa lub budowa sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji lub sieci gazowej z rur z tworzyw sztucznych o średnicy Ø 90 mm lub większych prowadzonej w pasach drogowych, o długości min. 200 mb a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów lub protokołami końcowego odbioru itp. b) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, należące do Izby Inżynierów Budownictwa: 1. Kierownik budowy - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie sieci wod.- kan. i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót. c) Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (dzierżawa, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu). Lp. Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba jednostek 1. Koparko - ładowarka o poj. łyżki 0,25 m³ z możliwością wykonywania wykopów do gł. 2,50m 1 2. Urządzenie do przewiertów lub przepychów 1 3. Samochód wyładunkowy 5-10 ton 1 4. Zagęszczarka 1 5. Ubijarka 1 6. Urządzenie do zgrzewania doczołowego rur PE. 1 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 50 % wartości ceny ofertowej, b) wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych-a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, przychody netto ( bez podatku VAT ) minimum 500 000,-PLN, c) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,- PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółka jawna - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osobą prawną - urzędujących członków organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwa opisane w w/w przypisie. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniemwszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ 7) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przebieg kariery zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ ; 9) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 10) oświadczenie Wykonawcy o podzleceniu części przedmiotu zamówienia podwykonawcom-zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ; 11)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 12)informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ, 13) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,-PLN. 14) Potwierdzenie wniesienia wadium. 15) Wyposażenie techniczne wg zał. Nr 8 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1,2,3,4,5, 7, 11, 12, 13 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w punktach 6, 8,9,10,14,15 winny być przedłożone przez Wykonawców wspólnie. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane ( rozpatrywane łącznie). Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt. IX podpunkt 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt. IX podpunkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław - Dział Techniczny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław - Sekretariat pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa trzech placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- Remont więźby dachowej wraz z pokryciem starej zabytkowej Szkoły w Pełkiniach
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli tlenem z medyczny-pow
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.