To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Chełm: Remont dróg na terenie Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 131178 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89820 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg na terenie rozbudowy Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Remont dróg wewnętrznych na terenie Oczyszczalni Ścieków wraz z wymianą krawężników. Zadanie nr 2 - Wykonanie opasek i chodników na terenie Oczyszczalni Ścieków. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót zwierają: 2.1. Dla Zadania nr 1: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dalej STWiOR - Załącznik nr 1; 2) Przedmiar robót, który służy jedynie do obrazowego i szacunkowego określenia przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a; 3) Plan sytuacyjny - rysunek 1 - Załącznik 1b (jako dokumentacja projektowa); 4) Wzór umowy (załącznik nr 5). 2.2. Dla Zadania nr 2: 1) STWiOR - Załącznik nr 1c; 2) Przedmiar robót, który służy jedynie do obrazowego i szacunkowego określenia przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1d; 3) Plany sytuacyjne, przekrój - rysunki 1, 2 i 3 - Załączniki nr 1e, 1f i 1g (jako dokumentacja projektowa); 4). Wzór umowy (załącznik nr 5a). 3. Ogólne wymagania dotyczące robót powinny być zgodne ze STWiOR, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy inżynierskiej oraz przepisami o ochronie środowiska, a także poleceniami Inspektora Nadzoru. 3.1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze STWiOR. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać inspekcji terenu, samodzielnej analizy ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest określić wartość ryczałtową przedmiotu zamówienia. 5.1. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi robotami, np.: dostawa materiałów, dojazd i inne niezbędne prace wynikające z wymagań technologii i DIWZ. 6. Wszystkie materiały budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 7. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Towarowa 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132986,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110574,20
Oferta z najniższą ceną: 110574,20 / Oferta z najwyższą ceną: 150863,93
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grankrusz Sp. z o.o., ul. Stanisława Moniuszki 3, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93648,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68880,00
Oferta z najniższą ceną: 68880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92206,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy opieki położniczej dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Zakup mięsa i wędlin
- Remont ogrodzenia, muru oporowego oraz bram wjazdowych wraz z systemem kontroli dostępu w KM PSP w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.