Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Kartuzy: Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1913G, 1923G w dwóch odcinkach o łącznej długości 1,250 km w roku 2010
Numer ogłoszenia: 131199 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1913G, 1923G w dwóch odcinkach o łącznej długości 1,250 km w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje następujące zadania: a)oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót wraz z harmonogramem planowanych robót, które należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach oraz kolein na łącznej powierzchni 80 m2 c) oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych na łącznej powierzchni 7101,75m2, d) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową na łącznej powierzchni 7101,75m2, e) wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości 355,09t. f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm o uziarnieniu 0/12,8 na łącznej powierzchni 7101,75m2. g) uzupełnienie i profilowanie poboczy o średniej grubości 5cm na powierzchni 1700 m2 h) wykonanie z dróg 1913G Kołodzieje, 1923G Goręczyno 6-ciu zjazdów o szer.6,0m na dł. 1,0m i grubości warstwy wyrównawczej 6cm. i) regulacja kratek ściekowych na drodze 1923G - szt.8 j) regulacja zaworów wodociągowych na drodze 1923G - szt.3 k) regulacja studni kanalizacyjnych O1000 na drodze 1923G -szt.2 m) Wykonanie remontu cząstkowego ubytków w nawierzchni na drodze 1923G od tablicy miejscowości Goręczyno w kierunku Somonina ( frezowanie uszkodzeń , oczyszczanie, skrapianie emulsją asfaltową , wykonanie warstwy ścieralnej o grub.4cm i o uziarnieniu 0/12,8 ,posmarowanie krawędzi styku łaty i starej nawierzchni ) na powierzchni 120 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt.3.2. tj.: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach oraz kolein; b) oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych; c) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową ; d) wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym ; e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm o uziarnieniu 0/12,8; f) uzupełnienie i profilowanie poboczy o średniej grubości 5cm ; g)wykonanie z dróg 1913G Kołodzieje,1923G Goręczyno zjazdów o szer.6,0m na dł. 1,0m i grubości warstwy wyrównawczej 6cm. h) regulacja kratek ściekowych na drodze 1923G i) regulacja zaworów wodociągowych na drodze 1923G j) wykonanie remontu cząstkowego na drodze 1923G od tablicy miejscowości Goręczyno w kierunku Somonina
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia- ocena na podstawie złożonego odpisu lub zaświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I. zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu tj. samochód samowyładowczy, frezarka drogowa, walec stalowy min. 15 ton, walec ogumiony, rozkładarka mas bitumicznych, beczkowóz, szczotka mechaniczna, sprężarka powietrza, skrapiarka, piła do cięcia asfaltu, zestaw bezprzewodowej sygnalizacji świetlnej do wahadłowego prowadzenia ruchu)-ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót (kierownik robót, robotnicy drogowi min. 6 osób, kierowca, operatorzy walców drogowych min. 2 osoby, operatorzy rozkładarki mas i frezarki drogowej )- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 150000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia dotyczące zmian w umowie : Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie : - terminu realizacji robót - zakresu robót - oraz pozostałych warunków umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26
pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26 pokój nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dokumentacja projektowa dla termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.