eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecWykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tympoboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Suszec: Wykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tym: poboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec
Numer ogłoszenia: 131226 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111924 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tym: poboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z pkt. 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja wykonanie zamówienia pn.: Wykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tym: poboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) zamówienie obejmuje swym zakresem roboty związane z koszeniem trawy i chwastów na poboczach w ciągu dróg gminnych, skarpach, rowach i w miejscach niedostępnych, a także w miejscach reprezentacyjnych oraz na pozostałych działkach będących własnością Gminy Suszec na terenie Gminy Suszec w 2011 r., o łącznej powierzchni: dla Zadania nr 1: 265.171,95 m2, dla Zadania nr 2: 75.000,00 m2. b) Zamówienie składa się z dwóch zadań (części): Zadanie nr 1: Wykaszanie i utrzymanie poboczy w ciągu dróg gminnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec Zadanie nr 2: Wykaszanie i utrzymanie pozostałych działek stanowiących własność Gminy Suszec na terenie Gminy Suszec c) lokalizację terenów podlegających koszeniu i utrzymaniu przedstawiono na mapkach lokalizacyjnych - zał. nr 11.01 - 11.06 do SIWZ (dla zadania nr 1), natomiast zakres ilościowy i średnią szerokość koszenia wykazano w załączonych zestawieniach - zał. nr 10.1 i 10.2 do SIWZ (dla zadania nr 1) oraz zał. nr 12 do SIWZ (dla zadania nr 2). Dla zadania nr 2, Zamawiający wskaże szczegółowy zakres robót w protokole przekazań i odbiorów pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec - załącznik nr 13 do SIWZ. d) szerokość koszenia podana w załączniku 10.1 i 10.2 została uśredniona. Do powierzchni koszenia wchodzą zarówno odcinki o mniejszej jak i większej szerokości niż podana szerokość średnia. W przypadku występowania rowów przydrożnych koszeniu podlega pas od krawędzi jezdni do przeciwskarpy włącznie. Po przeprowadzonych pracach należy uprzątnąć zanieczyszczenia z jezdni i chodników, e) Zamawiający, dla zadania nr 1, wymaga wykonania nie mniej niż czterech pełnych koszeń na poboczach dróg gminnych, wymienionych w zał. nr 10.1 do SIWZ w okresie obowiązywania umowy i nie mniej niż pięciu pełnych koszeń w miejscach reprezentacyjnych wymienionych w zał. 10.2 do SIWZ, w okresie obowiązywania umowy. f) Zamawiający, dla zadania nr 2, dla szacowanych powierzchni przedstawionych w zał. nr 12 do SIWZ, przewiduje koszenia w terminach i szczegółowym zakresie wskazywanym na bieżąco w protokole przekazań i odbiorów pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec - załącznik nr 13 do SIWZ. 3.3 Warunki szczegółowe: a) koszenie trawy ma być prowadzone w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy nie była większa niż 20 cm (dotyczy tylko zadania nr 1), b) wysokość trawy po skoszeniu może maksymalnie wynosić 5 cm, c) prace obejmują także wycinkę jednorocznych samosiewów i odrostów, d) uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni i chodników po przeprowadzonych pracach. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) specyfikacja techniczna - zał. nr 9 do SIWZ, b) zestawienie długości i powierzchni poboczy do koszenia - zał. nr 10.1, c) zestawienie długości i powierzchni miejsc reprezentacyjnych do koszenia - zał. nr 10.2, d) mapki lokalizacyjne - pobocza i miejsca reprezentacyjne - zał. nr 11.01 - 11.06. e) zestawienie powierzchni pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec - zał. nr 12 f) protokół przekazań i odbiorów terenu pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec- zał. nr 13. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 77.31.41.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Wykaszanie i utrzymanie poboczy w ciągu dróg gminnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85679,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74602,18

  • Oferta z najniższą ceną: 74602,18 / Oferta z najwyższą ceną: 74602,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Wykaszanie i utrzymanie pozostałych działek stanowiących własność Gminy Suszec na terenie Gminy Suszec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.