eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługi konsultingowe związane z przygotowaniem do realizacji inwestycji dla zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13122

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: usługi konsultingowe związane z przygotowaniem do realizacji inwestycji dla zadania: "Autostrada A-1 na odcinku od węzła "Bełk" w Czerwionce - Leszczynach (bez węzła) do węzła "Świerklany" (z węzłem) od km 534+785 do km 548+897 długości 14,12 km" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, do kontaktów: Zbigniew Mikstacki, ul. Myśliwska 5, pok. 307, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2086294, fax 032 2598710, e-mail: zmikst@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi konsultingowe związane z przygotowaniem do realizacji inwestycji dla zadania: "Autostrada A-1 na odcinku od węzła "Bełk" w Czerwionce - Leszczynach (bez węzła) do węzła "Świerklany" (z węzłem) od km 534+785 do km 548+897 długości 14,12 km ". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: województwo śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi konsultingowe związane z przygotowaniem do realizacji inwestycji dla zadania: "Autostrada A-1 na odcinku od węzła "Bełk" w Czerwionce - Leszczynach (bez węzła) do węzła "Świerklany" (z węzłem) od km 534+785 do km 548+897 długości 14,12 km ". 1. Dla wypełnienia czynności objętych zamówieniem Wykonawca będzie ściśle współdziałać z: - Wydziałami GDDKiA Oddział w Katowicach odpowiedzialnymi za przygotowanie inwestycji do realizacji, - biurami projektów, - jednostkami administracji terenowej i gminnej, - mieszkańcami będącymi stronami przygotowanej do realizacji inwestycji, - innymi jednostkami uczestniczącymi w przygotowaniu inwestycji 2. Realizacja usługi będzie prowadzona w sposób ciągły, stacjonarny w siedzibie GDDKiA Oddział w Katowicach w pełnym wymiarze etatowym. Zakres usług konsultingowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem obejmować będzie m.in.: 1. Nadzór nad realizowaną dokumentacją techniczną w zakresie : - projektu budowlanego, - projektu wykonawczego - ekspertyzy górniczo - geologicznej - dokumentacji geologicznej - dokumentacji przetargowej a) Sprawdzanie projektów budowlanych, wykonawczych i materiałów przetargowych na roboty budowlane pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi, - kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych, - prawidłowości sporządzania przedmiaru, specyfikacji technicznej, ślepego kosztorysu oraz wzajemnej spójności tych dokumentów z dokumentacją. b) Koordynację prowadzonych prac projektowych. 2. Nadzór nad realizowaną usługą geodezyjną. 3. Udział w przygotowaniu dokumentów oraz prowadzenie rozmów z właścicielami infrastruktury przebudowywanej w ramach opracowywanej dokumentacji technicznej. 4. Nadzór nad załatwianiem spraw formalno - prawnych w zakresie pozyskania dyspozycji dla działek zlokalizowanych pod inwestycję oraz prowadzenie korespondencji z zainteresowanymi stronami postępowania 5. Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę autostrady. 6. Udział w procedurze wydawania pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień i pełnomocnictw mając zawsze na względzie pomyślne zakończenie procedury i uzyskanie pozwolenia na budowę, 7. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów ze stronami toczącego się postępowania o wydanie pozwolenia na budowę w Imieniu Zamawiającego. 8. W przypadku, wystąpienia odwołań stron uczestniczących w procedurze wydania pozwolenia na budowę udział w procedurze odwoławczej i informowanie Kierownika Projektu o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji . 9. Przekazanie dokumentacji technicznej do Nadzoru Inwestorskiego. 10. Uczestnictwo w procedurze przetargowej na wyłonienie Nadzoru Inwestorskiego i Wykonawcy robót budowlanych. 11. Przekazanie dokumentacji technicznej do Wykonawcy. 12. Sporządzanie harmonogramów miesięcznych i kwartalnych zaawansowania prac projektowych i finansowych dla GDDKiA w Warszawie 13. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań - Raport Kierownika 14. Sporządzanie miesięcznych harmonogramów płatności 15. Uzgadnianie miesięcznych harmonogramów płatności w zakresie poniesionych w danym miesiącu wydatków z GDDKiA w Warszawie, 16.Współpraca z Wydziałami GDDKiA Oddział w Katowicach odpowiedzialnymi za realizację Kontraktu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -wzór stanowi Załącznik Nr 3 i 3a 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór oświadczenia stanowi Zał. Nr 4 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór oświadczenia stanowi Zał. Nr 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w p. 1 i 2 oraz informacje do przedstawienia w oświadczeniach wymienionych w p. 1, 2 i 3 winien dostarczyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy wykazują spełnienie warunku, same zaś oświadczenia składane są przez pełnomocnika. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.11.21 - Usługi doradcze w zakresie autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.12.10 - Usługi doradcze w zakresie autostrad Oryginalny kod CPV: 74.23.15.21 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa Oryginalny kod CPV: 74.23.15.20 - Budowlane usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.52.00 - Budowlane usługi doradcze Oryginalny kod CPV: 74.23.12.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.20.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: do 137 000 waluta EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Minimalny poziom wymaganych standardów : Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu - w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 zł. b) posiadanie w ostatnim roku obrotowym płynności bieżącej (xpb) liczonej zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszej niż 1 (jeden). c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1.000.000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. a)- c). Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującym personelem o kwalifikacjach i doświadczeniu opisanych poniżej: 1. Kierownik zespołu, minimalna liczba osób - 1, wymagane wykształcenie -wyższe techniczne, Współuczestniczył w realizacji: - 4 usług konsultingowych w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe - 1 usługi konsultingowej w zakresie realizacji inwestycji drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe 2. Specjalista do spraw drogowych - minimalna liczba osób - 1, wymagane wykształcenie - wyższe techniczne, Współuczestniczył w realizacji: - 2 usług konsultingowych w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe - 1 usługi konsultingowej w zakresie realizacji inwestycji drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe 3. Specjalista do spraw mostowych, minimalna liczba osób - 1, wymagane wykształcenie - wyższe techniczne, uprawnienia projektowe mostowe lub bez ograniczeń. Współuczestniczył w realizacji: - 2 usług konsultingowych w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe 4. Specjalista do prowadzenia sprawozdawczości, dokumentów finansowych i spraw formalno - administracyjnych, minimalna liczba osób - 1. Współuczestniczył w realizacji: - 1 usługi konsultingowej w zakresie przygotowania do realizacji inwestycję drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe 5. Specjalista ds. geodezji, minimalna liczba osób - 1,wykształcenie wyższe, uprawnienia 1 i 3, Współuczestniczył w realizacji: - 2 usług konsultingowych w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowej współfinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. Przez usługę konsultingową w zakresie przygotowania inwestycji rozumie się wykonanie usług polegających na: - Nadzorze nad wykonaniem wielobranżowego projektu technicznego w tym - budowlanego, wykonawczego, materiałów przetargowych, kosztorysu inwestorskiego - Sprawdzeniu projektów budowlanych, wykonawczych i materiałów przetargowych na roboty budowlane pod kątem: zgodności z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi,kompletności opracowania, kompletności uzgodnień, terminów umownych, prawidłowości sporządzania przedmiaru, specyfikacji technicznej, ślepego kosztorysu oraz wzajemnej spójności tych dokumentów z dokumentacją. - Prowadzeniu spraw formalno - prawnych w zakresie uzyskania decyzji lokalizacyjnych, pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych Przez usługę konsultingową w zakresie realizacji inwestycji rozumie się usługę polegającą na: - opracowywaniu planów finansowych rocznych dla projektu, - miesięcznych i rocznych rozliczeń wydatków poniesionych na projekcie, - sprawozdawczości projektu, - opracowywaniu dokumentów finansowych dla projektu, - współudziale w opracowywaniu harmonogramów finansowo-rzeczowych dla kontraktów, - sporządzaniu raportu kierownika projektu, - współpracy ze strony Inwestora z nadzorem inwestorskim w sprawie realizacji kontraktów, - koordynacji przebudowy urządzeń obcych ( Energetyka, Wodociągi itp.), - przekazywaniu wybudowanych urządzeń właścicielom wraz ze skompletowaniem dokumentów formalno-prawnych Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min: - 2 usługi konsultingowe w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych współfinansowanych przez międzynarodowe instytucje finansowe - 2 usługi konsultingowe w zakresie realizacji inwestycji drogowych współfinansowanych przez międzynarodowe instytucje finansowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem i oprogramowaniem: licencjonowanym umożliwiającym wykonanie zamówienia, kompatybilnym z MS Word, MS Excel. telefon komórkowy, samochód Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia wszystkich warunków określonych w niniejszych wymaganiach.Zamawiający dokona oceny wniosków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177z 2004r. z póź. zm.), oraz spełniający warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. oraz spełniający warunki dodatkowe. Dokumenty niezbędne do udokumentowania sytuacji podmiotowej spełniającej warunki przetargu: Wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1) p. 2., 4. i 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu 2) p. 3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Mają zastosowanie odpowiednie przepisy p.6 pp 1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w pkt 1. - 6. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający udzielenie takiego pełnomocnictwa. a) Bilans i rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nich za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysku i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż określona w standardach. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymagane dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wzór stanowi Załącznik Nr 3 i 3a. 2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór oświadczenia Załącznik Nr 4. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w p. 1 i 2 oraz informacje do przedstawienia w oświadczeniach wymienionych w p. 1, 2 i 3 winien dostarczyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy wykazują spełnienie warunku, same zaś oświadczenia składane są przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych, jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5. Kryterium doświadczenie - znaczenie 100% W przypadku ,gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków ,z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, w których Wykonawca prowadził usługi konsultingowe na drogach najwyższych klas dróg (G,GP,S,A) przyznając punkty za prowadzenie usługi konsultingowej dla drogi odpowiednio G -1pkt ,GP -2pkt, S- 3pkt, A-4pkt) Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców ,którzy spełniają warunki oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów przy ocenie w/w kryteriów w liczbie określonej w ogłoszeniu, tj.5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z wymaganiami do jego przygotowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.gddkia.gov.pl. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.