Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Katowice: Remont pracowni chemicznych
Numer ogłoszenia: 131262 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 3511923, 3511922, fax 0-32 3511923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sltzn.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pracowni chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch pracowni chemicznych: 1) sala nr 72 - demontaż 4 umywalek wraz z rurociągiem stalowym ocynkowanym (30 m) i montażem 2 umywalek z instalacja wodną z rur PCV , z wejściem do piwnicy - wymiana podłogi z położeniem płytek 20 x 20 - 77,4 m2 i cokolików - 53,38 m - wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem - dostawa i montaż 2 szt. dygestorium z blatem ceramicznym o powierzchni blatu 125 cm x 80 cm osadzonym na szafce metalowej o wys ok 90 cm. Dygestoria powinny być odporne na działanie stężonych kwasów i zasad, przeznaczone do laboratoriów o wysokich wymaganiach chemicznych i termicznych. Komory dygestoriów powinny być przeszklone z trzech stron. Wysokość całości wyciągu wraz z szafką ok. 210 cm. - wymiana 4 szt. okien na okna z PCV i 2 szt. drzwi - wykładanie kafelkami parapetów i wnęk - Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, malowanie kaloryferów farbą olejną nawierzchniową, 2) sala nr 57 - demontaż szaf, wentylacji, 4 zlewozmywaków wraz z instalacja wodną z rur stalowych ocynkowanych i rur PCV - wymiana podłogi z tworzyw sztucznych na posadzkę z płytek kamionkowych 30x30 - wymiana okien na okna z PCV - likwidacja drzwi wewnętrznych - zamurowanie otworu drzwiowego - malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 28.12.22.14 - Drzwi z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi Oryginalny kod CPV: 36.13.16.00 - Wyciągi Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.15.00 - Szafy wyciągowe Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1)Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1) do 4); 2)Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3)Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4)Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5)Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; 6)Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2)Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3)Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4)Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5)Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; 6)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7)Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (w załączeniu) 2)Inne dokumenty 2. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (w załączeniu). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 2)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia SEP). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1), 2.3), 2.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach 1 - 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3)Do oferty należy dołączyć egzemplarz umowy lub potwierdzoną za zgodność kopię umowy o wzajemnej współpracy przy realizacji zamówienia. Umowa nie może być zawarta na okres krótszy niż czas trwania realizacji zamówienia. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Certyfikaty bezpieczeństwa. 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,6
- 2. gwarancja - 0,2
- 3. termin - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sltzn.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe w Katowicach; Katowice, ul. Sokolska 26 ,pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe w Katowicach, ul. Sokolska 26, pok nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.08.2008.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na potrzeby Śląskiego OW NFZ - Internet podstawowy i Internet zapasowy
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- Wymiana stolarki
- Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie
więcej: Szafy wyciągowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.