eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JadownikiWymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Jadowniki: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach
Numer ogłoszenia: 131277 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98719 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisława Staszica w Jadownikach, ul. Św. Prokopa 4, 32-851 Jadowniki, woj. małopolskie, tel. 014 68 67 990, faks 014 68 67 990.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach 1.Rozebranie obróbek blacharskich, obróbki murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów- z blachy nie nadającej się do użytku ( 28 m2) 2.Demontaż instalacji odgromowej z dachu sali gimnastycznej. 3.Rozebranie pokryć z blachy- pokrycie dachowe nie nadające się do użytku (215 m2). 4.Łacenie dachu pod pokrycie blachą trapezową, wyrównanie powierzchni dachu (215 m2). 5.Paroizolacja z folii (215 m2). 6.Pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową na łatach (215 m2). 7.Montaż instalacji odgromowej na dachu sali gimnastycznej, sprawdzenie sprawności uziemienia. 8.Obróbki blacharskie z blachy powlekanej- o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm (35 m2). 9.Orynnowanie od strony zachodniej. 10.Pozostawienie istniejącej instalacji odgromowej 11.Otynkowanie i malowanie komina przy sali gimnastycznej ( 10 m2). 12.Demontaż, montaż, obróbka- okna PCV, 5 komorowe, białe; wymiar okna: 1780 x 2020 sztuk 12. 13.Montaż i obróbka- parapet PCV wewnętrzny, biały; wymiar: 30x 180 sztuk 12. 14.Montaż i obróbka- parapet stalowy zewnętrzny, biały; wymiar: 20x180 sztuk 12. 15.Montaż nowej siatki ochronnej wewnętrznej na okna w sali gimnastycznej. 16.Demontaż, montaż, obróbka- okna PCV, 5 komorowe, białe; okna duże- sztuk 19, okna małe- sztuk 12. 17.Montaż i obróbka- parapet PCV wewnętrzny, biały; parapet stalowy zewnętrzny, biały ( do okien wymienionych w punkcie 13). 18.Dołączenie dokumentacji technicznej. Uwagi: 1.Profil okien powinien być dostosowany do profilu okien już zamontowanych. 2.Zamawiający wymaga użycia listew pod parapetowych. 3.Okna powinny posiadać możliwość mikrowentylacji w postaci funkcji rozszczelnienia okna w okuciu. 4.Zamawiajacy dopuszcza możliwość użycia wewnętrznego profilu usztywniającego zamkniętego w dwóch formach: spawanej i giętej. 5.Materiał z rozbiórki (poza gruzem) do dyspozycji Inwestora.6.Zamawiający wymagał, aby przed złożeniem ofert Oferenci dokonali sprawdzenia przedmiaru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67151.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Damian Sediwy - Inwestycje Budowlane - SEDIWY, ul. Wojciecha Kossaka 14, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67151.76
  • Oferta z najniższą ceną: 67151.76 oferta z najwyższą ceną: 69920.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.