eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaBudowa nawierzchni drogi gminnej relacji Henryków - Wiechlice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Szprotawa: Budowa nawierzchni drogi gminnej relacji Henryków - Wiechlice
Numer ogłoszenia: 131285 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93177 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni drogi gminnej relacji Henryków - Wiechlice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace należy rozpocząć od wytyczenia trasy drogi. Przy wykonywaniu prac pomiarowych należy ściśle określić w terenie jezdnię i pobocza. Prace ziemne, koryto pod konstrukcję nawierzchni należy wykonać za pomocą spycharki . Koryto wykonać na głębokość 20 cm. Z pozyskanego urobku wykonać pobocza drogi. Dno koryta wyprofilować i zagęścić mechanicznie. Mając przygotowane podłoże, przystąpić do ułożenia warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego. Grubość warstwy powinna wynosić 10 cm po uwałowaniu. W poboczy drogi wykonać co 50 m sączki żwirowe. Na przygotowanej podsypce wykonać dwuwarstwową nawierzchnię tłuczniową o grubości warstw dolna 10 cm , górna 7 cm po uwałowaniu . Warstwę dolną ułożyć w profilu według wymaganej grubości i uziarnieniu 60-80 mm. Grubość warstwy dolnej powinna wynosić 10 cm po uwałowaniu. Wskazane jest używanie do wałowania początkowego walców lekkich a w miarę jak wałowany tłuczeń nabiera spoistości - średnich i ciężkich. Wałowanie rozpocząć od brzegów nawierzchni, przesuwając się stopniowo do środka drogi symetrycznie z obu stron. W zależności od stopnia twardości tłucznia ilość przejazdów wynosi 7 przejazdów przy użyciu tłucznia miękkiego do 15 przejazdów przy tłuczniu twardym. Po 3-4 przejazdach należy rozpocząć polewanie tłucznia wodą w ilości do 30 l na m2 nawierzchni. Po zakończeniu wałowania warstwy dolnej rozścielić według profilu warstwę górną tłucznia o uziarnieniu 40-60 mm i wałuje się tak samo jak warstwę dolną. Wałowanie zakończyć wtedy gdy za walcem nie powstają ślady przejazdu a przed kołami nie tworzy się fala wałowanego tłucznia . Podczas wałowania warstwy górnej polewa się ją woda w ilości do 50 l m2 powierzchni zależnie od warunków miejscowych. Po ukończeniu i zwałowaniu tych dwóch warstw przystąpić do ostatecznego wykończenia nawierzchni poprzez zaklinowanie od góry wolnych przestrzeni między ziarnami tłucznia. W tym celu na powierzchni uwałowanego tłucznia rozsypuje się kliniec 16-25 mm i po równomiernym jego rozprowadzeniu ugniata się go w warstwę górną za pomocą kilku przejazdów ciężkim walcem i równoczesnym polewaniu wodą . Na zaklinowanej nawierzchni rozsypuje się drobny kliniec 5-16 mm , grys drobny i miał 0-5 mm w celu zapełnienia drobniejszych wolnych przestrzeni. Po rozprowadzeniu wałuje się go starannie stosując do 15 przejazdów walca w każdym miejscu. Zamknięcia takiej nawierzchni dokonuje się poprzez pokrycie przywałowanej na sucho kilkoma przejazdami walca. Całość robót wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 220290 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych O.O.i Gazowych - Józef Kubik, ul. Dębowa 2b, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 155094,98
  • Oferta z najniższą ceną: 155094,98 oferta z najwyższą ceną: 273019,22
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.