eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów opatrunkowych dla SWZPZPOZ w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Warszawa: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SWZPZPOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 131296 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95610 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Nowowiejska 27, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, faks 022 8252031 w. 355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SWZPZPOZ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia). 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia przedstawiają się następująco: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. 2.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą następowały po każdym prawidłowo zrealizowanym zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 2.3. Miejscem dostaw będzie miejsce wskazane przez Zamawiającego (Centralny Szpital Kliniczny MSWiA przy ul. Wołoskiej 137 w Warszawie lub Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, przy ul. Nowowiejskiej 27 w Warszawie). 2.4. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez sukcesywne dostawy zgodnie z zamówieniem Zamawiającego złożonym telefonicznie lub faksem. 2.5. Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość. 2.6. Przedmiot konkretnej dostawy zostanie wydany Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia. 2.7. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 2.8. Wykonawca winien posiadać w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne karty danych technicznych potwierdzające spełnienie warunków odnoszących się do opisu przedmiotu zamówienia. 2.9. Wykonawca winien posiadać w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanych materiałów, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne a także na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dokumenty. 2.10. Oznakowanie dostarczonych materiałów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu zgodnie z ofertą Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 131042.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 131.042,60
  • Oferta z najniższą ceną: 131.042,60 oferta z najwyższą ceną: 131.042,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.