eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekrozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompowniami we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2006-03-13

POZYCJA 13134

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włocławek: rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompowniami we Włocławku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: pod względem merytorycznym - Zbigniew Kaszewski, w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Kazimierz Koper, ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, tel. 054 2301700, fax 054 2301701, e-mail: ispa@mpwik.wloclawek.pl, www.mpwik.wloclawek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompowniami we Włocławku 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Rozbudowa systemu kanalizacyjnego z przepompowniami, która obejmuje: budowę nowej sieci kanalizacji ściekowej o długości ok. 30 km wraz z przyłączami, renowację istniejących sieci kanalizacyjnych o łącznej długości ok. 3 km, modernizację przepompowni P5 wraz z przewodami tłocznymi pod Wisłą (łączna długość ok. 2x1300 m), budowę 15 lokalnych przepompowni ścieków wraz z przewodami tłocznymi o łącznej długości ok. 3 km. Roboty prowadzone będą na terenie miasta Włocławka w dzielnicach położonych na lewym brzegu Wisły: Kokoszka, Południe, Stare Miasto, Michelin-Mielęcin oraz na prawym brzegu w dzielnicy Zawiśle. Dzięki realizacji niniejszego zamówienia zostaną wyeliminowane odprowadzenia nieoczyszczonych ścieków do Wisły. Roboty będące przedmiotem niniejszego Kontraktu będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Włocławek, województwo kujawsko-pomorskie, Polska. Kod NUTS: PL022, kod NTS 5.04.06.64.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) budowę nowej sieci kanalizacji ściekowej o długości ok. 30 km wraz z przyłączami b) renowację istniejących sieci kanalizacyjnych o łącznej długości ok. 3 km c) modernizację przepompowni P5 wraz z przewodami tłocznymi pod Wisłą (łączna długość ok. 2 x 1300 m) d) budowę 15 lokalnych przepompowni ścieków wraz z przewodami tłocznymi o łącznej długości ok. 3 km. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 33;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 600.000 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny podanej w Formularzu Oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: 65% - Fundusz Spójności, 35% środki własne Zamawiającego. Warunki płatności: płatności przejściowe (miesięczne) i płatność końcowa - na warunkach określonych w kontrakcie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum/ Porozumienie cywilno-prawne (solidarna odpowiedzialność prawna za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). ­ Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. ­ Wykonawca (wykonawcy składający ofertę wspólną) osiągnął (osiągnęli) roczny obrót z ostatnich 3 pełnych lat obrotowych wynoszący co najmniej 20.000.000 PLN w każdym roku obrotowym ­ Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 4.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 4.000.000 PLN. ­ Wykonać w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, przynajmniej 3 zamówienia, o całkowitej wartości nie mniejszej niż 20.000.000 PLN bez VAT w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, sieci wodociągowych, sieci gazowych, w tym co najmniej jedno z zamówień musi mieć wartość nie mniejszą niż 8.000.000 PLN bez VAT. Doświadczenie to powinno być dodatkowo poparte wykonaniem następujących elementów robót w ciągu ostatnich 5 lat: a) sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej do DN600 o łącznej długości co najmniej 20 km w tym co najmniej 5 km w terenie zurbanizowanym b) renowacji kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową ciasno pasowaną o długości co najmniej 1 km c) zrealizowaniem co najmniej jednego zamówienia zgodnie z procedurami określonymi w "Warunkach Kontraktowych FIDIC dla Robót projektowanych przez Zamawiającego" o wartości nie mniejszej niż 8.000.000 PLN bez VAT. Wymagania wymienione w podpunktach a), b) i c) mogą być spełnione przez jedno lub więcej zamówień, które obejmowało wykonanie wymaganych robót. ­ Wykonawca musi posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 50 pracowników, w tym co najmniej 5 inżynierów. ­ Wykonawca musi wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownik Budowy: - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy robót liniowych w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, w tym co najmniej 2 lata realizowanych w terenie zurbanizowanym - posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - Przedstawiciel Wykonawcy : - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego , w tym co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w zakresie budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnych w terenie zurbanizowanym - kierował wykonaniem co najmniej jednego zamówienia realizowanego według Warunków Kontraktowych FIDIC". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - Oświadczenie Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie mogą złożyć łącznie wszyscy partnerzy lub każdy z Partnerów oddzielnie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa po pierwszym, trzecim i czwartym myślniku, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa po pierwszym, drugim, trzecim i czwartym myślniku, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia składa każdy z Wykonawców, a oceniana będzie ich łączna sytuacja) - Informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia składa każdy z Wykonawców, a oceniana będzie ich łączna sytuacja) Wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej winni podać wymagane dane w walucie ich kraju. Stosownych przeliczeń na PLN dokona Komisja przetargowa w trakcie oceny ofert według średnich kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujących w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz). Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienia zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą b. wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie c. wskazanie zakresu realizowanego zamówienia d. opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie e. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie Wykonawca dokona przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w tym inżynierów (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia składa każdy z Wykonawców, a oceniana będzie ich łączna sytuacja) - Wykaz osób (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz), które będą wykonywać zamówienie oraz CV każdej z tych osób zawierające informacje potwierdzające w jednoznaczny sposób stawiane warunki, w odniesieniu do kierownika budowy dodatkowo kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem posiadania polisy OC dla działalności zawodowej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 61 - 58704 z dnia 07.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr 2002/PL/16/P/PE/032-02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.04.2006, cena - 400 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto BOŚ O/Włocławek, ul. Kościuszki 15, 87-800 Włocławek Nr rachunku 10 1540 1069 2001 8700 1339 0001 lub gotówką w kasie przedsiębiorstwa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.04.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.04.2006, godzina 12:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ul. Toruńska 146 87-800 Włocławek.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności Memorandum Finansowe dla Projektu Nr 2002/PL/16/P/PE/032: OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW WŁOCŁAWEK, z dnia 25.10.2002 r. 4) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia wynosi 33 miesiące od daty udzielenia zamówienia i składa się z czasu na Ukończenie, który wynosi 20 miesięcy od Daty Rozpoczęcia i Okresu Zgłaszania Wad, który wynosi 12 miesięcy. Rozpoczęcie nastąpi w terminie 30 dni od daty udzielenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zaleca się Wykonawcy odwiedzenie i sprawdzenie miejsca Robót oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na Placu Budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.