Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Wieliczka: Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych.
Numer ogłoszenia: 131375 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Opis I części zamówienia Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych. 1.Zakres I części zamówienia 1) Zamówienie obejmuje wykonanie usług, polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń: a) biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych o powierzchni 3106 m2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji; b) cechowni oraz towarzyszących o powierzchni 845 m2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń cechowni oraz towarzyszących znajduje się załączniku nr 8 do specyfikacji; 2) Przez kompleksowe sprzątanie pomieszczeń należy rozumieć wykonywanie wszelkich czynności, które mają na celu zapewnienie porządku i czystości w tych pomieszczeniach. Czynności te polegają w szczególności na zamiataniu, myciu, odkurzaniu, konserwacji, wycieraniu, czyszczeniu, dezynfekcji, podłóg. 3) Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, sprzątanie pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych nie wymienionych w załączniku nr 7, o powierzchni nie przekraczającej 1 000 m2 (prawo opcji). Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka. 3. Opis II części zamówienia Mycie okien i obiektów oszklonych w ramach specjalistycznych prac wysokościowych. II.Zakres II części zamówienia 1.Zamówienie obejmuje wykonywanie usług, polegających na myciu okien i obiektów oszklonych na wysokości w pomieszczeniach Kopalni Soli Wieliczka, o łącznej powierzchni 906 m2. 2.Szczegółowy zakres mycia okien i obiektów oszklonych na wysokości oraz ich metraż znajduje się w załączniku nr 11 do niniejszej specyfikacji. 3.Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, mycie okien i obiektów oszklonych na wysokości nie wymienionych w załączniku nr 11, o łącznej powierzchni nie przekraczającej 60 m2 (prawo opcji). Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.04 - 70.30.00.04 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 8.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert-Dotyczy Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia - Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych. 2.Wadium w wysokości: 500,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert -Dotyczy Wykonawców składających ofertę na II część zamówienia - Mycie okien i obiektów oszklonych w ramach specjalistycznych prac wysokościowych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. (Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub II część zamówienia.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Udokumentowanie wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno sanitarnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie. -(Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia) 2.Udokumentowanie wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na myciu okien i obiektów oszklonych w ramach specjalistycznych prac wysokościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł (brutto), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie - (Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. (Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub II część zamówienia.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.udokumentowanie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. udokumentowanie zatrudnienia co najmniej 5 osób na podstawie umowy o pracę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,. -(Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia) 2.Udokumentowanie zatrudnienia co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz posiadają uprawnienia do wykonywania robót wysokościowych. (Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II część zamówienia.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. (Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub II część zamówienia.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 3) kolizji prowadzonych przez Wykonawcę robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego inwestycjami, 4) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 5) działania siły wyższej, 6) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 4. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 3 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 5. Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 7. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności dotyczących zmiany nazw stron, danych teleadresowych, itp. Do nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy przepisy ust. 5-7 stosuje się odpowiednio.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa energooszczędnych wentylatorów lutniowych z tłumikami hałasu oraz kołnierzami przyłączeniowymi"
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 1 - obuwie ochronne - trzewiki i buty gumowe"
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.