eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsawerówModernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ksawerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Ksawerów: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ksawerów
Numer ogłoszenia: 131409 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ksawerów , ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 042 2138050, faks 042 2138002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksawerow.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ksawerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej i Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część II - dostawa mebli i wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej i Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część III - dostawa wyposażenia kuchni na potrzeby oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej. Część IV - dostawa sprzętu agd dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej i Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część V - dostawa sprzętu do utrzymania czystości dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część VI - dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej i Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część VII - dostawa sprzętu komputerowego dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej i Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część VIII - dostawa tablicy interaktywnej z wyposażeniem dla oddziału przedszkolnego w w Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej. Część IX - dostawa sprzętu audio video dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Ksawerowie. Część X - dostawa rolet dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Ksawerowie..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) - przewiduje się udzialenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, wartość zamówienia uzupełniającego stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać na rozszerzeniu dostawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.24.12 - Głośniki 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.31.51 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: - ustawowa zmiana stawki podatku VAT, - brak poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot zamówienia wymienionych w SIWZ i w ofercie Wykonawcy spowodowany np. zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji i brakiem dostępności artykułów w sprzedaży. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: - zmianę wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. - zmianę asortymentu na inny w przypadku braku artykułów wymienionych w SIWZ - bez zmiany ceny ofertowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3 h, 95-054 Ksawerów, pok. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3 h, 95-054 Ksawerów, pok. 202 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1- Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.