eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecŚwiadczenie usług na rzecz Urzędu skarbowego obejmujące ochronę osób i mienia, konwój wartości pieniężnych, usługi sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Lubliniec: Świadczenie usług na rzecz Urzędu skarbowego obejmujące ochronę osób i mienia, konwój wartości pieniężnych, usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 131432 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562822, fax 034 3562822.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług na rzecz Urzędu skarbowego obejmujące ochronę osób i mienia, konwój wartości pieniężnych, usługi sprzątania.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ochrona osób i mienia realizowana w oparciu o przepisy ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. ( t.j. Dz. U z 2005 Nr 145,poz.1221 z późn.zm.) wykonywana przez pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia w ilości 2 pracowników ochrony w godzinach od 6.30 do 18.30 oraz przez 1 pracownika w godzinach od 18.30 do 6.30 a także w dni wolne od pracy dla urzędu skarbowego . 1.1 ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) stałej , b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przetwarzanych w systemach alarmowych, c) polegającej na dozorze dozór osób i mienia wykonywany również przy zastosowaniu urządzeń elektronicznych posiadanych przez Zamawiającego. d) obsługa centrali telefonicznej w sposób doraźny. 1.2. ochrona całodobowa siedziby urzędu skarbowego, wokół siedziby oraz terenu wokół budynku przy ul. Paderewskiego 7a, 1.2.1. dozór zewnętrzny pomieszczeń biurowych usytuowanych w budynku przy ul. Paderewskiego 7a pod względem bezpieczeństwa, 1.2.2. dozorowanie parkingu przed budynkiem siedziby tut. urzędu skarbowego polegające na: Ţ czuwaniu nad bezpieczeństwem parkowanych pojazdów, Ţ w okresie natężenia ruchu pojazdów - kierowanie ruchem pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo. 2. konwój wartości pieniężnych - realizowany w oparciu o przepisy ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U z 2005 Nr 145, poz.1221 z późn.zm. ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 2.1 świadczenia usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych na trasie pomiędzy siedzibą Urzędu Skarbowego w Lublińcu, a siedzibą BANKU w Lublińcu ( w odległości do 500 m od siedziby tut. urzędu) przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony I stopnia, a także uprawnienia wynikające z Rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 2.1.1. usługa w zakresie konwojowania wartości pieniężnych odbywa się pieszo w dniach pracy Urzędu Skarbowego od poniedziałku do piątku. 2.1.2. usługa w zakresie konwojowania wartości pieniężnych może odbywać w innych godzinach z uwagi na realizację zadań przez tut. Urząd Skarbowy min. w czasie akcji zeznań rocznych . 2.1.3. konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie z udziałem kasjerki. 3. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymywanie czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego oraz w pomieszczeniach wynajmowanych na rzecz Urzędu Skarbowego w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Uwaga: Przed opracowaniem oferty wskazane jest obejrzenie pomieszczeń Urzędu Skarbowego. 4. Wykonawca dokonuje w/w czynności: 1) własnym sprzętem, 2) zakupuje na własny koszt : środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 3) przy pomocy własnego personelu którego imienny wykaz przedstawi zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, 4) Wykonawca będzie wykonywał wszelkie prace poza godzinami pracy Urzędu Skarbowego a jedynie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w obecności pracownika urzędu skarbowego. 5)kompleksowe utrzymanie czystości będzie wykonywane sprzętem Wykonawcy i środkami chemicznymi Wykonawcy, 6) zakres kompleksowego sprzątania obejmuje dostarczanie i uzupełnianie mydła w płynie do dozowników oraz środków zapachowych do toalet, 7) Zamawiający ma prawo kontrolować stosowane środki czyszczące . 5. Przedmiotem zamówienia jest również usługa utrzymania czystości wokół budynku tut. urzędu skarbowego a w okresie zimowym usługa odśnieżania parkingu przed wejściem do budynku Urzędu Skarbowego 5.1.Zakres realizacji usługi obejmuje codzienne zamiatanie terenu wokół budynku, 5.2. W okresie zimowym odśnieżanie schodów, odśnieżanie dojścia do budynku, posypywanie piachem w celu uniknięcia oblodzenia przy użyciu własnego sprzętu i środków.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1) Zamawiający uzna że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli zrealizował w okresie ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie : - przedstawi co najmniej dwie usługi każda o wartości 500.000,00 zł w zakresie ochrony, obiektów biurowych; - wykaże iż wykonał co najmniej 2 usługi sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 1000 m2; 2) Wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienia które wykonywały usługi objęte przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat . -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczno -finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 zł polisa ważna przez cały okres trwania umowy. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - wg wzoru który stanowi załącznik nr 2do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2) aktualny odpis Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3). aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5) Koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia. 6) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp- załącznik nr 3. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/Wymienione oświadczenia i dokumenty -należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, i osobami zdolnym do wykonania zamówienia - wykonawca musi dostarczyć : 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie: - przedstawi co najmniej dwie usługi każda o wartości 500.000,00 zł w zakresie ochrony polegające na ochronie obiektów biurowych; - wykaże iż wykonał co najmniej 2 usługi sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 1000 m2; 2) potencjał kadrowy : W zakresie usługi ochrony mienia i konwojowania wartości pieniężnych - wykaz osób potwierdzający iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony I stopnia, dysponuje pracownikiem nadzoru nad prowadzeniem ochrony posiadającym licencje pracownika ochrony drugiego stopnia oraz upoważnionego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli :Zastrzeżone,posiada własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub kierownictwa Urzędu Skarbowego w Lublińcu niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby Zamawiającego i podejmie działania. W zakresie usługi sprzątania - wykaz osób które posiadają co najmniej 6 miesięczny staż polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ostatnich trzech latach kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. 3) potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się środkami czystości potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonym obiekcie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1) Polisa potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 zł ważna przez cały okres trwania umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/lubliniec.htm

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b 42-700 Lubliniec pok. 18.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b 42-700 Lubliniec pok. 18.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.