Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Wronki: Wykonanie robót dodatkowych w zadaniu pn. Plac Wolności - rewitalizacja
Numer ogłoszenia: 131455 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w zadaniu pn. Plac Wolności - rewitalizacja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na roboty dodatkowe składają się: 1) Branża drogowa: a) wymiana gruntu na fragmencie ulicy Krótkiej, b) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, c) likwidacja kanału ciepłowniczego, d) przełożenie kostki brukowej na istniejących wjazdach, e) ława pod obrzeże z kostki granitowej. 2) Branża elektryczna: a) demontaż starych lamp, b) założenie osłon dwudzielnych na kable, c) zwiększenie ilości latarni ulicznych wraz z okablowaniem, d) pogłębienie posadowienia kabla, e) zwiększenie ilości uziemienia poziomego. 3) Branża sanitarna: a) wykonanie studzienki kanalizacyjnej, b) wykonanie kanalizacji do obsługi fontanny, c) wykonanie studzienek wraz z urządzeniami pomiarowo kontrolnymi, d) wykonanie instalacji odprowadzającej ścieki ze zdroju.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FORMAT Sp. z o.o., ul. Rolna 14, 64-510 Wronki, 64-510 Wronki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94110,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94110,17
Oferta z najniższą ceną: 94110,17 / Oferta z najwyższą ceną: 94110,17
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na ścisłe powiązanie niezbędnych do wykonania prac z aktualnie prowadzonymi robotami zachodzi przesłanka aby prace te zlecić dotychczasowemu Wykonawcy robót, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt b ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie ma możliwości oddzielenia robót dodatkowych od zamówienia podstawowego, ponieważ ich wykonanie wpływa na oddanie obiektu jako całości. Bez przedmiotowego zamówienia dodatkowego nie jest możliwe wykonanie zamówienia podstawowego w sposób należyty i zgodny ze sztuką budowlaną. Podczas udzielania zamówienia podstawowego Zamawiający nie mógł przewidzieć wykonania zamówień dodatkowych, gdyż wynikły one w trakcie prac - głównie robót ziemnych oraz nie były uwzględnione w dokumentacji projektowej. Elementy, które stanowią zakres robót dodatkowych nie zostały ujęte w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym, na podstawie których podpisano umowę z Wykonawcą. Na roboty dodatkowe składają się: 1) Branża drogowa: a) wymiana gruntu na fragmencie ulicy Krótkiej (nie można było tego przewidzieć na etapie projektu budowlanego), b) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), c) likwidacja kanału ciepłowniczego (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), d) przełożenie kostki brukowej na istniejących wjazdach (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), e) ława pod obrzeże z kostki granitowej (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym). 2) Branża elektryczna: a) demontaż starych lamp (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), b) założenie osłon dwudzielnych na kable (nie można było tej roboty przewidzieć, w związku z czym nie uwzględniono jej w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), c) zwiększenie ilości latarni ulicznych wraz z okablowaniem (nie można było tej roboty przewidzieć, w związku z czym nie uwzględniono jej w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), d) pogłębienie posadowienia kabla (nie można było tej roboty przewidzieć, w związku z czym nie uwzględniono jej w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), e) zwiększenie ilości uziemienia poziomego (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym). 3) Branża sanitarna: a) wykonanie studzienki kanalizacyjnej (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym i kosztorysie podstawowym), b) wykonanie kanalizacji do obsługi fontanny (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym oraz w kosztorysie podstawowym), c) wykonanie studzienek wraz z urządzeniami pomiarowo kontrolnymi (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym oraz w kosztorysie podstawowym), d) wykonanie instalacji odprowadzającej ścieki ze zdroju (pozycja ta nie została uwzględniona w projekcie budowlanym oraz w kosztorysie podstawowym). Wobec powyższego realizacja ww. prac jest konieczna celem prawidłowego wykonania przedmioty umowy podstawowej i oddania kompletnego obiektu do użytkowania
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- dostawa paliwa gazowego w latach 2025 i 2026
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 Wronczusie we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.