Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13145 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Barlinek:
ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE ZWIĄZANE Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU APTEKI ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE EWIDENCYJNEJ NR 477/15 OBRĘB 0002 PRZY
UL. SZPITALNEJ 10 W BARLINKU POD POTRZEBY DDOM i LABORATORIUM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321998
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Barlinek Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30455600000, ul.
ul. Szpitalna
10,
74320
Barlinek, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
957 462 502, faks
957 462 502, e-mail
przetargi10@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE ZWIĄZANE Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU APTEKI ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE EWIDENCYJNEJ NR 477/15 OBRĘB 0002 PRZY UL. SZPITALNEJ 10 W BARLINKU POD POTRZEBY DDOM i LABORATORIUM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowo - budowlane związane z dostosowaniem budynku Apteki zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 477/15 obręb 0002 przy ul. Szpitalnej 10 w Barlinku pod potrzeby DDOM i Laboratorium. 2.W zakres robót wchodzą w szczególności: Przebudowę części pomieszczeń istniejącego budynku apteki szpitalnej (poziom parteru i I piętra) pod kątem adaptacji i modernizacji pomieszczeń na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej oraz laboratorium analitycznego poprzez: -modernizację i adaptację oraz remont pomieszczeń I piętra budynku pod potrzeby laboratorium medycznego, - dostosowanie pomieszczeń parteru pod potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej. 1). Parter: -pomieszczenie 01 - szatnia pacjentów -pomieszczenie 02 - gabinet masażu -pomieszczenie 03 - pokój terapii zajęciowej z tzw. aneksem kuchennym, -pomieszczenie 04 - gabinet fizykoterapii i kinezyterapii, -pomieszczenie 05 - gabinet psychologa, -pomieszczenie 06 - dyżurka lekarska i pielęgniarska, -pomieszczenie 07 - gabinet zabiegowy, -pomieszczenie 08 - sala chorych 2 łóżkowa, -pomieszczenia 10 i 11 - pomieszczenia sanitarne: WC: D i M -pomieszczenie 12 - WC dla personelu. 2). Piętro: -pomieszczenia 15,16,17,18 - to pracownie: biochemiczna, analityka i biochemia, bank krwi, serologia, -pomieszczenie 19 - biuro, -pomieszczenie 20 - pokój socjalny -pomieszczenie 21 zostanie podzielone ścianką na 2 pomieszczenia: 21 zmywalnię i 22 magazyn, -pomieszczenie 23 - szatnia, -pomieszczenia 25 i 26 węzły sanitarn, WC. Zakres robót modernizacyjno - remontowych -roboty rozbiórkowe: przebicia otworów na drzwi wraz z obrobieniem otworów, -rozebranie posadzek z płytek GRES -rozebranie posadzek z wykładzin podłogowych typu Lentex, -wykonanie ścianek GK, wykonanie ścianek systemowych w pomieszczeniu fizykoterapii 04 i 05 oraz w pom. 02, 10, 11 - zgodnie z załączonymi rzutami kondygnacji, -przebicie otworu w ścianie z cegły w celu skomunikowania pom. 10 z pom. 11 -wykonanie fartuchów ochronnych przy umywalkach, zlewozmywakach, między blatami i szafkami w pomieszczeniach zabiegowych i laboratoryjnych z płytek glazurowanych, -wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, wymiana parapetów okiennych, -wykonanie naprawy posadzek cementowych - warstwy niwelujące nierówności, -ułożenie posadzek z płytek GRES, -posadzki z wykładzin typu GAMRAT lub tożsamych w poziomie I piętra, -posadzka z paneli w pomieszczeniu terapii zajęciowej, -szpachlowanie ścian i sufitów, -malowanie wszystkich pomieszczeń, -roboty instalacyjne: wodno - kanalizacyjne z wymianą podejść wodnych i kanalizacyjnych, podłączeniem pionów kanalizacyjnych z parterem budynku, -montaż armatury sanitarnej: umywalki, zlewozmywaki, ustępy kpl, brodzik -dostosowanie pomieszczeń sanitarnych pod potrzeby osób niepełnosprawnych, -roboty elektryczne polegające na rozdziale instalacji i opomiarowaniu - licznik energii elektrycznej dla DDOM, wymiana uszkodzonej instalacji wg. potrzeb, wymiana osprzętu elektrycznego - gniazda wtykowe, wyłączniki, -wymiana opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED, -wykonanie oświetlenia korytarza i sanitariatów uruchamianego fotokomórką dotyczy poziomu parteru, - wymiana kratek wentylacyjnych - dotyczy wszystkich pomieszczeń, montaż digestorium w pom. analityki i hematologii, -zabezpieczenie ościeży drzwiowych listwami narożnikowymi do wysokości 1,50 m oraz ścian w ciągu komunikacyjnym w DDOM - poziom parteru, -wymiana osprzętu sanitarnego: baterie, muszle ustępowe, umywalki, montaż zlewozmywaków, -demontaż starej instalacji co w budynku, -wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników w budynku: piony i poziomy, z podłączeniem instalacji do węzła c.o. w pomieszczeniu piwnicy budynku ( dawnej kotłowni), -rozdział instalacji wodnej wraz z montażem wodomierza, -wykonanie wentylacji mechanicznej: pom. serologii, analityki i hematologi oraz biochemii wraz z montażem klimatyzacji w pom. banku krwi i w pom. biochemii, Roboty modernizacyjno - budowlane należy wykonać zgodnie z załączonymi rzutami: parteru i I kondygnacji. Zamieszczone rzuty kondygnacji oraz inwentaryzacja budynku są materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty cenowej. Zamawiający dopuszcza zamówienie dodatkowe, uzupełniające na roboty nieprzewidziane, wynikające w trakcie remontu i modernizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 369.000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.