eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE ZWIĄZANE Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU APTEKI ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE EWIDENCYJNEJ NR 477/15 OBRĘB 0002 PRZY UL. SZPITALNEJ 10 W BARLINKU POD POTRZEBY DDOM i LABORATORIUM



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13145 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Barlinek: ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE ZWIĄZANE Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU APTEKI ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE EWIDENCYJNEJ NR 477/15 OBRĘB 0002 PRZY UL. SZPITALNEJ 10 W BARLINKU POD POTRZEBY DDOM i LABORATORIUM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321998


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Barlinek Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30455600000, ul. ul. Szpitalna  10, 74320   Barlinek, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 957 462 502, faks 957 462 502, e-mail przetargi10@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE ZWIĄZANE Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU APTEKI ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE EWIDENCYJNEJ NR 477/15 OBRĘB 0002 PRZY UL. SZPITALNEJ 10 W BARLINKU POD POTRZEBY DDOM i LABORATORIUM

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowo - budowlane związane z dostosowaniem budynku Apteki zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 477/15 obręb 0002 przy ul. Szpitalnej 10 w Barlinku pod potrzeby DDOM i Laboratorium. 2.W zakres robót wchodzą w szczególności: Przebudowę części pomieszczeń istniejącego budynku apteki szpitalnej (poziom parteru i I piętra) pod kątem adaptacji i modernizacji pomieszczeń na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej oraz laboratorium analitycznego poprzez: -modernizację i adaptację oraz remont pomieszczeń I piętra budynku pod potrzeby laboratorium medycznego, - dostosowanie pomieszczeń parteru pod potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej. 1). Parter: -pomieszczenie 01 - szatnia pacjentów -pomieszczenie 02 - gabinet masażu -pomieszczenie 03 - pokój terapii zajęciowej z tzw. aneksem kuchennym, -pomieszczenie 04 - gabinet fizykoterapii i kinezyterapii, -pomieszczenie 05 - gabinet psychologa, -pomieszczenie 06 - dyżurka lekarska i pielęgniarska, -pomieszczenie 07 - gabinet zabiegowy, -pomieszczenie 08 - sala chorych 2 łóżkowa, -pomieszczenia 10 i 11 - pomieszczenia sanitarne: WC: D i M -pomieszczenie 12 - WC dla personelu. 2). Piętro: -pomieszczenia 15,16,17,18 - to pracownie: biochemiczna, analityka i biochemia, bank krwi, serologia, -pomieszczenie 19 - biuro, -pomieszczenie 20 - pokój socjalny -pomieszczenie 21 zostanie podzielone ścianką na 2 pomieszczenia: 21 zmywalnię i 22 magazyn, -pomieszczenie 23 - szatnia, -pomieszczenia 25 i 26 węzły sanitarn, WC. Zakres robót modernizacyjno - remontowych -roboty rozbiórkowe: przebicia otworów na drzwi wraz z obrobieniem otworów, -rozebranie posadzek z płytek GRES -rozebranie posadzek z wykładzin podłogowych typu Lentex, -wykonanie ścianek GK, wykonanie ścianek systemowych w pomieszczeniu fizykoterapii 04 i 05 oraz w pom. 02, 10, 11 - zgodnie z załączonymi rzutami kondygnacji, -przebicie otworu w ścianie z cegły w celu skomunikowania pom. 10 z pom. 11 -wykonanie fartuchów ochronnych przy umywalkach, zlewozmywakach, między blatami i szafkami w pomieszczeniach zabiegowych i laboratoryjnych z płytek glazurowanych, -wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, wymiana parapetów okiennych, -wykonanie naprawy posadzek cementowych - warstwy niwelujące nierówności, -ułożenie posadzek z płytek GRES, -posadzki z wykładzin typu GAMRAT lub tożsamych w poziomie I piętra, -posadzka z paneli w pomieszczeniu terapii zajęciowej, -szpachlowanie ścian i sufitów, -malowanie wszystkich pomieszczeń, -roboty instalacyjne: wodno - kanalizacyjne z wymianą podejść wodnych i kanalizacyjnych, podłączeniem pionów kanalizacyjnych z parterem budynku, -montaż armatury sanitarnej: umywalki, zlewozmywaki, ustępy kpl, brodzik -dostosowanie pomieszczeń sanitarnych pod potrzeby osób niepełnosprawnych, -roboty elektryczne polegające na rozdziale instalacji i opomiarowaniu - licznik energii elektrycznej dla DDOM, wymiana uszkodzonej instalacji wg. potrzeb, wymiana osprzętu elektrycznego - gniazda wtykowe, wyłączniki, -wymiana opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED, -wykonanie oświetlenia korytarza i sanitariatów uruchamianego fotokomórką dotyczy poziomu parteru, - wymiana kratek wentylacyjnych - dotyczy wszystkich pomieszczeń, montaż digestorium w pom. analityki i hematologii, -zabezpieczenie ościeży drzwiowych listwami narożnikowymi do wysokości 1,50 m oraz ścian w ciągu komunikacyjnym w DDOM - poziom parteru, -wymiana osprzętu sanitarnego: baterie, muszle ustępowe, umywalki, montaż zlewozmywaków, -demontaż starej instalacji co w budynku, -wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników w budynku: piony i poziomy, z podłączeniem instalacji do węzła c.o. w pomieszczeniu piwnicy budynku ( dawnej kotłowni), -rozdział instalacji wodnej wraz z montażem wodomierza, -wykonanie wentylacji mechanicznej: pom. serologii, analityki i hematologi oraz biochemii wraz z montażem klimatyzacji w pom. banku krwi i w pom. biochemii, Roboty modernizacyjno - budowlane należy wykonać zgodnie z załączonymi rzutami: parteru i I kondygnacji. Zamieszczone rzuty kondygnacji oraz inwentaryzacja budynku są materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty cenowej. Zamawiający dopuszcza zamówienie dodatkowe, uzupełniające na roboty nieprzewidziane, wynikające w trakcie remontu i modernizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana Mirosław Gołębiowski,  ,  ,  74-20,  Pyrzyce,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 369.000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 369.000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450.000,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.