Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie w zakresie merytorycznym, organizacyjnym, rekrutacyjnym i promocyjnym wydarzeń, tj. konferencje i seminaria w projekcie Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym II etap - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 131468 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata, Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie w zakresie merytorycznym, organizacyjnym, rekrutacyjnym i promocyjnym wydarzeń, tj. konferencje i seminaria w projekcie Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym II etap - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie w zakresie merytorycznym, organizacyjnym, rekrutacyjnym i promocyjnym 5 wydarzeń rozumianych jako konferencje i seminaria tematyczne w ramach projektu Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym II etap dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, zwany dalej Zadaniem. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące Wydarzenia; - 3 konferencje ogólnopolskie 2-dniowe, w dużych miastach -powyżej 100 tys. mieszkańców - liczba uczestników od 180 do 220, - 2 seminaria tematyczne 2-dniowe, w dużych miastach -powyżej 100 tys. mieszkańców - liczba uczestników od 50 do 80 uczestników. Rekrutacja uczestników wydarzenia powinna odbywać się w sposób otwarty umożliwiający wszystkim chętnym przedstawicielom jednostek samorządu terytorialnego zgłoszenie się oraz uczestnictwo w nich. Adresatami wydarzeń są przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego -w tym pracownicy JST- a na konferencjach ogólnopolskich także kadra zarządzająca szkół i placówek oświatowych -dyrektorzy i wicedyrektorzy. Promocja wszystkich wydarzeń winna objąć swoim zasięgiem teren całej Polski, powinna być prowadzona z wykorzystaniem różnych źródeł informacji, aby jak najskuteczniej dotrzeć do adresatów organizowanych wydarzeń. W sumie przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 5 wydarzeń; konferencji i seminariów tematycznych w ramach ww. projektu systemowego w okresie od czerwca 2015 roku do 30 września roku 2015. Od uczestników wydarzeń będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca nie może żądać żadnych dodatkowych opłat związanych z udziałem w nich. Realizacja Zadania obejmuje dwa etapy: Etap I - Przygotowanie planu realizacji umowy. Etap II - Przygotowanie i przeprowadzenie Wydarzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym II etap, wdrażany Ośrodek Rozwoju Edukacji, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Wspierania Administracji Pro Publico Sp. z o. o., ul. Górecka 30, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 475873,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 478408,00
Oferta z najniższą ceną: 478408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 478408,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr 53/ORE/PN/UE/2014 Zamawiający - Ośrodek Rozwoju Edukacji udzielił zamówienia podstawowego w dniu 6 listopada 2014 r. Wykonawcy: Centrum Wspierania Administracji Pro Publico Sp. z o.o. ul. Górecka 30, 60-201 Poznań (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Nr 2014/S 218-386048 z dnia 12.11.2014 r.). Zamówienie uzupełniające do wysokości 50% było przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (Nr 2014/S 140-251558 z dnia 24.07.2014 r.), jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1 186 831,01 zł netto zł, w tym wartość zamówień uzupełniających 395 610,34 zł. Zamawiający do tej pory nie korzystał jeszcze z możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Szacunkowa wartość niniejszego zamówienia wynosi 475 873,92 zł tak więc przekracza przewidywaną wielkość zamówień uzupełniających, jednak w wyniku negocjacji Zamawiający ma zamiar osiągnąć kwotę przewidzianą na zamówienie uzupełniające tj. nie większą niż 395 610,34 zł. Ostatecznie wynegocjowano cenę 388 949,59 zł netto. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ww. ustawy zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług i stanowić może nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i musi polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie uzupełniające udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług. Przedmiotem zamówienia będzie obejmować. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie w zakresie merytorycznym, organizacyjnym, rekrutacyjnym i promocyjnym wydarzeń, tj. konferencji i seminariów. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola od I.2025 r. do VI.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.