Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Zielona Góra: Przebudowa zespołu obiektów szkolnych przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze przeznaczonych na realizację zadań statutowych Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP- warsztaty zawodowe
Numer ogłoszenia: 131486 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda , ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zespołu obiektów szkolnych przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze przeznaczonych na realizację zadań statutowych Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP- warsztaty zawodowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch etapach warsztatów zawodowych wraz z częścią socjalną:etap pierwszy,wykonanie warsztatów zawodowych,etap drugi,wybudowanie części socjalnej. 2.1Obejmuje on:wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie fundamentów, ścian i stropodachu, wykonanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, wykonanie rozdzielni, demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji WLZ, montaż przewodów instalacji elektrycznej, montaż opraw oświetleniowych montaż osprzętu instalacji elektrycznejpowykonawcze wykonanie badań instalacji elektrycznej, wykonanie nowych podłoży i posadzek,montaż stolarki wewnętrznej i zewnętrznej (zewnętrzna dotyczy drzwi D1), matowienie części przeszklonych, roboty murowe, wykonanie niezbędnych prób i pomiarów instalacyjnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGI dotyczące części opisowej przedmiotu zamówienia:Rozbiórka pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej nad łącznikami i warsztatem na szer. ok. l m, Rozbiórka obróbek blacharskich od strony łączników oraz od strony warsztatu , Rozbiórka płyt OSB pod obróbkami blacharskimi , Rozbiórka izolacji styropianowej , Rozbiórka rynien i rur spustowych , Rozbiórka gazonów betonowych 4,80mJ , Rozbiórka ścian na przedłużenie korytarza, wraz z ułożeniem nadproży , Zdjęcie ziemi roślinnej oraz wykop pod warstwy konst. pos. , Wykopy pod ściany stopy fundamentowe , Fundamenty budynku zgodnie z projektem ,Słupy żelbetowe jak w projekcie ,Podciągi ,Ściany z betonu komórkowego gr.24cm -Strop żelbetowy ,Konstrukcja drewniana pod pokrycie dachowe ,Pokrycie dachowe z papy termozgrzewalnej oraz poliwęglanu od strony warstw z uwzględnieniem uzupełnień nad łącznikami i warsztatem ,Obróbki blacharskie z uwzględnieniem koniecznych uzupełnień na łącznikach i warsztacie,Ocieplenie stropu wełną mineralną gr.20cm , Ocieplenie ścian styropianem gr.12 wraz z ułożeniem tynku mineralnego (baranek) gr.2,5mm , Stolarka drzwiowa zewnętrzna z PCV (szt.2) 100x2.08, Dw-10 -szt.2 (200x2.10), dymoszczelne aluminiowe, Ścianki działowe gr.12 z betonu komórkowego w sanitariatach przegrody oraz drzwi z płyty SANIPOL, Podłoża pod posadzki- konstrukcja podłoża: Piasek gr. l00 cm na gruncie , Folia polietylenowa, Styropian FS20-10cm , Folia polietylenowa, Podłoże pod posadzką z betonu B-15 gr. 6 cm zbrojne posadzki z płytek ceramicznych 40x40, w szatniach wykładziny rulonowej PCV bez warstwy izolacyjnej z wywinięciem na ściany jako cokoliki , Okładziny stropów na ruszcie metalowym kasetonowym, Tynki ścian-gipsowe, Okładziny ścian w sanitariatach (bez ścianek SANIPOL) z płytek ceramicznych 20x20 do wys.2.00m , Malowanie ścian i stropów farbą emulsyjną Część warsztatowa istniejąca, Rozebranie ścian kanałów z rozebraniem pokrycia kanałów z płyt żelbetowych, Zasypanie kanałów gruzem z zalaniem zaprawą cementową, Odbicie tynków wewnętrznych ścian z zaprawy cem-wap., Jw. lecz na stropach, Rozbiórka posadzek z betonu gr. 35cm Roboty budowlane:Podkład z betonu B-12.5 gr. l0 cm na podłożu gruntowym pod posadzkę, Izolacja z folii polietylenowej pod posadzkę, Izolacja z płyt styropianowych TS-20 gr. 100 cm pod posadzkę, Izolacja z folii polietylenowej pod posadzkę, Podłoże pod posadzkę gr. 6cm zbrojone beton B-15, Ścianki działowe gr. 12cm z betonu komórkowego, Sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych (kasetonowe) na rusztach metalowych, Tynki gipsowe na ścianach-mechaniczne, Posadzki z płytek grysowych 40x40 na kleju, Cokoliki z płytek wys. l0 cm, Okna i drzwi balkonowe PCV, Roboty malarskie farbą emulsyjną Zakres prace obejmuje zaadaptowanie jednego pomieszczenia na 3 warsztaty zawodowe oraz dobudowanie części socjalnej składającej się z sanitariatów, szatni i ciągów pieszych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt.6 pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 19 000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda, które obejmowały swoim zakresem wybudowanie obiektu o powierzchni minimum 120 m2 wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych (sanitarnych i elektrycznych). Do każdego wykazanego doświadczenia należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spłoniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysonować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623) w specjalności: - konstrukcyjno- budowlanej; -instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje aktualnym ubezpieczeniem OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość (suma) ubezpieczenia OC winna wynosić nie mniej jak 500 000zł. Posiada środki finansowe bądź zdolność kredytową potwierdzoną przez bank, w którym Wykonawca posiada rachunek na kwotę nie mniejszą niż 500 000zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SWIZ). 2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy poprzez parafowanie każdej ze stron oraz umieszczenie pieczątki i podpisu na ostatniej stronie ( załącznik nr 4 do SWIZ). 3. Wykaz prac zlecanych podwykonawcom, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( załącznik nr 7 do SWIZ). 4. Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie przedmiarów stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświdczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759). 3.Poza zmianami przewidzianymi w innych paragrafach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania następujących zmian: 1)w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; stare dane zostaną zastąpione nowymi, 2)dopuszcza się zmiany wskazanych w formularzu ofertowym lub wprowadzenie nowych części zamówienia, które będą realizowane przy udziale podwykonawców - w takim wypadku zapis §7 umowy zostanie odpowiednio dostosowany. 4.Zmiany dokonane z naruszeniem zapisów ust. 1, 2 i 3 są nieważne na mocy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy. Określony w ust. 1 i 2 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu: a) o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, b) o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, województwo lubuskie tel. 068-328-48-70, fax. 068-328-48-171 ,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, sekretariat LWK OHP (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 14.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- LA.261.48.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- Sporządzenie opracowania pt. "Diagnoza terytorialna brandenbursko-lubuskiego obszaru powiązań."
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- LA.261.49.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.