To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Wrocław: Remont elewacji zewnętrznej budynku Izby Celnej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31
Numer ogłoszenia: 131494 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84106 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji zewnętrznej budynku Izby Celnej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy obejmuje przeprowadzenie kompleksowych prac, a w szczególności: 1) przygotowanie i naprawa podłoża - skucie tynków przyjęto na 10 % całkowitej powierzchni w ilości 147,07 m2, 2) skucie tynków cokołów w ilości 141,86 m2, 3) usunięcie zmurszałych spoin w murach z cegły w ilości 288,93 m2, 4) przygotowanie i naprawa podłoża - reprofilacja spoin w murach z cegły w ilości 288,93 m2, 5) impregnacja biobójcza ręczna w ilości 141,86 m2, 6) impregnacja przeciwsolna ręczna w ilości 141,86 m2, 7) uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami w ilości 0,787 m3, 8) wykonanie tynków renowacyjnych na cokole nakładane ręcznie - wg przyjętej technologii w ilości 141,86 m2, 9) schowanie istniejącej instalacji nadtynkowej pod tynk w ilości 1 kpl, 10) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów w ilości 2,07 m2, 11) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat.III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu o szer. do 25 cm w ilości 187,06 m, 12) ciśnieniowe czyszczenie i mycie elewacji wodą z detergentem w ilości 1612,51 m2, 13) malowanie elewacji farbą silikonową w ilości 1612,51 m2, 14) oczyszczenie i konserwacja istniejącego kamienia w ilości 10,79 m2, 15) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych w ilości 48,84 m2, 16) wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2,0 m2 w ilości 246,43 m2, 17) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2,0 m2 w ilości 2 szt, 18) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 w ilości 6,28 m2, 19) demontaż, lakierowanie w warunkach warsztatowych na kolor szary RAL i ponowny montaż istniejącej witryny aluminiowej z drzwiami w ilości 6,59 m2, 20) wymiana 12 szt. naświetli drewnianych na naświetla stałe z tworzywa sztucznego w kolorze brązowym szklone szybami zespolonymi, oklejone folią antywłamaniową do klasy P2 - naświetla nad bramami w ilości 35,91 m2, 21) wymiana 2 szt. okien drewnianych na PCV w kolorze brązowym uchylno- rozwieralne w ilości 3,71 m2, 22) wymiana daszku nad drzwiami. Projektowane zadaszenie systemowe - wspornikowe o konstrukcji aluminiowej lub ze stali nierdzewnej i pokryciu z płyt z poliwęglanu odpornego na działanie promieni UV w ilości 1 kpl. 23) dostawa i montaż 4 szt. bram segmentowych ocieplonych, podnoszonych ręcznie wyposażonych w rygle z możliwością zamknięcia na dwie kłódki i plombowanie w ilości 56,58 m2, 24) dostawa i montaż 6 szt. bram segmentowych ocieplonych, podnoszonych ręcznie w tym 1 szt. elektrycznie, wyposażonych w rygle z możliwością zamknięcia na dwie kłódki, wyposażonych w dodatkowe drzwi z dwoma zamkami atestowanymi z możliwością założenia plomb w ilości 96,58 m2, 25) dostawa i montaż 10 szt. drzwi jednoskrzydłowych, stalowych, pełnych, ocieplonych antywłamaniowych, wyposażonych w dwa zamki i uszka do założenia plomb. Kolor: szary, ościeżnice stalowe, w ilości 21,54 m2, 26) dostawa i montaż drzwi aluminiowych półtora skrzydłowych, aluminiowo - szklanych z naświetlem. Profile aluminiowe, ciepłe, kolor szary. Szklenie szybami zespolonymi, zabezpieczonymi folią antywłamaniową do klasy P2 w ilości 4,04 m2, 27) demontaż zewnętrznych opraw oświetleniowych na wspornikach w ilości 10 szt, 28) mocowanie nowych opraw oświetleniowych zewnętrznych w ilości 10 szt, 29) wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm w ilości 28,34 m2, 30) obsadzenie parapetów z blachy tytanowo-cynkowej (łączenie z kosztem parapetu) w ilości 12 szt., 31) demontaż i ponowny montaż nakrywy do studzienek piwnicznych ze stali płaskiej ilości 8 szt, 32) uzupełnienie w deskowaniu niezbrojonych ścian o grubości 15 cm z betonu monolitycznego - podwyższenie cokołu studzienek doświetlających w ilości 0,477 m3, 33) konserwacja, malowanie antykorozyjne i nawierzchniowe powierzchni metalowych: studzienki doświetlające piwnice, drzwi szafek technicznych, elementy stalowe pozostałe po zdemontowanych bramach w ilości 27,63 m2, 34) dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów ozdobnych w ilości 58,54 m2, 35) oczyszczenie i konserwacja istniejącego kamienia w ilości 10,79 m2, 36) montaż i demontaż rusztowania systemowego zewnętrznego, elewacyjnego (dla ścian wysokości >4,0m) w ilości 1 kpl, 37) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm - opaska betonowa w ilości 0,749 m3, 38) wykopy wąskoprzestrzenne, nieumocnione o szerokości dna do 1.5 m i głębokości do 1.5 m w gruncie kat. I-II w ilości 0,998 m3, 39) wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi w ilości 1,747 m3, 40) wykonanie podkładu z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym w ilości 0,998 m3, 41) wykonanie opaski betonowej, grubości 15 cm w ilości 3,71 m2, Powyższe roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji opracowanej przez ARCHWIG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 100/5 we Wrocławiu w skład której wchodzi: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy 2) przedmiar robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników. Roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, pylące czy hałaśliwe mogą być wykonywane wyłącznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku umożliwiającego pracownikom Zamawiającego przystąpienie do wykonywania obowiązków służbowych od godziny 7:00 dnia następnego. 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty ogólnobudowlane (czynności szczegółowe określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Zamawiający informuje, że w dniu 19.04.2016r. o godz. 10:00 na terenie obiektu Izby Celnej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31 odbędzie się zebranie Wykonawców. Dla prawidłowego sporządzenia oferty oferent winien być obecny podczas zebrania Wykonawców. W trakcie spotkania oferentów sporządzony zostanie protokół. W przypadku nieobecności Wykonawcy na spotkaniu, na pisemny wniosek zostanie przesłany protokół ze spotkania. Wykonawca przed spotkaniem na obiekcie winien poinformować Zamawiającego o uczestnictwie w spotkaniu pisemnie, mailem na adres: ilgw.zp@wro.mofnet.gov.pl lub telefonicznie na nr 502-726-802 lub 71 370 53 90.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAM Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 5/10, 45-053 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285209,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 306035,00
Oferta z najniższą ceną: 306035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438745,94
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.