Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Człuchów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru Gminy Człuchów.
Numer ogłoszenia: 131511 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 83 43 461, fax 0-59 83 42 539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru Gminy Człuchów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru Gminy Człuchów Gmina: Człuchów220301_2 Powierzchnia [ha] 36200 Ilość obrębów 22 Ilość jednostek rejestrowych 4835 Ilość działek ewidencyjnych 10736 Ilość budynków 5068 Ilość lokali 150
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) zrealizowali w ostatnich trzech latach minimum dwa zamówienia publiczne odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o obszarze 1 miasta lub gminy każdy, potwierdzone, że usługi te zostały wykonane należycie. b) uprawnienia zawodowe z zakresu I i II 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny w/w warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 5) Wykazu osób i podmiotów -załącznik nr 4, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 6) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (min. 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, o obszarze 1 miasta lub gminy każdy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. 7) Informacja o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.starostwo.czluchow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie , 77 - 300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 Pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Człuchowie , ul. Wojska Polskiego 1, 77 - 300 Człuchów Pokój nr 205 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Przebudowa parkingu przy zakładzie opieki zdrowotnej w Przechlewie
- Wymiana nawierzchni z wzmocnieniem konstrukcji istniejących chodników w ciągu drogi powiatowej nr 2556G w m. Wierzchowo Dworzec
- Budowę kompleksu sportowego Orlik 2024 przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Rychnowach w systemie "zaprojektuj - wybuduj".
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sieci informatycznej oraz modernizacja instalacji elektrycznej i instalacji sieci w pracowniach komputerowych w obiekcie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach PROW na lata 2014-2020 oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do celów aktualizacji operatu ewidencyjnego
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Radziechowy [241710_2.0004] w jednostce ewidencyjnej Radziechowy-Wieprz
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.