Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Sękowa: Opracowanie Operatu Uzdrowiskowego dla uzdrowiska WAPIENNE w Gminie Sękowa
Numer ogłoszenia: 13151 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sękowa, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, tel. 018 3518016 w. 29, fax 018 3540310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Operatu Uzdrowiskowego dla uzdrowiska WAPIENNE w Gminie Sękowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Operat uzdrowiskowy należy sporządzić w formie pisemnej i graficznej . Część opisową operatu uzdrowiskowego należy sporządzić również w wersji elektronicznej. W części opisowej operatu należy uwzględnić w szczególności : 1) nazwę gminy, 2) określenie obszaru, który będzie objęty wystąpieniem o nadanie statusu obszaru ochrony uzdrowiskowej, 3) opis zagospodarowania przestrzennego obszaru, o którym mowa w pkt. 2 z uwzględnieniem poszczególnych stref ochronnych, o których m owa z art. 38 ust.1 ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych : opis powinien zawierać wskazanie powierzchni każdego z wymienionych obszarów oraz dokładne dane o lokalizacji i stanie infrastruktury technicznej, w tym komunikacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem terenów przeznaczonych pod działalność gospodarczą oraz działalność rekreacyjno-wypoczynkową i lecznictwo uzdrowiskowe, 4) określenie projektowanych stref ochronnych, o których mowa w art. 38 ust.1 wraz z określeniem koniecznych do zachowania obszarów biologicznie czynnych oraz określeniem czynności zabronionych w poszczególnych strefach ochronnych 5) opis właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu na obszarze, który będzie objęty wystąpieniem o nadanie statusu obszaru ochrony uzdrowiskowej, 6) świadectwa potwierdzające właściwości lecznicze naturalnych surowców leczniczych i właściwości lecznicze klimatu , 7) informacje na temat działających zakładów lecznictwa uzdrowiskowego oraz urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego lub dane o planach w tym zakresie, 8) wskazanie kierunków leczniczych i przeciwwskazań dla przyszłego uzdrowiska, 9) opis istniejących obszarów i terenów górniczych ze wskazaniem zgodnie z przepisami prawa geologicznego i górniczego, ich wyznaczonych granic lub projektowanego położenia , nazw kopaliny głównej oraz towarzyszącej, 10 ) informacje o ujęciach wody, sieci wodno-kanalizacyjnej, oczyszczalniach ścieków, gospodarce odpadami oraz o mogących wystąpić zagrożeniach ekologicznych. 11) informacje o stanie czystości powietrza oraz natężeniu hałasu opracowane zgodnie z odrębnymi przepisami, Uzyskanie świadectw, o których mowa w pkt.6 tj. badanie klimatu i naturalnych surowców leczniczych wchodzi w zakres objęty przetargiem. Część graficzna operatu uzdrowiskowego obejmuje mapy obszaru, któremu ma zostać nadany statut uzdrowiska albo statut obszaru ochrony uzdrowiskowej z zaznaczeniem poszczególnych planowanych stref ochronnych oraz graficznym przedstawieniem informacji, o których mowa w art. 39 ust.4 pkt. 3, 4, 7, 9 i 1 ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych. Część graficzną należy sporządzić w skali nie mniejszej niż 1 : 10 000 dla projektowanej strefy ochronnej A oraz 1 : 25 000 dla strefy ochronnej B i C . Podkłady geodezyjne leżą w gestii Wykonawcy. Dokumentacja winna być sporządzona w minimum czterech egzemplarzach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.16.00 - Usługi badań społecznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralna część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji. 4. Oferta musi być sparzona według wzoru formularza oferty stanowiącego zał. do siwz. 5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze , maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. 6. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami należy kolejno ponumerować i połączyć w sposób trwały. Każda strona powinna być parafowana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, przy czym conajmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis musi być opatrzony pieczęcią imienną Wykonawcy. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisująca ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem zamawiającego oraz opisanych w następujących sposób : Oferta na opracowanie operatu uzdrowiskowego - nie otwierać przez 03.02.2008 godz. 9.10 . Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożona przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt. wyżej oraz dodatkowo oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE . 12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust.1 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU : Do oferty należy dołączyć : a) formularz oferty b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych, d) zaakceptowany projekt umowy, e) kserokopie uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wskazane dokumenty należy doręczyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca niezłoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie go od ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym, przez siebie terminie wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Sekowa/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Sekowa/Wprowadzenie/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sękowa pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.