Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Wrocław: MALOWANIE ŚCIAN I PODŁÓG W SALACH SZKOLNYCH
Numer ogłoszenia: 131525 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. K. K. Baczyńskiego, ul. Krucza 49, 53-410 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3610354, fax 071 3385149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo7.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MALOWANIE ŚCIAN I PODŁÓG W SALACH SZKOLNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie ścian i podłóg w salach Liceum Ogólnokształcącego Nr VII we Wrocławiu, w tym: - zeskrobanie starej farby emulsyjnej ze ścian i sufitów, - ługowanie starej farby olejnej na lamperiach, - zeskrobanie lub chemiczne usunięcie farby z cegieł dekoracyjnych klinkierowych przy drzwiach i filarkach, - uzupełnienie ubytków cegieł dekoracyjnych, - malowanie lakierem bezbarwnym cegieł dekoracyjnych klinkierowych i wymiana fugi przy drzwiach, - przełożenie pod tynk instalacji, - wymiana wszystkich łączników elektrycznych, montaż nowych gniazdek, - wymiana lamp sufitowych w wytypowanych pomieszczeniach, - pomiary elektryczne wymienionych instalacji i pomiar natężenia oświetlenia, - wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, - malowanie ścian farbami akrylowymi kolorem RAL ( do ustalenia ), - malowanie sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym, - montaż listew osłonowych na ścianach na wysokości blatów ławek, - wymiana płytek PCV na wykładzinę typu Tarkett ( s. 212 ), - cyklinowanie i naprawa parkietów z lakierowaniem, - opalenie drzwi i naprawy flekowe, - odtworzeniowe malowanie drzwi farbami ftalowymi, - odtworzeniowe malowanie naświetli nad drzwiami farbami ftalowymi, - wymiana zamków, klamek i szyldów w drzwiach, - wywóz i utylizacja gruzu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prac objętych zamówieniem: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, każda o cenie brutto nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza, że Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej zakresowi robót oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, 5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty. 6 Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w punktach 2, 3 oraz 4. muszą łącznie spełniać te podmioty. spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej z treścią Formularza załączonego do specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez każdego z tych Wykonawców lub przez ustanowionego pełnomocnika. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te zobowiązany jest załączyć każdy z tych Wykonawców. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, określonego w punkcie 5.3. specyfikacji, Wykonawcy winni załączyć do oferty: wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych, każda o cenie brutto nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji Doświadczenie zawodowe. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w punkcie 5.4. specyfikacji, Wykonawcy winni załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według formularza załączonego do specyfikacji Potencjał kadrowy stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Podana w wykazie informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.4. specyfikacji poprzez wskazanie: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej zakresowi robót. Do wykazu należy dołączyć - dla wskazanej osoby - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych ( świadectwo kwalifikacyjne ) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 4. W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w punkcie 5.5. specyfikacji Wykonawca winien załączyć do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót ( załącznik nr 5 ). 5. Wykaz podmiotów ( podwykonawców ), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji Podwykonawcy Wykaz musi uwzględniać zapisy zawarte w punkcie 6 specyfikacji. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub innych dokumentów składających się na ofertę, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1.2. winien przedłożyć odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4 winien złożyć ten, lub ci spośród Wykonawców składających ofertę wspólną, w stosunku do których specyfikacja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo7.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 53-410 Wrocław, ul. Krucza 49, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 53-410 Wrocław, ul. Krucza 49, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.