eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont drogi woj. nr 550 Chełmno - Unisław m. Chełmno ul. 3-go Maja od km 2+030 do km 2+295

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Bydgoszcz: Remont drogi woj. nr 550 Chełmno - Unisław m. Chełmno ul. 3-go Maja od km 2+030 do km 2+295
Numer ogłoszenia: 131540 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi woj. nr 550 Chełmno - Unisław m. Chełmno ul. 3-go Maja od km 2+030 do km 2+295.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi woj. nr 550 Chełmno - Unisław m. Chełmno ul. 3-go Maja od km 2+030 do km 2+295. Zakres robót obejmuje: - rozbiórka krawężników, obrzeży, chodników, - oczyszczenie i skropienie emulsją warstw konstrukcyjnych, - wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - humusowanie z obsianiem trawą skarp i pasów zieleni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3: - prowadzenie działalności gospodarczej, - wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, - wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 2. Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych polegające na zrealizowaniu /zakończeniu/ 2 budów /umów na roboty budowlane/ z których każda jest o wartości nie mniejszej niż 500 000. złotych lub jedna budowa o wartości 1 000 000 złotych. Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie. 3. Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. 4.1. dysponowanie wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażoną w co najmniej jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa . Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 50 Mg/h. Lokalizacja wytwórni w odległości zapewniającej transport mieszanki na budowę w ciągu 2 godzin /od załadunku do wyładunku/ 4.2. dysponowanie sprzętem do mechanicznego rozkładania mieszanki bitumicznej - 1 układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną. 4.3. dysponowanie walcami stalowymi, walcami wibracyjnymi, ogumionymi po 1 szt 4.4. dysponowanie samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 t - 3 sztuki, 5. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./ oryginał lub kserokopia/. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 2. Wykaz zrealizowanych budów/ umów na roboty budowlane/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 3. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawcaSporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego i podaniem lokalizacji wytwórni / miejscowość/, 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zdw-bydgoszcz.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.