eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu do prowadzenia kontroli jakości w Zakładzie Radiologii Pediatrycznej wraz z dostawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Warszawa: Zakup sprzętu do prowadzenia kontroli jakości w Zakładzie Radiologii Pediatrycznej wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 13154 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, tel. 022 5227472, fax 6214155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.litewska.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu do prowadzenia kontroli jakości w Zakładzie Radiologii Pediatrycznej wraz z dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Densytometr 2. Dozymetr 3. Fantom uniwersalny 4. Fantom AEC 5. Płyta testowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 33.24.12.00 - Dozymetry promieniowania Kod CPV wg słownika 2008: 38.34.12.00 - Dozymetry promieniowania Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń. f) Zapoznał się z SIWZ udostępnioną przez Zamawiającego i nie wnosi w tym zakresie żadnych zastrzeżeń; g) Wszystkie złożone przez niego dokumenty są zgodne z aktualnym stanem faktycznym i prawnym; h) Nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Dokument zgłoszenia produktu do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny równoważny dokument dopuszczający produkt do obrotu na terenie państw członkowskich UE zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.litewska.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, budynek administracji pok. nr 4 (Zamówienia Publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, budynek administracji pok. nr 4 (Zamówienia Publiczne).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Densytometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wartość szacunkowa ok. 6188,50 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dozymetr + dodatkowy detektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wartość szacunkowa - ok. 3748,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Fantom uniwersalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wartość szacunkowa - ok. 4332,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Fantom AEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wartość szacunkowa - ok. 1778,89 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Płyta testowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wartość szacunkowa - ok. 2377,16 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.