To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-08
Zielona Góra: Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago.
Numer ogłoszenia: 13155 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178327 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, eksploatowanego w Urzędzie Miasta Zielona Góra, w skład którego wchodzą: baza danych i oprogramowanie. 6.2.Przedmiotem zamówienia objęte są następujące podsystemy: 6.2.1. ELUDRM Ewidencja ludności z obsługą wyborów rejestr mieszkańców 6.2.2. RISSEOD Rejestracja i śledzenie spraw elektroniczny obieg dokumentów 6.2.3. FKORG Obsługa finansowo księgowa organu 6.2.4. FKJB Obsługa finansowo księgowa jednostki budżetowej 6.2.5. KADRY Kadry 6.2.6. PŁACE Płace 6.2.7. PNIER Naliczanie podatków od nieruchomości 6.2.8. WNIER Windykacja podatków od nieruchomości 6.2.9. WPBUD Wpływy budżetowe 6.2.10. WYBUD Wydatki budżetowe 6.2.11. KASA Obsługa Kasy 6.2.12. LOKM Obsługa komunalnych lokali mieszkalnych 6.2.13. PLBUD Planowanie budżetu 6.2.14. DOCZ Obsługa dodatków mieszkaniowych 6.2.15. KOALA Obsługa koncesji 6.2.16. KOS Kartoteka i Obsługa Słowników 6.2.17. NWPOJ Podatek od środków transportu 6.2.18. OPGRU Naliczania opłat za wieczyste użytkowanie 6.2.19. WOGRU Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntów 6.2.20. SOE Obsługa egzekucji komorniczych 6.2.21. SWR Obsługa Świadczeń Rodzinnych 6.2.22. OFA Obsługa zaliczki alimentacyjnej 6.2.23. ODK Obsługa doręczeń korespondencji 6.2.24. DOEN Obsługa dodatku energetycznego 6.2.25. KSON Kompleksowy System Obsługi Nieczystości 6.2.26 . KAKSON Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości 6.3. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 6.3.1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 6.3.2.aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 6.3.3.optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu, 6.3.4.prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: opis struktur i obiektów bazy danych, wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, dokumentacja użytkowa, 6.3.5.świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania Systemu, 6.3.6.konsultacje merytoryczne, 6.3.7.usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji: a) błąd niekrytyczny - usunięcie błędu trwać będzie nie dłużej niż 5 dni roboczych b) błąd krytyczny - usunięcie błędu krytycznego trwać będzie nie dłużej niż 1 dzień roboczy 6.3.8.Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia Umowy prace związane z Programem lub jego pracą w środowisku IT Zamawiającego, określone pulą roboczogodzin w wymiarze 60 (słownie: sześćdziesiąt ) roboczogodzin. 6.3.9.Urząd Miasta otrzymuje w ramach umowy do dyspozycji 2 dni szkoleń na moduły zbliżone tematycznie do siebie, szkolenia będą odbywały się dzień po dniu. 6.4.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ; 6.5.Zamawiający informuje, iż posiadane przez niego oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows Server 2008R2. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11.2.0.4.0 z ważną usługą software update license & suport. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku. 6.6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji Systemu OTAGO nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich (treść oświadczenie zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH OTAGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH OTAGO SP. Z O.O.
- ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH OTAGO Sp. z o.o., Heweliusza 11, 80-890 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 721677,21
Oferta z najniższą ceną: 721677,21 / Oferta z najwyższą ceną: 721677,21
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.