Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Warszawa: Dostawa pojemników czerwonych na odpady medyczne zakaźne, pojemników żółtych na odpady chemiczne, worków na odpady medyczne, worków na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 131570 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 845 557, faks 261 845 135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników czerwonych na odpady medyczne zakaźne, pojemników żółtych na odpady chemiczne, worków na odpady medyczne, worków na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: 1. Worki na odpady medyczne zakaźne, dwuwarstwowe o grubości min 0,04x2, z opaską zaciskową, wykonane z polietylenu (tworzywo niskociśnieniowe LDPE) posiadające certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań, w kolorze czerwonym o poj. 120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 9600 pojedynczych worków. 2. Worki na odpady medyczne zakaźne, dwuwarstwowe o grubości min 0,03x2, z opaską zaciskową, wykonane z polietylenu (tworzywo niskociśnieniowe LDPE) posiadające certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań, w kolorze czerwonym o poj. 60 L, rolka maks 50 sztuk. Wielkość zamówienia: 13900 pojedynczych worków. 3. Worki na odpady medyczne w kolorze czerwonym o poj. 3 - 5 L, rolka maks. 50 sztuk. Wielkość zamówienia: 300 pojedynczych worków. Pakiet nr 2: 1. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, hermetycznie zamykane, poj. 20L. Wielkość zamówienia: 3236 sztuk. 2. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, z szerokim wejściem, hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 2L. Wielkość zamówienia: 5296 sztuk. 3. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, z szerokim wejściem, hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 1L. Wielkość zamówienia: 360 sztuk. 4. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 10L. Wielkość zamówienia: 3758 sztuk. 5. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 5L. Wielkość zamówienia: 2250 sztuk. 6. Pojemniki żółte na odpady chemiczne hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj 5 L. Wielkość zamówienia: 50 sztuk. Pakiet nr 3: 1. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,04 i poj.120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 9510 pojedynczych worków. 2. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,035 i poj.60 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 23950 pojedynczych worków. 3. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,04 i poj.160 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 500 pojedynczych worków. 4. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych białe o grubości min. 0,04 i poj.120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 1000 pojedynczych worków. 5. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych białe o grubości min. 0,035 i poj.60 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 1000 pojedynczych worków. 6. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych zielone o grubości min. 0,04 i poj.120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 500 pojedynczych worków. 7. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych zielone o grubości min. 0,035 i poj.60 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 500 pojedynczych worków. 8. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,035 i poj.35 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 4500 pojedynczych worków..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: 1. w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; 2. zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia; 3. zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy; 4. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy; 5. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Worki na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki na odpady medyczne zakaźne, dwuwarstwowe o grubości min 0,04x2, z opaską zaciskową, wykonane z polietylenu (tworzywo niskociśnieniowe LDPE) posiadające certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań, w kolorze czerwonym o poj. 120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 9600 pojedynczych worków. 2. Worki na odpady medyczne zakaźne, dwuwarstwowe o grubości min 0,03x2, z opaską zaciskową, wykonane z polietylenu (tworzywo niskociśnieniowe LDPE) posiadające certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań, w kolorze czerwonym o poj. 60 L, rolka maks 50 sztuk. Wielkość zamówienia: 13900 pojedynczych worków. 3. Worki na odpady medyczne w kolorze czerwonym o poj. 3 - 5 L, rolka maks. 50 sztuk. Wielkość zamówienia: 300 pojedynczych worków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, pojemniki żółte na odpady chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, hermetycznie zamykane, poj. 20L. Wielkość zamówienia: 3236 sztuk. 2. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, z szerokim wejściem, hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 2L. Wielkość zamówienia: 5296 sztuk. 3. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne, z szerokim wejściem, hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 1L. Wielkość zamówienia: 360 sztuk. 4. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 10L. Wielkość zamówienia: 3758 sztuk. 5. Pojemniki czerwone na odpady medyczne zakaźne hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj. 5L. Wielkość zamówienia: 2250 sztuk. 6. Pojemniki żółte na odpady chemiczne hermetycznie zamykane, z otworem wrzutowym bez otwierania pokrywy poj 5 L. Wielkość zamówienia: 50 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki na odpady komunalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,04 i poj.120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 9510 pojedynczych worków. 2. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,035 i poj.60 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 23950 pojedynczych worków. 3. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,04 i poj.160 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 500 pojedynczych worków. 4. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych białe o grubości min. 0,04 i poj.120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 1000 pojedynczych worków. 5. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych białe o grubości min. 0,035 i poj.60 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 1000 pojedynczych worków. 6. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych zielone o grubości min. 0,04 i poj.120 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 500 pojedynczych worków. 7. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych zielone o grubości min. 0,035 i poj.60 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 500 pojedynczych worków. 8. Worki na odpady komunalne z tworzyw sztucznych czarne o grubości min. 0,035 i poj.35 L, rolka maks. 30 sztuk. Wielkość zamówienia: 4500 pojedynczych worków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW NA ODPADY POSORTOWNICZE, BIOODPADY ORAZ ODPADY SEGREGOWANE.
- Dostawa produktów z tworzyw sztucznych CPV 19520000 - 7
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101 - etap 4, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.