eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu - znak postępowaniaIOR/ZP/D/Art.pap.-biur. /2014



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Poznań: Dostawa i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu - znak postępowania: IOR/ZP/D/Art.pap.-biur. /2014
Numer ogłoszenia: 131588 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy, ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8649000, faks 61 8676301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu - znak postępowania: IOR/ZP/D/Art.pap.-biur. /2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu (szczegółowy wykaz i opis materiałów - w załączniku nr 1 do SIWZ). Przedmiot dostawy musi: - być fabrycznie nowy, - posiadać fabryczne opakowanie, - być wolny od wad technicznych i prawnych, - być dobrej jakości, - być dopuszczony do obrotu,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.24.12.00 - Nożyczki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 30.19.21.00 - Gumki 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.29.25.00 - Linijki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienia finansowane częściowo ze środków Projektu Europejskiego South Baltic Programme-DSS Herbicide finansowanego z funduszy EFRR.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Daxer Dawid Kruś, Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63055,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66500,20

  • Oferta z najniższą ceną: 66500,20 / Oferta z najwyższą ceną: 68890,21

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: przedmiot zamówienia: artykuły papierniczo-biurowe jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż równowartość 207 000 euro (kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy-Prawo zamówień publicznych). Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy-Prawo zamówień publicznych zezwala na zastosowanie trybu zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotowe zamówienie wypełnia przesłanki zastosowania trybu zapytania o cenę-jego udzielenie jest więc zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.