Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Starogard Gdański: Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie wykazu zmian gruntowych zawartych w uproszczonych planach urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu na 119 działkach ewidencyjnych w 10 obrębach ewidencyjnych w gminach Czarna Woda i Osiek na szacowanej powierzchni łącznej 121,50 ha jak również opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencyjnych.
Numer ogłoszenia: 131604 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie wykazu zmian gruntowych zawartych w uproszczonych planach urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu na 119 działkach ewidencyjnych w 10 obrębach ewidencyjnych w gminach Czarna Woda i Osiek na szacowanej powierzchni łącznej 121,50 ha jak również opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie wykazu zmian gruntowych zawartych w uproszczonych planach urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu na 119 działkach ewidencyjnych w 10 obrębach ewidencyjnych w gminach Czarna Woda i Osiek na szacowanej powierzchni łącznej 121,50 ha jak również opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencyjnych. Obszar wykonania prac: 119 działek ewidencyjnych w obrębach ewidencyjnych: w gminie Czarna Woda: Czarna Woda, Huta Kalna, Lubiki, w gminie Osiek: Karszanek, Kasparus, Lisówko, Markocin, Radogoszcz , Suchobrzeźnica, Skórzenno na szacowanej powierzchni całkowitej ok. 121,50 ha..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek o ile wykaże, iż dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania klasyfikacji gruntów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumencie rejestracyjnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stariostwo Powiatowe ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, pokój 314.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w pokoju nr 09 - Punkt Informacyjny (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIAŁU INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Dostawa elektrycznego samochodu osobowego dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd.
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.