Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Kielce: Druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc
Numer ogłoszenia: 13160 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Kielc , ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3405520, faks 041 3405525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www:muzuemhistoriikielc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc. a) druk plakatów: 9 plakatów x 100 egz. Wymiar: 70cm x 50cm papier: kreda błyszcząca 130 gr., kolor 4 + 0 Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt plakatu na płycie CD. b) druk folderów: folder nr 1 Objętość: 16 stron, Format: 210mm x 210mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 1 + 1, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 150 gr. - mat , kolorystyka: 1 + 1. Nakład: 300 egz. folder nr 2 Objętość: 32 stron, Format: 210mm x 150mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 130 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 600 egz. folder nr 3 Objętość: 16 stron, Format: 210mm x 150mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywką zwykłą Wnętrze: papier kreda 130 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 300 egz. folder nr 4 Objętość: 16 stron, Format: 230mm x 165mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 250 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 300 egz. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt wszystkich folderów na płycie CD. c) druk ulotki: Format: A4 złożony do formatu: 210mm x 100mm papier kreda 150 gr., mat, Nakład: 5000 egz. Kolorystyka: 4 + 4 Bigowana zamawiający dostarczy projekt ulotki na płycie CD..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. b) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryterium: spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstawy do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych., wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. b) Wykaz wykonanych usług, m.in. 3 usługi o wielkości i charakterze odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, za ostatnie trzy lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi druku odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. 4. Próbki/ druki potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Załączniki w postaci: - 1 folder, o objętości min. 16 stron - 1 egz. plakatu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość druku - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:muzeumhistoriikielc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Kielc, ul. św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historii Kielc, ul. św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- KWP w Kielcach,ul. Kusocińskiego 51-budowa nowej siedziby na potrz.Zarz. w Kielcach CBZC w syst.modułów 3D w trybie zapr. i wyb.-wykonanie zasilania podstawowego i rezerwowego, kabel śred.napięcia15kV
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie wydruków dla Centrum AGH UNESCO - DE-dzp.272-054/25
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Działu Promocji Uniwersytetu w Białymstoku
- Druk i kolportaż magazynu "Społecznie Pozytywni"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.