eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoDostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Krosno: Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy
Numer ogłoszenia: 131655 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 77385 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, fax 013 4368678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część A zamówienia - dostawa materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. Część B zamówienia - dostawa tonerów i tuszy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferta obejmuje dostawę materiałów biurowych, tonerów i tuszy w okresie: od dnia podpisania umowy do 31-12-2008r. 2. Miejsce dostawy materiałów objętych zamówieniami - siedziba Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia na poszczególne materiały w ilości mniejszej niż zaplanowane w specyfikacji ilości bez roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawców zapewnienia utrzymania ceny na dany asortyment w przypadku zamówienia towarów w ilościach większych niż przewidywała to specyfikacja. 5. Termin wykonania partii dostawy - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 6. Za realizację Zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. 8. Za produkty równoważne dla materiałów biurowych Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe takie jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji. 9. Za produkty równoważne dla materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta, również w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania wkładu innego niż producenta sprzętu. 10. Dla tonerów i tuszy wskazanych jako oryginał, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dokumentów zaświadczających o dopuszczeniu produktu do stosowania, wystawionego przez producenta sprzętu którego dotyczy. 11. W przypadku zaproponowania przez Oferenta artykułu, produktu równoważnego, obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Oferencie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może zażądać od Oferentów przedstawienia próbek równoważnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz certyfikatów tych produktów w siedzibie zamawiającego w terminie do 3 dni od daty wezwania do złożenia tych próbek, przesłanej faksem. Nie złożenie próbek materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2). 12. W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Oferent w ofercie winien podać producenta towaru lub materiału. 13. W przypadku przyjęcia oferty wzory produktów zostaną u Zamawiającego i zostaną rozliczone w trakcie realizacji umowy. Wymagania jakościowe: 1.Materiały są fabrycznie nowe i pochodzą z bieżącej produkcji, z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, materiały i podzespoły użyte do ich produkcji nie pochodzą ze skupu lub zbiórki zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2. Materiały są oryginalne-oznaczone logiem producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność, 3. Materiały są jednorodne, nie będące po naprawie, regeneracji, renowacji i nie refabrykowane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75623,12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32879.30
  • Oferta z najniższą ceną: 32879.30 / oferta z najwyższą ceną: 35891.68
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa tonerów i tuszy.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42743.82
  • Oferta z najniższą ceną: 21559.15 / oferta z najwyższą ceną: 55274.88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.