eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont wiaty magazynowej na materiały do zimowego utrzymania dróg na bazie w Zawadzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Rzeszów: Remont wiaty magazynowej na materiały do zimowego utrzymania dróg na bazie w Zawadzie
Numer ogłoszenia: 131665 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaty magazynowej na materiały do zimowego utrzymania dróg na bazie w Zawadzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony w Rozdziale II Opis przedmiotu zamówienia (program funkcjonalno - użytkowy) specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 2 370,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: (a) min. 1 projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należący do OIIB, który będzie wykonywać zamówienie w zakresie projektowym niezbędnym do realizacji robót w ramach zgłoszenia; winien wykazać się min. 5-letnim doświadczeniem w projektowaniu (od momentu uzyskania uprawnień), tzn.: opracować min. 2 projekty różnych obiektów kubaturowych (przez prace projektowe należy rozumieć projekt budowy lub przebudowy obiektu). (b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika robót, legitymującego się doświadczeniem zawodowym min. 5 lat, posiadającego następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) posiadają potencjał sprzętowy - min.: -spawarka - 1 szt. -samochód dostawczy - 1 szt. -betoniarka - 1 szt. 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót : Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 podobnych robót budowlanych - uwierzytelnione dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - odrębnie w zakresie projektowym i wykonawczym. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II Dopuszcza się podwykonawstwo. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Projektanta i Sprawdzającego oraz Kierownika Budowy). 6) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.