Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Tarnów: Oświetlenie uliczne ulic Warsztatowej i Bartla w Tarnowie I ETAP
Numer ogłoszenia: 131681 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, faks 014 6882876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie uliczne ulic Warsztatowej i Bartla w Tarnowie I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przyszłego zamówienia będzie wykonanie pełnego zakresu robót ETAPU I (Ułożenie linii kablowej wraz z zabudową 10 stanowisk słupowych o numerach od 1 do 10 oraz zabudową szafy sterowniczej), zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w istniejących warunkach terenowych, a w szczególności: a) wykonanie wykopów pod kabel i fundamenty, b) wykonanie przepustów pod drogami, c) ułożenie rur ochronnych w wykopach, d) zamocowanie rur osłonowych na ścianach wiaduktu, e) wciąganie kabla do rur osłonowych na ścianach wiaduktu, f) montaż fundamentów, g) montaż słupów na fundamentach, h) ułożenie kabla w wykopach i w rurach ochronnych, i) wprowadzenie kabli do latarni, j) zasypanie wykopów z ubiciem, k) pomiary rezystancji uziemienia i rezystancji izolacji kabla, l) podłączenie kabla pod napięcie, m) pomiary i próby pomontażowe kabla. 2. Zakres prac objętych proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) zorganizowanie i rozebranie czasowego zaplecza budowy b) opłaty za zajęcie pasa drogowego - w przypadku zajęcia pasa drogowego, c) przywrócenie terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego, d) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zleconą przez wykonawcę robót do jednostki specjalistycznej, e) opracowanie we własnym zakresie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego, wymaganego zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 - tekst jednolity ze zmianami) na podstawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu (pkt. VI. 1. a, b SIWZ). 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów (pkt VI. 1. a, d SIWZ). 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu (pkt VI. 1. a, c SIWZ). 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów (pkt VI. 1. a - d SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.VI.1. a-d SIWZ. Niespełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. Nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 1. b, c, d złożone do przetargu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 b) składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 ze zm). 4. Wykonawcy przygotowując oferty mogą zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) - wg zał. Nr 3 do SIWZ. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul.Goldhammera 3, pokój 314 w godz. 8:00 - 15:30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, sala nr 1 (parter - Biuro Obsługi Mieszkańców), stanowisko nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.