eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikUzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Rybnik: Uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
Numer ogłoszenia: 131728 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika: Koperty firmowe DL nakład łączny 5500 szt., w tym: - koperta z nadrukiem Urząd Miasta Rybnika - 500 szt., - koperta z nadrukiem Rada Miasta Rybnika - 1000 szt., - koperta z nadrukiem Prezydent Miasta Rybnika - 4000 szt. Koperta biała, samoprzylepna, bez okienek, z poddrukiem. Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Koperty firmowe C4 nakład łączny 800 szt. - koperta z nadrukiem Urząd Miasta Rybnika. Koperta biała, samoprzylepna, bez okienek, z poddrukiem. Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Papier firmowy A4 Nakład łączny 3500 szt., w tym: - papier firmowy A4 -Prezydent Miasta Rybnika (papier Rives Tradition Biały 100g) 3000 szt., - papier firmowy A4 -Miasto Rybnik (papier Rives Tradition Biały 100g) 500 szt. Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Wizytówki 90/50mm Nakład łączny 8100 szt., w tym: - wizytówki imienne (45 wzorów) - 5300 szt., - wizytówki wydziałowe (8 wzorów) - 2800 szt. Papier ozdobny (Classic Felt - faktura filcu, ultra biały, 270g). Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Teczka firmowa Nakład łączny 3000 szt. Przód okładki w kolorze niebieskim (Pantone Proces Blue C) z centralnie umieszczonym białym kwadratem o wymiarach 41,5x41,5mm (kwadrat lakierowany). Kwadrat obrysowany jest białą ramką o wymiarach 45x45mm i grubości konturu - 0,21mm. W centralnej części kwadratu znajduje się herb miasta (wysokość 18,5mm) podbity cieniem. Napisy znajdujące się nad (Miasto) i pod ramką (Rybnik) są tak zakomponowane, by całość zamykała się w prostokącie. Tył okładki biały. Centralnie w dolnej części znajduje się stopka adresowa komponowana blokowo (13mmx6,5mm). Teczka bigowana jest w trzech miejscach. Papier - kreda matowa 300g. Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printy Poland Poligrafia Sp. z o.o., ul. kard. Wyszyńskiego paw. 5, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8607,54

  • Oferta z najniższą ceną: 8607,54 / Oferta z najwyższą ceną: 12605,04

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.