To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Kraków: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Bieżąca konserwacja wybranych pomieszczeń w budynku, w którym mieszczą się Oddziały Kliniczne Kliniki Endokrynologii Ginekologicznej, Położnictwa i Perinatologii oraz Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23
Numer ogłoszenia: 13176 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398794 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Bieżąca konserwacja wybranych pomieszczeń w budynku, w którym mieszczą się Oddziały Kliniczne Kliniki Endokrynologii Ginekologicznej, Położnictwa i Perinatologii oraz Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe dla zadania pn.: Bieżąca konserwacja wybranych pomieszczeń w budynku, w którym mieszczą się Oddziały Kliniczne Kliniki Endokrynologii Ginekologicznej, Położnictwa i Perinatologii oraz Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23. Zakres robót obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) robót budowlanych; b) instalacji sanitarnych; c) instalacji elektrycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET-2"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET-2"
- półdzielnia Rzemieślnicza BUDMET, os. Willowe 30, 31-902 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57930,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57065,47
Oferta z najniższą ceną: 57065,47 / Oferta z najwyższą ceną: 57065,47
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 5b Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1. W trakcie realizacji prac przygotowawczych przed malowaniem sufitów stwierdzono bardzo zły stan techniczny tynków(odparzenia) proponuje się wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych (orientacyjny przedmiar około 44,0m2) oraz prowadzenie ciągów wentylacyjnych w obudowie płytami gipsowo-kartonowymi (orientacyjny przedmiar około 42,0m2) 2. Na wniosek Użytkownika zachodzi konieczność zamontowania w ściance działowej pomiędzy stanowiskiem chirurgicznego mycia rąk a kącikiem resuscytacyjnym drzwi drewnianych 2-skrzydłowych uchylnych o wymaganej szerokości 1,10m, automatycznie zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych polegających na zamontowaniu drzwi o analogicznej szerokości pomiędzy śluzą szatniową a stanowiskiem chirurgicznego mycia rąk. 3. W trakcie demontażu drewnianych listew przypodłogowych w pokoju położnych okazało się że zdemontowane listwy są w takim stopniu zużyte (rozeschnięte, z dziurami po sękach ) że zachodzi konieczność ich wymiany w ilości około 15mb. 4. Prowadzenie instalacji gazów medycznych oraz elektrycznej w korytarzu spowodowało większe niż zakładano uszkodzenie tynków (z uwagi na ich stan techniczny) co wymusiło konieczność ich naprawy (w kosztorysie zakładano jedynie zamurowanie bruzd) ponadto konieczne jest przemalowanie korytarza (orientacyjny przedmiar - około 92,0m2) 5. Po zdemontowaniu klamek z szyldami skrzydeł drzwiowych przed malowaniem okazało się że część z nich z uwagi na techniczne zużycie (wytarcia części mechanizmów, wcześniejsze naprawy mechanizmów z użyciem przypadkowych części) nie kwalifikuje się do ponownego montażu z uwagi na brak możliwości ich prawidłowego funkcjonowania, zachodzi konieczność wymiany części klamek z szyldami w ilości 5 kompletów. 6. W trakcie czyszczenia kratek wentylacyjnych okazało się ze dwie kratki wentylacji grawitacyjnej oraz jedna kratka wentylacyjna w drzwiach do pomieszczenia natrysków są znacznie zużyte (pęknięcia i głębokie przerysowania utrudniające utrzymanie ich we właściwym stanie higienicznymi), powyższe kwalifikuje je do wymiany. 7. W związku z koniecznością wykonania dodatkowych podłączeń instalacji na przykład myjni i dezynfektora, koniecznym jest zamontowanie dodatkowych drzwiczek stalowych do zaworów - 6szt. 8. Na etapie postępowania przetargowego przewidywano wykonanie robót instalacji wod-kan siłami własnymi Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. W trakcie realizacji robót zaistniała duża ilość awarii instalacji na terenie obiektów Szpitala. Dalsza zwłoka w wykonywaniu robót instalacji wod-kan związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia powoduje zagrożenie dotrzymania terminu realizacji zamówienia, w związku z czym zachodzi konieczność zlecenia tych prac jednostce zewnętrznej w zakresie zgodnym z kosztorysem inwestorskim. 9. Podczas rozmontowywania rozdzielni piętrowej w rejonie wykonywania robót odkryte zostały przewody zasilające biegnące od rozdzielni głównej budynku. Stan ich wykazuje znaczne zużycie i przegrzanie na skutek długoletniego użytkowania oraz wzrostu liczby urządzeń w stosunku ilości i mocy zakładanej przy układaniu przewodów. Faktu tego nie można było stwierdzić bez rozmontowania rozdzielni i odsłonięcia przewodów w ścianach. W związku z powyższym koniecznym jest ułożenie niezależnej linii zasilającej do zabudowywanych podczas realizacji niniejszego zadania dodatkowych urządzeń. Prowadzenie nowej linii wiąże się z koniecznością jej zabezpieczenia stosowną aparaturą. 10. Po zdemontowaniu osprzętu elektrycznego stwierdzono że przewody elektryczne w salach prowadzone są w rurach metalowych pokrytych od wewnętrznej strony warstwą impregnacyjno konserwującą. Technologia ta stosowana była w latach 50 i 60 ubiegłego stulecia i w wyniku starzenia się materiału i korozji w chwili obecnej nie ma możliwości wymiany przewodów w rurach. Należy ułożyć nowe przewody w wykonanych wcześniej bruzdach po istniejących trasach, jak również koniecznym było ułożenie wzdłuż korytarza listwy instalacyjnej zakrywającej prowadzone instalacje. Stwierdzenie tego nie było możliwe bez rozłączenia instalacji i 11. Po zdemontowaniu osprzętu łączeniowego w pomieszczeniach wyszło na jaw że ich stan techniczny nie pozwala na ponowne zabudowanie wyłączników i gniazd. Zestyki w/w aparatury są skorodowane i przegrzane na skutek długoletniego użytkowania. Stwierdzić to można było po zdemontowaniu osprzętu. 12. Podczas wykonywania robót wyburzeniowych pod wentylację okazało się że występują kolizje przebić w ścianach z czynną instalacji elektryczną. Zdecydowano na dokonanie przesunięć ciągów wentylacyjnych co wiązać się musiało z przesunięciem miejsc mocowania opraw oświetleniowych 13. Po zdemontowaniu osłon przewodów sieci komputerowej stwierdzono że ułożone w listwach instalacyjnych skrętki komputerowe posiadają liczne załamania i uszkodzenia mechaniczne. W związku z tym nie spełniają parametrów sieci strukturalnej i ich przekładka w inne miejsca jest bezcelowa. Należy ułożyć nowe przewody UTP 4x2x0,5 aby sieć komputerowa mogła poprawnie funkcjonować w rejonie tymczasowych sal porodowych. Uszkodzenia przewodów można było stwierdzić dopiero po zdemontowaniu osłon. 14. W trakcie realizacji prac w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarek na III piętrze zachodniego skrzydła Kliniki Endokrynologii Ginekologicznej Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23 natrafiono na słabszy fragment płyty stropowej przebijając się w tym miejscu przez nią na wylot. Równocześnie na stropie powstało pęknięcie o długości około 1mb. przebiegające wzdłuż podpierających ją żelbetowych żeber. Stwierdza się konieczność wykonania stropu odciążającego po rozbiórce wylewki, usunięciu zasypki oraz naprawie wszystkich ewentualnych rys i pęknięć istniejącej płyty stropowej. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych należy zdemontować płyty sufitu podwieszonego w pomieszczeniu nr 9 na II piętrze (sam demontaż jak i sposób zabezpieczenia płyt winien być przeprowadzony tak aby umożliwić ich ponowny montaż). Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie prawne i faktyczne udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.